Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er was in 2014 geen greintje diplomatie tussen UA , RU en de EU te bespeuren , en dat kon wel plaatsvinden. En zoals Verhofstadt op Maidan stond te brullen was het duidelijk dat UA een revolutie van de EU MOEST in gang steken. Mijn innige compassie voor diegenen voor wie dat niet duidelijk is.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je loopt achter de feiten aan: toen Verhofstadt daar was, was het toneelstuk al voor de helft opgevoerd. Dat eerste stuk heb jij gemist, vandaar dat je geen benul hebt van wat er daarna allemaal gebeurt.
Maar geen nood: hou je gewoon aan de voor jou uitgestippelde vatniklijn.
Maar geen nood: hou je gewoon aan de voor jou uitgestippelde vatniklijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Waarom moest er diplomatie zijn, FredFifty? UA is toch een soeverein land? Het bepaalt toch zelf wat het doet of niet doet?

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Waarom moest Verhofstadt zich agressief met de zaak gaan bemoeien ? Ik zal hem best niet tegen het lijf lopen , ik zou zijn kop eraf schelden wegens dat feit.
-
Je beantwoordt de vraag niet.
Lees eens mee wat Wiki zegt over drogredeneringen:

Poetin concentreert zijn aanvallen nu ook op bedrijven die de voedselvoorziening voor de Oekraïense burgers. Ondertussen worden natuurlijk ook dagelijks burgers gedood door RU. De laatste 24 uren werden 16 mensen vermoord door de aanvallen van de RU raketten en drones.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Eens een andere discussie lanceren over een artikel dat ik vandaag las bij SkyNews:
Hier start de discussie:
1.- Het hele luchtruim (zie kaart) wordt gemonitord/bewaakt door de NAVO en dit 24 hr/7 dagen op 7.
2.- Bij het detecteren van een Russisch vliegtuig, of een vliegtuig met de transponder uit, gaat er een NAVO-alarm af waar binnen de 3 minuten (of 15 min) 2 NAVO-vliegtuigen opstijgen voor onderschepping/visuele identificatie.
3.- Zodra dit geïdentificeerd is en verder begeleidt werd zonder problemen wordt de operatie als geslaagd beschouwd.
Nu wat mij dan verwonderd aan dat artikel is het volgende:
1.- De woorden die ik geaccentueerd heb in het zwart.
2.- Geen melding dat het toestel onderschept werd ( of tenminste een poging gedaan werd) ondanks de 24/7 monitoring van het gebied !
3.- Hoe werd deze IL-20 dan geïdentificeerd? Werd het 's morgens dan geïdentificeerd aan de hand van geregistreerde data toen iedereen wakker werd en aan het werk ging.
Als het echt een test was van de Russen om de paraatheid van de NAVO te testen dan zijn ze hier met vlag en wimpel in geslaagd.
(Westelijke Golf van Finland)Finland beschuldigt Rusland van schending van het luchtruim.
Het Finse ministerie van Defensie heeft Rusland beschuldigd van een schending van het Finse luchtruim.
Er werd gemeld dat een Russisch vliegtuig ervan wordt verdacht het luchtruim boven de Oostzee te hebben geschonden.
De Finse minister van Defensie, Antti Hakkanen, zei dat het onderzoek gaande is en wordt geleid door de Finse grenswacht.
De grenswacht meldt dat ze vermoedt dat een Russisch IL-20 verkenningsvliegtuig gedurende ongeveer drie minuten het luchtruim boven de westelijke Golf van Finland heeft geschonden.
Op het diepste punt lag het ongeveer 8,7 km binnen Fins grondgebied.
Hier start de discussie:
1.- Het hele luchtruim (zie kaart) wordt gemonitord/bewaakt door de NAVO en dit 24 hr/7 dagen op 7.
2.- Bij het detecteren van een Russisch vliegtuig, of een vliegtuig met de transponder uit, gaat er een NAVO-alarm af waar binnen de 3 minuten (of 15 min) 2 NAVO-vliegtuigen opstijgen voor onderschepping/visuele identificatie.
3.- Zodra dit geïdentificeerd is en verder begeleidt werd zonder problemen wordt de operatie als geslaagd beschouwd.
Nu wat mij dan verwonderd aan dat artikel is het volgende:
1.- De woorden die ik geaccentueerd heb in het zwart.
2.- Geen melding dat het toestel onderschept werd ( of tenminste een poging gedaan werd) ondanks de 24/7 monitoring van het gebied !
3.- Hoe werd deze IL-20 dan geïdentificeerd? Werd het 's morgens dan geïdentificeerd aan de hand van geregistreerde data toen iedereen wakker werd en aan het werk ging.
Als het echt een test was van de Russen om de paraatheid van de NAVO te testen dan zijn ze hier met vlag en wimpel in geslaagd.
-
De Russen hebben een grote shopping mall bestookt en dit tijdens de openingsuren.
Dit vond plaats in Kryvyi Rih. Minstens 2 doden en 12 gewonden.
Om vervolgens zoveel mogelijk reddingswerkers te treffen, hebben ze een "double tap" toegepast: na enige tijd volgt een tweede drone of raket op exact dezelfde plaats.
Deze werkwijze is al meermaals toegepast door de terroristen van Poetin en ze verwijst ook dat fabeltje van "het is ten gevolge van het luchtafweergeschut dat de drones neerstorten op gebouwen" naar de prullenmand. Dat is vatnikpraat. Een 'double tap' wordt wetens en willens uitgevoerd.
Dit vond plaats in Kryvyi Rih. Minstens 2 doden en 12 gewonden.
Om vervolgens zoveel mogelijk reddingswerkers te treffen, hebben ze een "double tap" toegepast: na enige tijd volgt een tweede drone of raket op exact dezelfde plaats.
Deze werkwijze is al meermaals toegepast door de terroristen van Poetin en ze verwijst ook dat fabeltje van "het is ten gevolge van het luchtafweergeschut dat de drones neerstorten op gebouwen" naar de prullenmand. Dat is vatnikpraat. Een 'double tap' wordt wetens en willens uitgevoerd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.