Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die uitspraak geldt ook voor de vernederaar , ook omdat die vernedering ontstaat door een emotionele reactie. Om die vernederings-drang te onderdrukken heb je ook een portie zelfbeheersing nodig.Wil. schreef: ↑Gisteren, 10:23Een anomalie nog wel, wauw!
Wat voor jou een vernedering is, is een gevoelservaring in je binnenste zelf.
Een wijs man schreef:
Je zult blijven lijden zolang je emotioneel reageert op alles wat er tegen je gezegd wordt. Ware kracht schuilt in afstand nemen en de dingen met logica observeren. Ware kracht is zelfbeheersing. Want zodra woorden je emoties beheersen, geef je anderen de macht om jou te beheersen.
At your service, Freddie.
Nog niet aan gedacht , zeker ?
At your service too , beste Willeke-punt.
-
Poetin is toch een brave om geen raketten af te vuren tijdens die viering.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Bizaar.....bizaar........
Militair C-17 transportvliegtig dat deze morgen van Riga naar Mockou vliegt........

https://x.com/visegrad24/status/2092179 ... 53034?s=20
Militair C-17 transportvliegtig dat deze morgen van Riga naar Mockou vliegt........

https://x.com/visegrad24/status/2092179 ... 53034?s=20
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Misschien Trump die efkens met zijn vriend Poetin gaat babbelen.Charlie Maru schreef: ↑Gisteren, 12:41Bizaar.....bizaar........
Militair C-17 transportvliegtig dat deze morgen van Riga naar Mockou vliegt........![]()
![]()
.....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Of misschien heeft Trump Patriot Pac3-afweersystemen gestuurd om Rusland beter in staat te stellen Moskou, Wildberries en olieraffinaderijen te beschermen.door Fred1950 » 6 minuten geledenMisschien Trump die efkens met zijn vriend Poetin gaat babbelen.Charlie Maru schreef: ↑19 minuten geleden
Bizaar.....bizaar........
Militair C-17 transportvliegtig dat deze morgen van Riga naar Mockou vliegt........![]()
.....
Zelenski zal weer in alle staten zijn mocht hij niet op de hoogte zijn van deze actie en opheldering van zijn "goede vriend"(
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je bedenking zou correct zijn indien ik de intentie had te vernederen. Maar dat is niet het geval. Ik stel gewoon feiten vast:Fred1950 schreef: ↑Gisteren, 11:47Die uitspraak geldt ook voor de vernederaar , ook omdat die vernedering ontstaat door een emotionele reactie. Om die vernederings-drang te onderdrukken heb je ook een portie zelfbeheersing nodig.Wil. schreef: ↑Gisteren, 10:23Een anomalie nog wel, wauw!
Wat voor jou een vernedering is, is een gevoelservaring in je binnenste zelf.
Een wijs man schreef:
Je zult blijven lijden zolang je emotioneel reageert op alles wat er tegen je gezegd wordt. Ware kracht schuilt in afstand nemen en de dingen met logica observeren. Ware kracht is zelfbeheersing. Want zodra woorden je emoties beheersen, geef je anderen de macht om jou te beheersen.
At your service, Freddie.
Nog niet aan gedacht , zeker ?
1. je werd de weg gewezen naar wat zich heeft afgespeeld in 2013-2014 in Oekraïne.
2. je bent niet in staat dat te vatten en/of de conclusie daaruit te trekken.
Je maakt bijgevolg een logische denkfout van het type 'hineininterpretierung': je beeldt je iets in over iemand en vervolgens ga je verder op je inbeelding.
Dat kan nooit tot iets goeds leiden.
Maar, bon, ik heb veel respect voor je batterijkennis, hoor.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik denk dat je volop aan het evolueren bent naar een hoger levensvorm. Dit is waarschijnlijk waarnaar je zo geregeld verwijst: de mentale ingesteldheid van het confucianisme, of zie ik dat verkeerd?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Oh nee ? Wat is het dan wel ? Iets vaststellen en dat uiten doe je niet op de manier zoals jij erop reageert. En op de koop toe herhaal je nog eens je cynisch batterijriedeltje. Het dringt tot mij door dat die vernederings-drang een aangeboren afwijking is , en dan zal ik die in de toekomst maar ondergaan , uiteraard door die te negeren. Elke volwassen ernstige communicatie is nu eenmaal niet mogelijk met personen met dergelijke afwijkende hersenkronkels.
De betekenis van een bijgevoegd emoticon schijn je ook al niet te begrijpen ....
-
Als het al geen hoax is , zal die C17 vlucht misschien heel wat "speciaaI" nieuws kunnen worden.Dicksy schreef: ↑Gisteren, 13:07....
Of misschien heeft Trump Patriot Pac3-afweersystemen gestuurd om Rusland beter in staat te stellen Moskou, Wildberries en olieraffinaderijen te beschermen.![]()
![]()
Zelenski zal weer in alle staten zijn mocht hij niet op de hoogte zijn van deze actie en opheldering van zijn "goede vriend"() Trump eisen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Denk niet dat het een hoax isdoor Fred1950 » 13 minuten geleden
Als het al geen hoax is , zal die C17 vlucht misschien heel wat "speciaaI" nieuws kunnen worden.Ik gok nog steeds dat Zelensky in Riga werd opgepikt. Poetin had hem immers uitgenodigd , en Trump had Zelensky ook al aangemaand om eens naar Moskou te reizen. Onder "begeleiding" van Trump of van een andere Amerikaanse havik zou die dat toch niet kunnen weigeren.
Het zal wel weer iets zijn van dat de VS het initiatief in de onderhandelingen weer naar zich toe trekt zonder de EU en Zelenski erbij te betrekken.
Dat het vliegtuig geland was in Riga kan men niet loochenen en werd ook bevestigd door de gegevens van Flightradar, maar wat de "lading" was is niet geweten, dat blijft gissen.
Journalisten in Moskou hebben reeds aangegeven dat een Amerikaans konvooi inmiddels is gesignaleerd in de buurt van een zwaar beveiligd overheidscomplex, voor wat het waard is natuurlijk.
En Rusland laat weten via hun perswoordvoerder Peskov dat "deze week geen ontmoetingen gepland staan met vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering."
Morgen of in de loop van de week zal er zeker meer naar buiten komen.
Misschien is Zelensky ook wel een brave of zijn beiden even braaf als het om wederzijdse bezoeken gaat van buitenlandse politici aan hun respectievelijke hoofdsteden.door Fred1950 » Vandaag, 12:03
Poetin is toch een brave om geen raketten af te vuren tijdens die viering.Ikzelf zou er mijn hand niet voor omdraaien.
![]()
-
Maar best hé Fred.......die Oekrainers zouden zomaar eens kunnen op jacht gaan naar Putin aanhangers....en dan zit Gent met een ernstig probleem.......
-
-
Zeker dat !Charlie Maru schreef: ↑Gisteren, 18:11....
Maar best hé Fred.......die Oekrainers zouden zomaar eens kunnen op jacht gaan naar Putin aanhangers....en dan zit Gent met een ernstig probleem.......![]()
![]()
![]()