Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dit is om je te bescheuren van het lachen: een RU "propagandakenner" zegt op de tv dat de branden van de Wildberries gewoon fake zijn. Het zijn beelden die met AI gemanipuleerd zijn om het Westen te doen geloven dat UA het grote RU kan pijn doen. Daar moet je niet in trappen zegt ze
In feite zegt ze wat Fred vandaag ook schreef: "Wees niet te goedgelovig"
In feite zegt ze wat Fred vandaag ook schreef: "Wees niet te goedgelovig"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
"Verwacht".....Men is dus eigenlijk niet zeker dat er geen tekorten zullen ontstaan en aan de andere kant zegt hij is er geen gevaar voor de fysieke beschikbaarheid.Rusland heeft ongeveer 90% van de magazijnen van winkelketens verwoest, maar er zullen geen voedseltekorten ontstaan, aldus Vysotskyi.
Rusland heeft ongeveer 90% van de logistieke centra van winkelketens verwoest, maar er worden geen tekorten aan basisvoedingsmiddelen in Oekraïne verwacht.
Dit werd verklaard door de Oekraïense minister van Landbouwbeleid, Taras Vysotskyi, aldus Censor.NET , die zich baseert op Ukrinform.
Volgens Vysotskyi zijn er, gezien het feit dat Rusland zich doelbewust richt op logistieke centra, geen alternatieven voor directe leveringen van producenten aan winkelketens, ook al is dit veel duurder, ingewikkelder en tijdrovender.
"Het productaanbod – ja, dat kan enigszins te lijden hebben; we hebben hier eerder al voor gewaarschuwd. Maar er is geen gevaar voor de fysieke beschikbaarheid, in ieder geval van basisproducten, in de winkels die het dichtst bij de consument staan," voegde hij eraan toe.
https://censor.net/en/news/4020645/russ ... -shortages
Beschikbaar zal het wel zijn maar men moet het ook nog eens bij de klant kunnen brengen....ingewikkelder, tijdrovender en duurder zal ook betekenen dat de klant het ook zal gaan voelen in zijn portemonnee. Daarin is er geen verschil tussen een westerse klant in het westen en een Oekraïense klant in Oekraïne
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ze hebben ginder ook een hittegolf gekend waardoor gewassen kapot gingen. Wist je dat niet ?
100 km ver rijden voor een kilootje patatten wordt inderdaad een dure zaak.Dicksy schreef: ↑Vandaag, 15:26..
"Verwacht".....Men is dus eigenlijk niet zeker dat er geen tekorten zullen ontstaan en aan de andere kant zegt hij is er geen gevaar voor de fysieke beschikbaarheid.![]()
Beschikbaar zal het wel zijn maar men moet het ook nog eens bij de klant kunnen brengen....ingewikkelder, tijdrovender en duurder zal ook betekenen dat de klant het ook zal gaan voelen in zijn portemonnee. Daarin is er geen verschil tussen een westerse klant in het westen en een Oekraïense klant in Oekraïne![]()
-
Oekraïense troepen hebben opnieuw een Russische langeafstandsstrategische bommenwerper - een Tu-95MS - uitgeschakeld, na nachtelijke aanvallen op de luchtmachtbasis Engels-2, op 700 km afstand van Oekraïne.

Een paar dagen nadat de Amerikaanse inlichtingendiensten bevestigen dat Rusland zojuist heeft geprobeerd een vrachtvliegtuig op te blazen in Leipzig, Duitsland, prijst Trump Poetin opnieuw, en accepteert daarbij de woorden van de Russische dictator dat hij de NAVO niet zal aanvallen.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En dus ook praktisch 1630 kleine kamikaze drones naar de botten. Dat moet ginder nogal een stort van drone rommel geworden zijn
-
Ik ook

werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Pleiten voor vrede en dialoog ... Zoals Champerlaine dit probeerde in de jaren " vietig " zekerst ? Laat me niet lachen ... Als na de herkiezing van Poetin , hij gaat starten met een grote mobilisatie, zal er door de bevolking in Moskou en omgeving wel anders "gepiept " worden . Ik denk dat de toekomstige reserve soldaten in het verre platte land van Rusland niet meer te vinden gaan zijn .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM