this is Belgium !
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Was dat de motivering van de rechter of van E.T.?
Het is mogelijk dat een rechter die overweging mee betrekt in zijn beslissing, maar een zaak wordt niet geseponeerd omdat er al genoeg over geschreven is in de gazet.
Het is mogelijk dat een rechter die overweging mee betrekt in zijn beslissing, maar een zaak wordt niet geseponeerd omdat er al genoeg over geschreven is in de gazet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Het raadsel van die huur niet per jaar, maar per maand ... bijna opgelost!
Financiën / Justicie kon dat niet weten want:
- er waren verschillende verdiepingen
- het was een prijs per "vierkante" meter
- onze advocaten zijn daar nu pas over ingelicht LEES: anders hadden we het nooit geweten
arme Edward
Financiën / Justicie kon dat niet weten want:
- er waren verschillende verdiepingen
- het was een prijs per "vierkante" meter
- onze advocaten zijn daar nu pas over ingelicht LEES: anders hadden we het nooit geweten
arme Edward
Laatst gewijzigd door E.T. op 30 sep 2023, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Onderstaande kan je heel gemakkelijk zelf opzoeken op ´t net en wiki
Bij de veroordeling heeft het hof rekening gehouden met de feiten, maar vaak ook met de jonge leeftijd van de beklaagden, een eventuele tuchtsanctie die er al geweest is, een eventueel blanco strafblad, het aanslepen van het proces en ook de negatieve berichtgeving via (sociale) media en de impact ervan op de Reuzegommers en hun omgeving.
-
Je schrijft maar wil,
over de reden(en) van "seponering" geeft het openbaar ministerie / parket nooit uitleg veel meer dan "zonder voorwerp" krijg je niet te horen.
Dus zullen we moeten afwachten wat er met Conner z´n PV zal gebeuren ...
De journaliste die die getuigen opzocht was een beetje te eergierig door uit het PV te citeren.
Vraag blijft voor wie rijd die?
´t is ook niet haar eerste keer hé
over de reden(en) van "seponering" geeft het openbaar ministerie / parket nooit uitleg veel meer dan "zonder voorwerp" krijg je niet te horen.
Dus zullen we moeten afwachten wat er met Conner z´n PV zal gebeuren ...
Vraag blijft voor wie rijd die?
´t is ook niet haar eerste keer hé
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik stel mij de vraag hoe Conner Rousseau aan dat PV gekomen is, we weten dat hij dronken was, maar liep hij al brallend door de straat,en heeft de agent hem daarom aangesproken, en hij misplaatste antwoorden gaf?Dus zullen we moeten afwachten wat er met Conner z´n PV zal gebeuren ...
Is Conner met een taxi naar huis gereden,maar had hij zijn gordel niet aan,en daardoor verkeerde opmerkingen gaf?
Of wilde Conner met zijn eigen auto naar huis rijden , en heeft de agent dat willen verhinderen?
feit is dat de agent wel degelijk een PV heeft opgesteld, en dat Conner ,misschien de dag nadien als hij al wat nuchter was, de korpschef gebeld,voor een "seponering,of doofpot?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231003_93874171
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Hij was zogezegd de avond ervoor "te zat" en zou niet goed meer weten wat hij allemaal heeft gezegd.....tokkio schreef: ↑04 okt 2023, 16:17Ik stel mij de vraag hoe Conner Rousseau aan dat PV gekomen is, we weten dat hij dronken was, maar liep hij al brallend door de straat,en heeft de agent hem daarom aangesproken, en hij misplaatste antwoorden gaf?Dus zullen we moeten afwachten wat er met Conner z´n PV zal gebeuren ...
.....maar hij probeerde 's anderdaags wel de feiten achterna te lopen om er zich van te vergewissen dat er geen gevolg zou aan gegeven worden.
Als je er zeker van bent dat je niets verkeerd hebt gezegd, dan moet je ook niets gaan achterna lopen hé......
En als hij zich als politieker deftig zou gedragen, dan heb je zulke dingen niet voor.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
hij beweert wel dat hij zich niets herinnert, maar waarom belt hij dan met de korpschef,moet/kan een gewone burger dat ook zo maar doen?Als je er zeker van bent dat je niets verkeerd hebt gezegd, dan moet je ook niets gaan achterna lopen hé......
En als hij zich als politieker deftig zou gedragen, dan heb je zulke dingen niet voor.
En gaat de korpschef de tel opnemen als er een iemand belt.?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier