this is Belgium !
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
door Fred1950 » 6 minuten geleden
En Willy Claes is nog altijd de keiharde NAVO addict die er vast van overtuigd is dat Poetin en zijn Russen gans Europa gaan overrompelen![]()
![]()
Dat hij 11 maanden secretaris-generaal van de NAVO geweest is en in die hoedanigheid 27 jaar later nog voor de televisie gehaald werd om zijn zeg te doen over de Russische inval in Oekraïne als 'NAVO-expert' deed mij destijds (vorig jaar) al de wenkbrauwen fronsen.
Alsof de NAVO zijn geheimen zou blijven delen met iemand die 11 maanden aan het hoofd gestaan heeft
Met deze NAVO zullen de Russen aan de Noordzee staan nog voor deze Claes met zijn rollatertje van de zetel naar de pot gesukkeld is en kan hij wel eens gelijk hebben
-
door Fred1950 » 8 minuten geleden
Bah nee , dat Rusland West Europa zou willen veroveren is een grap van zwakke ouderlingen die nog in de tijd van de Koude Oorlog zijn blijven hangen.
Als ik Rusland was zou ik een soort van Chinese Muur bouwen van Noord naar Zuid en alle banden verbreken met het Westen en mij richten op het Oosten. Daar ligt de toekomst voor Rusland en zeker niet in W-Europa.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nog nooit van het Ijzeren Gordijn gehoord ? Die tijd is al voorbij , er moet veel meer een internationale samenwerking tot stand komen. Dan pas gaat het welzijn en de welvaart voor alle mensen op den bol verbeteren. Spijtig dat politiekers te achterlijk zijn om daar naar te streven , zelfs in ons land lukt dat niet ( en alleszins niet met het VB en de nvA ).Dicksy schreef: ↑12 dec 2023, 13:17door Fred1950 » 8 minuten geleden
Bah nee , dat Rusland West Europa zou willen veroveren is een grap van zwakke ouderlingen die nog in de tijd van de Koude Oorlog zijn blijven hangen.
Als ik Rusland was zou ik een soort van Chinese Muur bouwen van Noord naar Zuid en alle banden verbreken met het Westen en mij richten op het Oosten. Daar ligt de toekomst voor Rusland en zeker niet in W-Europa.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Goe bezig.......
En daar de loodgieter in VR erbij en de show is bijna compleet.

https://www.hln.be/binnenland/de-terugk ... ~a99a87be/
En daar de loodgieter in VR erbij en de show is bijna compleet.

https://www.hln.be/binnenland/de-terugk ... ~a99a87be/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Louis Bouchez was volgens Sinterklaas BDW het enige stoute kindje in Vlaanderen. Men zou die in A'pen op een kieslijst moeten zetten zoals de NVA dat bij de Walen doet.
Hoeveel zou er dan weg gesluisd worden?
Hoeveel zou er dan weg gesluisd worden?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
'k zie het al gebeuren.....Claes Premier
Hij kan dan op de koffie gaan en kaarten met Biden.
Kunnen dan ook misschien hun ontslagvergoeding terugbetalen als ze verkozen worden....
Hij kan dan op de koffie gaan en kaarten met Biden.
Kunnen dan ook misschien hun ontslagvergoeding terugbetalen als ze verkozen worden....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
https://www.hln.be/binnenland/schokkend ... ~a76e0f97/
En dan maar verwondert zijn dat er meer en meer VB gestemd wordt.
En dan maar verwondert zijn dat er meer en meer VB gestemd wordt.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Over het Vlaams belang gesproken
Frank Creyelman - fractievoorzitter van het Vlaams Belang in Mechelen en ere-Vlaams parlementslid - heeft jaren voor de Chinese geheime dienst gespioneerd. Eén van zijn vet betaalde taken ( "eigen broekzak eerst") was discussies binnen de Europese politiek beïnvloeden en manipuleren o.a. het minimaliseren van de vervolging van de Oeigoeren.
Die Creyelman was niet alleen een Chinese mol in onze politiek - hij was één van die Vlaams belang parlementariërs die meerdere malen op schoot kroop bij Poetin en op de Krim als " buitenlands waarnemer" ten faveure van Rusland het fake referendum aldaar ging goedkeuren. Weer een bewijs hoe delen van het Vlaams Belang in de zak zitten van extreme regimes.
Frank Creyelman - fractievoorzitter van het Vlaams Belang in Mechelen en ere-Vlaams parlementslid - heeft jaren voor de Chinese geheime dienst gespioneerd. Eén van zijn vet betaalde taken ( "eigen broekzak eerst") was discussies binnen de Europese politiek beïnvloeden en manipuleren o.a. het minimaliseren van de vervolging van de Oeigoeren.
Die Creyelman was niet alleen een Chinese mol in onze politiek - hij was één van die Vlaams belang parlementariërs die meerdere malen op schoot kroop bij Poetin en op de Krim als " buitenlands waarnemer" ten faveure van Rusland het fake referendum aldaar ging goedkeuren. Weer een bewijs hoe delen van het Vlaams Belang in de zak zitten van extreme regimes.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Extreme partijen zijn vaker geneigd om voor extreme regimes te kiezen.
Op 25 februari 2022 lazen we dit :

Zowel in de Kamer als in het Vlaams Parlement wilde PVDA-PTB duidelijk Rusland niet helemaal afvallen. Fractieleiders Raoul Hedebouw en Jos D’Haese lieten daarvoor mindere goden opdraven, die een uitleg mochten geven aan de houding van de communisten, om toch maar zeker niet eenzijdig Rusland te veroordelen. In de Kamer was dat Nabil Boukili, in het Vlaams Parlement Kim De Witte, beiden parlementslid voor PVDA.
Wanneer je tijdens de militaire inval van de Russen weigert een blijk van afkeuring te laten horen, maar integendeel wijst naar de VS, dan kun je rekenen op goedkeurend geknik van Poetin.
Dan sta je dus aan de zijde van Poetin.
Net zoals wat die Creyelman van het VB doet, is ook deze houding van de Pvda walgelijk en afkeurenswaardig.
Op 25 februari 2022 lazen we dit :

Zowel in de Kamer als in het Vlaams Parlement wilde PVDA-PTB duidelijk Rusland niet helemaal afvallen. Fractieleiders Raoul Hedebouw en Jos D’Haese lieten daarvoor mindere goden opdraven, die een uitleg mochten geven aan de houding van de communisten, om toch maar zeker niet eenzijdig Rusland te veroordelen. In de Kamer was dat Nabil Boukili, in het Vlaams Parlement Kim De Witte, beiden parlementslid voor PVDA.
Wanneer je tijdens de militaire inval van de Russen weigert een blijk van afkeuring te laten horen, maar integendeel wijst naar de VS, dan kun je rekenen op goedkeurend geknik van Poetin.
Dan sta je dus aan de zijde van Poetin.
Net zoals wat die Creyelman van het VB doet, is ook deze houding van de Pvda walgelijk en afkeurenswaardig.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ken jij PVDA politici die op schoot kropen bij Poetin en wier verblijf aldaar betaald werd door het Kremlin? Ken jij PVDA politici die zich laten betalen door een Chinees regime (dat hier op Sennet steevast "dictatoriaal genoemd werd) om te spioneren? Ken jij PVDA politici die op visite gaan bij de Syrische potentaat Assad - zoals Filip De Winter meermaals deed ? Ik niet.
-
Herlees mijn laatste zin. Ik vermeld evengoed Creyelman.
De 'neutrale' De Morgen is het met me eens en noemt de Pvda en het VB 'bondgenoten van Poetin'
Als je posting ivm UA een duimpje omhoog krijgt van Putler, dan weet je dat je aan de verkeerde kant staat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dat doet me eraan denken: is er geen Pvda'er op de schoot gaan zitten bij Kim Jong Un? Bossuyt? Was dat die man?
Sorry, het was een ex-Pvda man. Hij vond dat er "inspraak" was van de mensen in het beleid van Kim.
Wat daar allemaal rondloopt in de Pvda .... jongen, jongen ....
Sorry, het was een ex-Pvda man. Hij vond dat er "inspraak" was van de mensen in het beleid van Kim.
Wat daar allemaal rondloopt in de Pvda .... jongen, jongen ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.