Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Helemaal niks nieuws: een terrorist blijft terreur zaaien zolang hij niet gestopt wordt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
"Een beetje hypocriet, Boris. Je reist bewust naar een oorlogsgebied en klaagt dan dat het er gevaarlijk is? Wie in de keuken staat, kan zich verbranden.Johnson over de treinaanval: 'Wat was het nut van deze stomme actie?'
Boris Johnson heeft de Russische president bekritiseerd voor de droneaanval op een trein in de buurt van zijn eigen trein, die onderweg was van Oekraïne naar Polen.
"Wie weet wat Poetin aan het doen was, wat was het nut van deze stomme actie?", zei Johnson tegen GB News.
De voormalige premier opperde dat de Russische president wellicht "een soort boodschap probeerde over te brengen", maar dat het "volkomen zinloos" was.
(Bron: SkyNews - 14/09/2026 - 13.40 uur)
-
Het antwoord is poepsimpel: terreur uitoefenen. Niks meer, niks minder."Wie weet wat Poetin aan het doen was, wat was het nut van deze stomme actie?", zei Johnson
Dat is wat losers doen als het op het slagveld niet lukt.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Heb jij met al je propaganda hem nog niet kunnen stoppen ?
-
Great Balls of Fire!
Dat is een beeld dat Oekraïense strijders doet geloven in hun aanpak.
Een belangrijk Russisch militair luchtvaartknooppunt — achtergelaten zonder luchtverdediging.
Dat is een beeld dat Oekraïense strijders doet geloven in hun aanpak.
Een belangrijk Russisch militair luchtvaartknooppunt — achtergelaten zonder luchtverdediging.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Op 5 februari 2026 plaatste Roya News English, een internationale tak van het Jordaanse mediabedrijf Roya Media Group, volgend bericht op hun officiele facebookpagina:
De Oekraïners zullen tevreden geweest zijn en dit zonder hun tussenkomst
De Oekraïners zullen tevreden geweest zijn en dit zonder hun tussenkomst
Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 sep 2026, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Dat gemorrel aan de Poolse grens en zelfs de beoogde aanval van Kiev via Wit-Rusland , zou de Navo toch moeten ongerust maken en wakker schudden . Kwestie van een reactie van Europa, blijft het oorverdovend stil .Zou het dan toch kunnen dat de Navo schrik begint te krijgen ?
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
Poetin heeft een reden nodig om - na de verkiezingen van het komend weekend - te kunnen verantwoorden waarom een gedwongen mobilisatie nodig is. Dus moet hij een Navo-land provoceren. Een reactie is dan het 'bewijs' dat Rusland zich moet verdedigen tegen het westers blok.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.