this is Belgium !
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Odulleke, klacht met BP stelling bij Onderzoeksrechter, comité P voor wangedrag agenten. Dat zou. Je advocaat wellicht dadelijk aangeraden hebben
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
-
Ga ik dan dag en nacht bescherming krijgen of gaan ze mij ook in een safehouse steken? Allemaal mooie theorie dat jij hier verkondigt maar dat staat ver van het werkelijke leven.
-
Dat schorremorie zal jeniet vlug aanvallen voor een ongeval hoor. Drugzaken, dat zou tot de mogelijkheden behoren. Je bent echt bang van je eigen schaduw. Je recht durven opeisen moet je leren.
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die drone-motortjes maken toch warmte en vliegen niet eeuwig. Voor inbrekers heeft men toch helikopters met warmtekamera.
Kwajongensstreken of echte spionnage?
Opzettelijke nalatigheid of de Walen eerst wapens en dan Vlaanderen.
Kwajongensstreken of echte spionnage?
Opzettelijke nalatigheid of de Walen eerst wapens en dan Vlaanderen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Woon jij in een bos of op een onbewoond eiland? Hier is het vaak voldoende om naar iemand te kijken om ruzie te krijgen en aangevallen te worden (zelf al meegemaakt). Er loopt nu éénmaal een soort volk rond die niets kunnen verdragen.
-
Odulleke. En Fazal, ikwoon.in een gewoon dorp. In
Brussel zal. dat mogelijk kunnen gebeuren. Ik kom. 'S avonds wel niet buiten.Ben. weleens bedreigd door tuinman jonge Marokaan. Politie gebeld.
Brussel zal. dat mogelijk kunnen gebeuren. Ik kom. 'S avonds wel niet buiten.Ben. weleens bedreigd door tuinman jonge Marokaan. Politie gebeld.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Vorig jaar kwam ik met mijn vrouw, tvia een klein parkje terug van een stadswandelingetje. Toen een paar Marokkaanse pubers ons passeerden hoorden wij hen naar ons roepen: "Vuile smerige Belgen"!?
En nee, ze liepen niet door, ze bleven staan om een reactie uit te lokken.
War doe je danin zo'n geval? Niet reageren natuurlijk. Maar leuk is anders.
En jawel, het was in volle namiddag, en er was nog volke in dat parkje.
Bel daar dan maar eens de politie voor.
En nee, ze liepen niet door, ze bleven staan om een reactie uit te lokken.
War doe je danin zo'n geval? Niet reageren natuurlijk. Maar leuk is anders.
En jawel, het was in volle namiddag, en er was nog volke in dat parkje.
Bel daar dan maar eens de politie voor.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
In Brussel zijn het elektrische deuren en via sluizen, monitoren en cameras die je brief of qr code scannen. Dat was in een interimkantoor. Dus men beveiligt zich tegen allerlei.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Méér dan 10 jaar gratis kost, inwoon en ziekteverzekering......en daarbovenop nog eens 350.000€ drinkgeld.......
't is maar hoe je het bekijkt......
HLN:
Terrorist Nizar Trabelsi kreeg 350.000 euro van Belgische staat
Nizar Trabelsi, de in België veroordeelde Tunesische terrorist, heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Dat heeft minister van Justitie Annelies Verlinden (CD&V) bevestigd in de Kamer.
https://www.hln.be/binnenland/terrorist ... ~a633f499/
't is maar hoe je het bekijkt......
HLN:
Terrorist Nizar Trabelsi kreeg 350.000 euro van Belgische staat
Nizar Trabelsi, de in België veroordeelde Tunesische terrorist, heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Dat heeft minister van Justitie Annelies Verlinden (CD&V) bevestigd in de Kamer.
https://www.hln.be/binnenland/terrorist ... ~a633f499/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Onbegrijpelijk, heeft die dikke vrienden in dat hof van beroep?????
En die is hier dus illegaal in België, dus zouden ze iedere dag dat hij in België verblijft een dwangsom laten betalen van 20000 euro,
Terrorist Nizar Trabelsi heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Omdat de regering lang weigerde om hem terug naar België te halen, moest ons land dwangsommen betalen. Die zijn nu ook effectief uitbetaald. Ondertussen leeft de Tunesiër zonder wettige verblijfspapieren in België.
Cisse Michiels
Gepubliceerd:
do 13 nov. 16u26
In januari oordeelde het hof van beroep dat België het verzoek van Trabelsi moest inwilligen om naar België te komen. Ons land had de in België veroordeelde terrorist in 2013 ondanks een verbod van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens uitgeleverd aan de Verenigde Staten.
Elke dag dat België Trabelsi niet terughaalde, moest ons land een dwangsom van 15.000 euro betalen.
En dat Europees hof voor de rechten van de mens is ook dubieus denk ik, wat als die morgen een aanslag pleegt, wat gaan ze dan uitkramen.???????????
Misdadigers, en verkrachters lopen hier vrij rond.
https://www.bing.com/search?q=Wat+ie+er ... SS&PC=LCTS
En die is hier dus illegaal in België, dus zouden ze iedere dag dat hij in België verblijft een dwangsom laten betalen van 20000 euro,
Terrorist Nizar Trabelsi heeft 350.000 euro uitbetaald gekregen van de Belgische staat. Omdat de regering lang weigerde om hem terug naar België te halen, moest ons land dwangsommen betalen. Die zijn nu ook effectief uitbetaald. Ondertussen leeft de Tunesiër zonder wettige verblijfspapieren in België.
Cisse Michiels
Gepubliceerd:
do 13 nov. 16u26
In januari oordeelde het hof van beroep dat België het verzoek van Trabelsi moest inwilligen om naar België te komen. Ons land had de in België veroordeelde terrorist in 2013 ondanks een verbod van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens uitgeleverd aan de Verenigde Staten.
Elke dag dat België Trabelsi niet terughaalde, moest ons land een dwangsom van 15.000 euro betalen.
En dat Europees hof voor de rechten van de mens is ook dubieus denk ik, wat als die morgen een aanslag pleegt, wat gaan ze dan uitkramen.???????????
Misdadigers, en verkrachters lopen hier vrij rond.
https://www.bing.com/search?q=Wat+ie+er ... SS&PC=LCTS
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.