Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
@tokkio
Die gemiddelden interesseren met niet. Ik lees de cijfers van vandaag van hier https://covid-19.sciensano.be/sites/def ... update.pdf en vergelijk die met de cijfers van de dag voordien. ( cfr "Bevestigde COVID-19 gevallen" en "Sterfgevallen" -- de totalen ). Gewoon de cijfers van twee opeenvolgende dagen van mekaar aftrekken, en je bent er ....
Die gemiddelden interesseren met niet. Ik lees de cijfers van vandaag van hier https://covid-19.sciensano.be/sites/def ... update.pdf en vergelijk die met de cijfers van de dag voordien. ( cfr "Bevestigde COVID-19 gevallen" en "Sterfgevallen" -- de totalen ). Gewoon de cijfers van twee opeenvolgende dagen van mekaar aftrekken, en je bent er ....
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Dat is een zeer correcte opmerking. Daarom dat materiële vooruitgang, meer welvaart, betere scholing en betere gezondheidszorg automatisch zullen leiden tot een afname van de bevolkingsgroei. Dat is een fenomeen dat overal in de wereld te zien was en is. Een paar generaties terug had je bij ons ook zeer veel kroostrijke gezinnen - ook weinig kennis van of verbod op contraceptie ( godsdienst) en veel kinderen moesten vaak op jonge leeftijd mee gaan werken om het hoofd boven water te kunnen houden.Bill kan dit wel stellen, maar het is evenzeer afhankelijk van de cultuur van die bevolking.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Dat is jouw interpretatie ! Door vaccinatie “afremmen “frits1955 schreef: ↑30 okt 2020, 17:07Leer eens Engels, jongen. Nergens zegt Gates dat hij de bevolking wil "reduceren". Hij zegt wel de "population growth" te willen afremmen .Dat is iets helemaal anders dan reduceren. Of is dat weer te moeilijk?Hieronder een video waarin men Bill Gates hoort zeggen hoe hij denkt de bevolking te reduceren, dateert wel al van 10 jaar geleden. Zijn denken is nog steeds hetzelfde.
"In fact, the founder of “Microsoft” speaks about slowing population growth, rather than reduction of the population. This was also confirmed by the famous fact-checking platforms PolitiFact and Snopes that have already checked fake stories on the issue. Gates notes that vaccines are crucial for reduction of child mortality in the developing countries, which, for its part, will slow population growth, according to Bill Gates. More specifically, Bill Gates thinks that when more children survive, parents will choose to have fewer children. Women will have a number of children they can support, send them to school and take care about their health, which is a precondition for overcomming poverty and improving living standards. As for the carbon dioxide emissions, according to Bill Gates, reducing the world population growth will also reduce CO2 emissions. Accordingly, vaccines are not directed against the world’s population. Bill and Melinda Gates have been talking about this since 2009. (https://www.mythdetector.ge/en/myth/doe ... d-chipping)
In 2008 verzamelde Bill Gates in Londen David Rockefeller, Ted Turner, Warren Buffett, George Soros, Michael Bloomberg en andere miljardairs naar een vergadering om te beslissen welke financiële middelen en instrumenten moesten worden gebruikt voor de verdere bevordering van wereldwijde abortus
De Microsoftmagnaat zei dat de CO2-uitstoot tot nul moet worden gereduceerd in 2050.
CO2 uitstoot moet naar beneden of in vermindering of gereduceerd .......... iedereen begrijpt toch wat gelijk welke definitie wil beduiden !
Gates toont een grafiek met de wiskundige vergelijking: CO2 = P (personen, mensen) x S (diensten, dienstverleningen) x E (energie, gemiddelde energieverbruik per dienstverlening) x C (CO2-uitstoot per energie-eenheid). De reductie van factor, ‘p’, d.w.z. de reductie van de mensen, is essentieel om de hoeveelheid koolstofdioxide in de atmosfeer te reduceren.......
Melinda Gates verzamelt jaarlijks vier miljard dollar voor organisaties die abortus in ontwikkelingslanden bevorderen, vier miljard dollar naar de promotie van anticonceptie en abortus, in plaats van aan het bijstaan van de mensen die in armoede leven.
De CO2-uitstoot is misschien slechts een voorwendsel om het doel van de bevolkingsvermindering te bevorderen.
-
Heb zonet de persconferentie gezien en gehoord. Blijkbaar laat men nog steeds voor elk lid van een huisgezin één knuffelcontact toe ( dacht ik van VDB begrepen te hebben ) en dat is NIET goed. 
Volgens Jambon mag men toch maar één binnenhuis contact hebben per gezin , dat is dan weer een goed punt, uiteraard op voorwaarde dat dit steeds hetzelfde contact is, zoniet is het terug dweilen met de kraan open.
Werknemers in die in een gesloten ruimte werken moeten een mondmasker dragen , maar wie gaat dat controleren
Volgens Jambon mag men toch maar één binnenhuis contact hebben per gezin , dat is dan weer een goed punt, uiteraard op voorwaarde dat dit steeds hetzelfde contact is, zoniet is het terug dweilen met de kraan open.
Werknemers in die in een gesloten ruimte werken moeten een mondmasker dragen , maar wie gaat dat controleren
-
Hewel, ik zal dat nog eens posten. En probeer dat nu eens te begrijpen...Door vaccinatie “afremmen “héwel, leg dat eens uit ?
Gates verwijst naar het feit dat in arme landen met slecht ontwikkelde gezondheidszorg etc. de mensen vrezen om hun kinderen te verliezen door armoede, oorlog, ziektes etc. en dus het zekere voor het onzekere nemen en dus veel kinderen op de wereld zetten in de hoop dat er één of twee zullen overleven. Combineer dat met gebrekkige of onbestaande informatie over contraceptie en dan krijg je natuurlijk een sterke aangroei van de bevolking in het algemeen. Gates stelt nu net dat als je er voor kan zorgen dat de mensen meer zekerheid krijgen omtrent het overleven van enkele kinderen ( middels vaccinatie en betere zorgen) de behoefte aan overgrote gezinnen zal verdwijnen= "reduce population growth".
Daarom dat materiële vooruitgang, meer welvaart, betere scholing en betere gezondheidszorg(vaccinatie bv.) automatisch zullen leiden tot een afname van de bevolkingsgroei. Dat is een fenomeen dat overal in de wereld te zien was en is. Een paar generaties terug had je bij ons ook zeer veel kroostrijke gezinnen - ook weinig kennis van of verbod op contraceptie ( godsdienst) en veel kinderen moesten vaak op jonge leeftijd mee gaan werken om het hoofd boven water te kunnen houden.
Je "reduceert" de aangroei van de wereldbevolking door het welvaartspeil en de gezondheidszorg op te krikken. In alle ontwikkelde landen - allemaal - is de bevolkingsaangroei vertraagd geworden door meer welvaart, door betere gezondheidszorg ( o.a. vaccinaties), meer informatie etc. In die mate zelfs dat de lage bevolkingsaangroei in Europa een probleem aan het worden is maar dat is een ander probleem. En neen, die vaccinaties "doden" geen mensen of kinderen zoals complotdenkers blijven volhouden - ze zorgen voor een stabielere en gezondere gezinssituatie. Get it?
En ja, als de bevolkingsaangroei gaat vertragen gaat er ook minder vervuiling zijn etc.
-
Mag ik verder dat zootje complotdenkers hier eens uitnodigen om helemaal zelf ( zonder te copy pasten dus)
het op jullie zeer toepasbare "Dunning-Kruger" effect op te zoeken? Vervolgens kijk je in de spiegel en zie je een perfecte illustratie van dat effect.
het op jullie zeer toepasbare "Dunning-Kruger" effect op te zoeken? Vervolgens kijk je in de spiegel en zie je een perfecte illustratie van dat effect.
-
Zonet ook het be-alert email ontvangen , en daar staat expliciet als punt 1 vermeld :Fred1950 schreef: ↑30 okt 2020, 19:56Heb zonet de persconferentie gezien en gehoord. Blijkbaar laat men nog steeds voor elk lid van een huisgezin één knuffelcontact toe ( dacht ik van VDB begrepen te hebben ) en dat is NIET goed.
Werknemers in die in een gesloten ruimte werken moeten een mondmasker dragen , maar wie gaat dat controleren![]()
1. Sociaal leven
Elk gezinslid heeft recht op 1 knuffelcontact. Gezinnen mogen maar één knuffelcontact tegelijk thuis uitnodigen. Men kan geen ander bezoek thuis ontvangen. Er is een uitzondering voor mensen die alleen wonen: zij mogen naast hun knuffelcontact nog 1 persoon uitnodigen, maar niet tegelijkertijd.
Ik heb dus Vandenbroucke wel degelijk goed begrepen en dat is dus echt dweilen met de kraan open. Zit tussen die "slimme gasten" echt geen eenvoudige wiskunde leraar die eens met Venn diagramma's kan werken ?
Dan zou meteen duidelijk worden dat het virus reisjes kan maken van hier tot de planeet Mars ( en nog terugkeren ook ). Dit gaat niet meer op, lieve mensen, dit is beneden alle peil. Op die manier geraken we nog in geen maanden terug onder de 100 besmettingen per dag.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Bent u voor de spiegel gaan staan zoals hierboven gepost?Fred1950 schreef:Zonet ook het be-alert email ontvangen , en daar expliciet als punt 1 vermeld :Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 19:56
Heb zonet de persconferentie gezien en gehoord. Blijkbaar laat men nog steeds voor elk lid van een huisgezin één knuffelcontact toe ( dacht ik van VDB begrepen te hebben ) en dat is NIET goed.
1. Sociaal leven
Elk gezinslid heeft recht op 1 knuffelcontact. Gezinnen mogen maar één knuffelcontact tegelijk thuis uitnodigen. Men kan geen ander bezoek thuis ontvangen. Er is een uitzondering voor mensen die alleen wonen: zij mogen naast hun knuffelcontact nog 1 persoon uitnodigen, maar niet tegelijkertijd. µ
’Ik heb dus Vandenbroucke wel degelijk goed begrepen en dat is dus echt dweilen met de kraan open. Zit tussen die "slimme gasten" echt geen eenvoudige wiskunde leraar die eens met Venn diagramma's kan werken ?’![]()
Dan zou meteen duidelijk worden dat het virus reisjes kan maken van hier tot de planeet Mars ( en nog terugkeren ook ). Dit gaat niet meer op, lieve mensen, dit is beneden alle peil. Om die manier geraken we nog in geen maanden terug onder de 100 besmettingen per dag.
Maar ik geef u wel gelijk hierin.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
frits1955 schreef: ↑30 okt 2020, 17:47Gates verwijst naar het feit dat in arme landen met slecht ontwikkelde gezondheidszorg etc. de mensen vrezen om hun kinderen te verliezen door armoede, oorlog, ziektes etc. en dus het zekere voor het onzekere nemen en dus veel kinderen op de wereld zetten in de hoop dat er één of twee zullen overleven. Combineer dat met gebrekkige of onbestaande informatie over contraceptie en dan krijg je natuurlijk een sterke aangroei van de bevolking in het algemeen. Gates stelt nu net dat als je er voor kan zorgen dat de mensen meer zekerheid krijgen omtrent het overleven van enkele kinderen ( middels vaccinatie en betere zorgen) de behoefte aan overgrote gezinnen zal verdwijnen= "reduce population growth".
Denk je nu echt dat Bill goede bedoelingen heeft met de arme bevolking ?
Dit schreef ik :
Elk jaar vier miljard dollar zou beter gebruikt worden in arme landen, misschien aan het bouwen van hospitalen, scholen, opleiding.... dan een mutant vaccinatie, vergif aan een ganse bevolking in te spuiten, onder het motto van “reproductieve gezondheid”. WHO geeft eindelijk toe dat Bill Gates’ “vaccine” Polio in Afrika verspreidt.Melinda Gates verzamelt jaarlijks vier miljard dollar voor organisaties die abortus in ontwikkelingslanden bevorderen, vier miljard dollar naar de promotie van anticonceptie en abortus, in plaats van aan het bijstaan van de mensen die in armoede leven.
De inzet van Bill Gates voor “reproductieve gezondheid” zit in de familie
Planned Parenthood, de grootste aanbieder van abortussen in de USA.
Abortusklinieken strategisch geplaatst in zwarte wijken.
Niet minder dan 36% van de zwangerschapsonderbrekingen in de Verenigde Staten worden nog steeds op vrouwen met Afrikaanse roots uitgevoerd, terwijl Zwarte Amerikanen slechts 13% van de bevolking van de VS vertegenwoordigen.
Geaborteerde foetussen heeft Bill nodig voor het vervaardigen van 15 miljard vaccins !
-
( of je haalt frits en fred door mekaar - is nogal gebeurd
Bedenk eens wat een gezin met 3 pubers in huis gaat doen. Dat betekent iedere dag in huis een ander "knuffelcontact" en na vijf dagen komen dezelfde "knuffels" terug aanbellen. Dat is toch de grootste larie die je je toch kunt voorstellen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 30 okt 2020, 23:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Zeg eens bluevelvet, hebt ge al uw pil voor het slapen gaan genomen ?bluevelvet schreef: ↑30 okt 2020, 22:10....
Geaborteerde foetussen heeft Bill nodig voor het vervaardigen van 15 miljard vaccins !
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Nog nooit over het Dunning-Krugereffect gelezen.. Eens doen en dan projecteren op jou posting dan snap je het wel.Fred1950 schreef:
Ik snap niet wat je bedoelt. Met VDB in mijn eerste posting bedoelde ik "Vandenbroucke". Gaat het daarover ? Of is het verboden mezelf te quoten misschien ?
( of je haalt frits en fred door mekaar - is nogal gebeurd)
-
frits1955 had het daarover, ik niet. Ik voel me niet aangesproken.Dicksy schreef: ↑30 okt 2020, 23:14Nog nooit over het Dunning-Krugereffect gelezen.. Eens doen en dan projecteren op jou posting dan snap je het wel.Fred1950 schreef:
Ik snap niet wat je bedoelt. Met VDB in mijn eerste posting bedoelde ik "Vandenbroucke". Gaat het daarover ? Of is het verboden mezelf te quoten misschien ?
( of je haalt frits en fred door mekaar - is nogal gebeurd)
![]()
-