Nieuws

this is Belgium !

Gestart door aldegonde op 13 feb 2013, 12:58 2672 berichten 318.954 keer gelezen Reageer
voorn 16 sep 2025, 07:04 Antwerpen 5.846 berichten
Wat Fred 1955 zegt ;dacht ik al lang. Men kan moeilijk tegen je werkgever zijn zonder de gevolgen te dragen.
Klokkeluiders worden ook ontslagen in de privé
Tevens weten we niet of deze man te lijden heeft van wat vooraf ging.
    Citeer
    frits1955 16 sep 2025, 11:12 5.417 berichten
    In deze posting heb ik duidelijk gemaakt
    Denk jij nu nog altijd dat uw eigenwaan relevant is? Ik lees het alvast niet meer.
      Citeer
      Wil. 16 sep 2025, 11:50 24.095 berichten
      frits1955 schreef: ↑
      16 sep 2025, 11:12
      Ik lees het alvast niet meer.
      ♫ Als ik niet lees
      Weet ik het niet
      Wist ik er niets van
      Kunnen ze mij niets maken
      Dus ik lees niets ♪

-- Bram V
      AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
        Citeer
        voorn 16 sep 2025, 12:47 Antwerpen 5.846 berichten
        Vandaag op de Duitse Radio een verslag van het concert met de geviseerde dirigent.
        Veel politieke en kunstenaars aanwezig onderwie Barendboom.
        We worden afgeschilderd als antisemieten dank zij onze linkse politici en de Raad
        Bedankt :twisted:
          Citeer
          tokkio 17 sep 2025, 18:05 vlaanderen 4.710 berichten
          Ik weet niet wat die dirigent verkeerd gedaan heeft, die is geboren in Tel Aviv en dus toevallig Israëliër, verder woont die in Berlijn en is zijn beroep dirigeren, en wat Shani vind van het genocidale geweld en de etnische zuivering die Israël uitvoert in Gaza is zijn probleem, maar dat houd hij voor zich zelf, hij kan daarmee die genocide niet stopzetten,netanyahou is de dader ,politiekers zoeken spijkers op laag water,en blazen het op als een ballon.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... ngNewsVerp
          Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
            Citeer
            Wil. 17 sep 2025, 18:54 24.095 berichten
            Waarom moest die dan vervangen worden, Fred? Was hij niet goed genoeg? Of altijd zat?
              Citeer
              Fred1950 17 sep 2025, 20:45 14.334 berichten
              Wil. schreef: ↑
              17 sep 2025, 18:54
              Waarom moest die dan vervangen worden, Fred? Was hij niet goed genoeg? Of altijd zat?
              Hij gaf geen zier om de genocide als Israeli , dat is voldoende om de man te weren.
                Citeer
                Wil. 17 sep 2025, 22:30 24.095 berichten
                Daar weet jij niks van; hij heeft er zich niet over uitgesproken.

Je trekt al gauw conclusies zonder dat er een basis voor is.
                  Citeer
                  tokkio 19 sep 2025, 18:08 vlaanderen 4.710 berichten
                  Fred1950 schreef: ↑
                  17 sep 2025, 20:45
                  Wil. schreef: ↑
                  17 sep 2025, 18:54
                  Hij gaf geen zier om de genocide als Israeli , dat is voldoende om de man te weren.
                  Fred,Fred,wat zin heeft het , die dirigent is toevallig Israëliet omdat hij geboren is in Tel Aviv,was hij geboren in BV Berlijn(waar hij verblijft)en dus een Duitser was, bleef het een Dirigent,en was er geen heisa over de genocide,die houd zijn mening voor zichzelf,en of dat hij nu voor Netanyahu is of tegen, en of dat hij voor de Gaza rebellen is of tegen, daarom gaat er niets veranderen,de machtswellustelingen en dictators intriseerd het geen bal,ze blijven moorden,fokust u liever op de landen die het goedvinden dat die Netanyahu maar blijft moorden,de gewone burgers zijn de pineut,en de wapen fabrieken lachen.
                  Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
                    Citeer
                    voorn 02 okt 2025, 10:31 Antwerpen 5.846 berichten
                    Ongeloof over de werking van de Atheliek bond.
                    Moeten onze renners ook iets ondertekenen? Mogen ze hun eigen begeleiding meenemen en kiezen ze zelf hun materiaal.
                      Citeer
                      boeffer 03 okt 2025, 14:15 In mijn zetel 3.792 berichten
                      Er zijn toch mensen die hunne leeuw lang aan hun vensterbank laten hangen ook al al is die feestdag voorbij. Ligt die in het gasthuis of heeft een looprek zodat hij niet boven geraakt?
                      W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                        Citeer
                        kathuis 17 okt 2025, 15:40 vlaams-brabant 1.532 berichten
                        frits1955 schreef: ↑
                        12 sep 2025, 10:29
                        Die uitspraak is voor de rekening van de joodse politicus Gantman nietwaar. Het is de directie van het festival dat die beslissing genomen heeft - niet Genez want die zetelt niet in die directie.
                        Correct
                        7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
                        Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest :-(
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.