Bluft Poetin?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
-
Vliegtuig zonder registratie ?.....

-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De Russen zouden er kunnen moeten voor zorgen dat geen enkele Oekrainse drone nog zijn doel kan bereiken.
Voor Oekraine zou het dan ook geen zin meer hebben om de oorlog voort te zetten , tenzij ze via land Russisch grondgebied zouden gaan bezetten zoals ze dat in Kursk deden. Het zou wellicht nieuwe technologie vergen , maar als die zou bestaan kan het voor gans de wereld interessant worden omdat drones op zich dan als inefficient speerlgoed te beschouwen zijn.
Voor Oekraine zou het dan ook geen zin meer hebben om de oorlog voort te zetten , tenzij ze via land Russisch grondgebied zouden gaan bezetten zoals ze dat in Kursk deden. Het zou wellicht nieuwe technologie vergen , maar als die zou bestaan kan het voor gans de wereld interessant worden omdat drones op zich dan als inefficient speerlgoed te beschouwen zijn.
-
Dagelijks werk herneemt......
Raffinaderij en een Wilde Bes........

https://x.com/GloOouD/status/2092466709034578424?s=20
Raffinaderij en een Wilde Bes........

https://x.com/GloOouD/status/2092466709034578424?s=20
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En zo draait de propagandamolen weer overuren tot groot jolijt van deze propagandisten en hun acolieten.door Charlie Maru » Vandaag, 00:35 ----------door Charlie Maru » Vandaag, 00:43
Voor wat het waard is........
-----
De propagandisten kennen de details van deze ontmoeting al nog voor er enige officiële verklaringen werden afgelegd door de VS en/of Rusland. Straffe gasten, maar soit als de kindjes maar gelukkig zijn.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat we dáár nog niet aan gedacht hebben, zeg!??!
Raar dat je niet aan de omgekeerde beweging hebt gedacht: ervoor zorgen dat geen enkele Russische drone nog zijn doel kan bereiken. Waarom heb je dat niet overwogen? Zou het misschien, eventueel, mogelijks kunnen dat je niet "neutraal en objectief" bent?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
En waar gaan ze die "Euro's" halen?
En stel dat ze effectief Euro's krijgen......waar gaan ze ermee betalen ?
-
Hoeveel studenten zijn er niet die hun (studies), het verder studeren enkele jaartjes uitstellen gewoon om eventjes te "genieten"?Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 10:25
Interludium :
De eerste lichiing soldaten "vrijwilligers" is binnen. Die krijgen 2000 Euro netto per maand. Wie gaat er nu op zijn 18-de nog verder willen studereren om onze zo noodzakelijke "brains" aan te vullen ? Niet goed !
En zeg nu zelf....welke jongere kan op 18-jarige leeftijd na 1 jaar zeggen dat hij 24.000 euro op zijn rekening heeft staan. Den tijd van de dienstplicht licht al heeeeel ver achter ons en mocht ik nog jong zijn, ik zou het ook doen. 24.000 euro oprapen en dan zeggen: saluut en kost en de wind van achter.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Maar zeg ook eens , hoeveel gaan dat legerleventje niet prefereren boven de dagelijkse sleur ? Kost en inwoon gratis , geen of amper verantwoodelijkheid. Veel gaan "bijtekenen" ....Dicksy schreef: ↑Gisteren, 12:31.....
En zeg nu zelf....welke jongere kan op 18-jarige leeftijd na 1 jaar zeggen dat hij 24.000 euro op zijn rekening heeft staan. Den tijd van de dienstplicht licht al heeeeel ver achter ons en mocht ik nog jong zijn, ik zou het ook doen. 24.000 euro oprapen en dan zeggen: saluut en kost en de wind van achter.![]()
-
En wat de Russische gesprekspartner [waarschijnlijk] tegen zijn collega zei was: "En kijk, we weten dat je steun geeft aan Oekraïne. Hier is het bewijs....stop ermee en wij zullen ook stoppen"Waarom het CIA-bezoek mogelijk niet over Oekraïne ging
Volgens defensie- en veiligheidsanalist Michael Clarke wijzen aanwijzingen over het bezoek van de directeur van de Amerikaanse CIA aan Moskou erop dat het mogelijk niets met de oorlog in Oekraïne te maken had .
Volgens Clarke hebben de Russen het bezoek, waarbij John Ratcliffe en Russische inlichtingendiensten elkaar ontmoetten maar er geen directe gesprekken met Vladimir Poetin plaatsvonden, gebagatelliseerd.
"Dit wijst er voor mij op dat ze het niet over gevangenenruil hadden, of waarschijnlijk niet over Oekraïne, behalve misschien in de periferie," voegt hij eraan toe.
"Als het Oekraïne was geweest, zouden [de speciale Amerikaanse gezanten] Jared Kushner en Steve Witkoff erbij zijn geweest."
Clarke suggereert dat de gesprekken zich concentreerden op de oorlog met Iran, na een dreiging van de Amerikaanse minister van Financiën Scott Bessent om financiële sancties op te leggen aan elk land dat handel blijft drijven met Teheran.
"Wat de directeur van de CIA [waarschijnlijk] tegen zijn collega zei was: 'Kijk, we weten dat je dit doet. Hier is het bewijs... stop ermee'," aldus Clarke.
(SkyNews: 26/08/2026 - 13.08)
En zo blijven ze bezig.