Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru

Gisteren, 17:53

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Dicksy

Gisteren, 18:00

“omdat de ontmoeting niet langer als zinvol werd bestempeld.”
De VS kent het standpunt van Poetin in deze zaak al jaren, dan is een ontmoeting inderdaad weinig zinvol en gewoon tijdverlies.
Rusland (Poetin) is niet zoals de EU-politici die al een orgasme krijgen als ze nog maar het woordje vergaderen horen.

Fred1950

Gisteren, 18:10

Dicksy schreef:
Gisteren, 17:53
Dat schrijft de Britse zakenkrant op basis van “anonieme bronnen dicht bij de president.”
En ik heb gelezen over een anonieme bron dicht bij de president dat Zelensky het bedplassen nooit afgeleerd heeft.
:lol:

Charlie Maru

Gisteren, 18:29

Fred1950

Gisteren, 18:49

Het zou raar klinken moest "Ukraine News" iets positiefs over Rusland schrijven. :) Vindt geen X tweet van "Russian News" ? :D ( of is dat "verboden" te lezen nieuws ).

Charlie Maru

Gisteren, 19:09

Hier heb je nen tweet Fred....... :wink: :lol: :lol:

Nieuwe Lada Standaard model:
Afbeelding

Nieuwe Lada Luxe Model:
Afbeelding

Dicksy

Gisteren, 19:15

door Fred1950 » 16 minuten geleden
Het zou raar klinken moest "Ukraine News" iets positiefs over Rusland schrijven. :) Vindt geen X tweet van "Russian News" ? :D ( of is dat "verboden" te lezen nieuws ).
'........ar he cannot win and an occupation he cannot sustain. This is no longer a war of strategy; it is a war of ego, and it will only end when his grip on power does. Period.

(vertaling: " hij niet kan winnen en een bezetting die hij niet kan volhouden. Dit is geen strategische oorlog meer; het is een egooorlog, en die zal pas eindigen wanneer hij zijn machtsgreep verliest. Punt.
Ooit geweten dat een officieel mediakanaal een gepubliceerd opiniestuk of een officiële instantie zijn artikel/mededeling afsluit met de woordjes die ik in het zwart geaccentueerd heb ? :roll: (retorische vraag)
Het is gewoon een persoonlijke visie die iemand hier wil weergeven verpakt in het jasje van een "nieuwsaccount".
Niks verder achter zoeken.

Wil.

Gisteren, 19:30

Als Poetin in het nauw gedreven wordt, dan escaleert hij de oorlog.

In datzelfde interview zei hij: "Ze zullen me ophangen als ik de Donbas niet kan veroveren".

image.png

image.png
image.png (52.67 KiB) 79 keer bekeken
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

Gisteren, 20:57

Dicksy schreef:
Gisteren, 19:15
(vertaling: " hij niet kan winnen en een bezetting die hij niet kan volhouden. Dit is geen strategische oorlog meer; het is een egooorlog, en die zal pas eindigen wanneer hij zijn machtsgreep verliest. Punt.
Ooit geweten dat een officieel mediakanaal een gepubliceerd opiniestuk of een officiële instantie zijn artikel/mededeling afsluit met de woordjes die ik in het zwart geaccentueerd heb ? :roll: (retorische vraag)
Zo maar een paar voorbeeldjes:

Rita Verdonk - Nederlands minister - zei: "We moeten zeggen waar het op staat, punt. Wij doen dat hier niet, punt."

Bart De Wever: "Maar wanneer de beloofde scanstraat er niet komt en wanneer het operationele veiligheidskorps van justitie bestaat uit een fractie van de 77 benodigde manschappen (...), dan blijft één van beide partners in gebreke. Punt. En dus moet de lokale politie het oplossen."

Bernie Sanders - voormalig Presidentskandidaat VS: ""The United States must not become an oligarchy. We need a government that represents all of us, not just the 1 percent. Period."

Je hebt al wel eens meer stellige uitspraken gedaan, herinner ik me. :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.