Farma-industrie & corona-vaccin
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Mij kan het weinig schelen hoe u mijn nickname schrijft maar ons hondje is daar zeer gevoelig voor als zijn naam verbasterd wordt . Hij leest namelijk mee, tenminste als zijne spacecake uitgewerkt is, en het is zijn naam die ik mag gebruiken.De Kannibaal schreef:Zowat de verstandigste bijlage die ik van U gelezen heb.Dicksy schreef:
Mijne spacecake een beetje te straf gemaakt en daarop nog een goe jointje gesmoord en dan moet men niet meer gaan proberen te typen. Dat is het gevolg........maar lekker was het wel.![]()
Voor één keer kan ik volledig U standpunt bijtreden. Volhouden Dick, het siert U.

-
Ice
Wel...blijkbaar schijnt niet iedereen te weten hoe een vaccin werkt...??Seppe123 schreef: ↑26 nov 2020, 10:26Ice, IEDEREEN weet dat een vaccin niet volledig beschermt.
Maar als veel mensen zich laten vaccineren zal alles terug veiliger kunnen: de horeca en winkels kunnen openblijven, cultuur kan opstarten, feesten kunnen doorgaan, de staat zal niet meer moeten blijven bijspringen voor zelfstandigen enz., het verenigingsleven zal terug opstarten zodat de eenzame mensen terug uit hun kot komen...![]()
Ik kan niet wachten om terug iets te organiseren!!!
![]()
![]()
Vaccineren is de enige weg naar de vrijheid!
Maar iedereen mag zelf beslissen wat hij doet. Sommige mensen zal ik zeker afraden om zich te laten vaccineren. vb: zwangere vrouwen. Maar als veel mensen gevaccineerd zijn, zijn zwangere vrouwen ook beter beschermd tegen Covid omdat er minder mensen besmettelijk zijn.
Het zullen nog veel zware maanden worden eer het vaccineren begint. Maar ik ben hoopvol!
U zegt dat ik angst en paniek zaai, nee IK ben positief naar de toekomst. Maar jij zaait angst en paniek voor 'dodelijke mondmaskers, dodelijk vaccin ( er is nog NIEMAND gestorven tijdens de testperiode!), blijvende vrijheidsberoving, complotten van de regering ( zelfs als er geen regering was)
Ik ga u verder laten roepen en tieren dat u gelijk hebt.
We zullen wel zien einde 2021 wie gelijk heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dodelijke coronavirus zit wél IN het vaccin waar jullie zo op roepen.
Iedere gevaccineerde laat zich dus vrijwillig BESMETTEN met de ziekteverwekker het coronavirus dat zou moeten beschermen tegen.....de ziekte covid-19, veroorzaakt door datzelfde, dodelijke coronavirus...
Iedereen weet dat een vaccin niet volledig beschermt maar blijkbaar beseft niet iedereen dat je zo ook besmet wordt door het coronavirus ín het vaccin??
Kijk voor het bewijs alleen maar al eens naar de griepprik...ondanks de griepprik krijgen mensen tóch nog de griep en overlijden zelfs door...het griepvirus ín het vaccin, dat hen net zou moeten beschermen tegen de griep....
Hoezo wordt dan alles veiliger als iedereen dan besmet werd en het risico enorm toeneemt om covid-19 te krijgen waardoor er een explosie van covid-zieken zal volgen met een volgende golf?
Denk je dat dan de winkels terug zullen opengaan of is er dan nog een strengere lockdown nodig?
Vaccineren is de enige weg naar vrijheid?
Vaccinatie is de enige zekere weg naar massale besmetting door het virus met het risico om ziek te worden en met covid-19 in coma op de IC te belanden of te overlijden...de enigen die dat risico niet lopen zijn de antivaxxers die geen dodelijk coronavirus door het vaccin in hun lijf laten spuiten.
Dus ja, we zullen zien einde 2021 wie 'gelijk' heeft (voor mij telt gelijkhebben niet maar wel virusvrij blijven) áls je het dan nog kunt navertellen als besmette gevaccineerde met het coronavirus in je lijf.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Wat doet u zoal op een normaal jaar ? Thuis blijven want er kan van alles gebeuren.
U het helemaal geen vertrouwen in de medische wetenschap;
Elke vaccinatie vindt u absurd.
Dus ver zal je niet lopen
Waarschijnlijk ben je als kind wel gevaccineerd tegen pokken en polio.
-
Ice
Gij zijt bereid je vrijwillig te laten besmetten met het coronavirus dat in het vaccin zit om je te beschermen tegen corona?voorn schreef: ↑26 nov 2020, 14:37Wat doet u zoal op een normaal jaar ? Thuis blijven want er kan van alles gebeuren.
Inderdaad, in de vaccins pokken en polio zaten ook de virussen, net zoals nu bij het dodelijke corona...alleen weet je niet of die ziekteverwekker je ook ziek gaat maken zoals nu ook gebeurt bij de griepprik..
Wil jij als gezonde mens jezelf laten besmetten door dit vaccin met het coronavirus?
Je vrijwillig het coronavirus laten inspuiten met het risico om door covid-19 op de IC te belanden?
Ga je gang, ik niet, ik blijf liever gezond en virusvrij.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Het pokken en poliovaccin hebben aanleiding gegeven tot een verstoring van de normale functionaliteit van de hersenen. Ze verkeren in een overlevingsmodus, principieel voorbehouden aan baby's. Een vaccin betekent levensgevaar en een deel van de hersenen wordt uitgeschakeld.voorn schreef: ↑26 nov 2020, 14:37Wat doet u zoal op een normaal jaar ? Thuis blijven want er kan van alles gebeuren.
Of ze maken deel uit van een sekte; zoals de Getuigen, die geen bloedworst naar binnen krijgen.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als ze het corona boete geld gebruiken , kan iedereen gevaccineerd worden, als ze er uit geraken welke dosis ze bij wie moeten geven.......Wie kost het genoeg om vaccins voor niks te geven? Gratis bestaat niet..
Je lijkt wel een stuk politieker, die menen ook dat óns belastinggeld hun persoonlijk bezit is waar ze naar willekeur mee kunnen smijten.
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~ab3cda7d/
Maar in feite zal het hun niet veel kunnen maken, hun grootste interesse is de beurswaarden, zolang ze stijgen zitten ze goed,...........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wow man, klasse. Welk spul smoort gij seg? Eerst E.T. met zijn zwaar spul waardoor hij begint te fantaseren over een vaccinatiebewijs en nu gij die een hond verwisselt met een schaap en dan nog wel met een dood schaap.MichelN schreef:Dat is geen hond maar een dood schaap!Dicksy schreef:
-
Ice
En niemand reageert erop dat iedereen die gevaccineerd wordt tegen covid, dan besmet zal zijn met het dodelijke coronavirus en het risico loopt om daardoor covid-19 te krijgen???8O
WTF?
Wat scheelt er toch tegenwoordig maar met mensen?!
WTF?
Wat scheelt er toch tegenwoordig maar met mensen?!
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Das nu eens een goeie vraag ... Misschien laten de meeste mensen zich niet zoveel meer wijsmaken ...
Dodelijk Coronavirus IN het vaccin, waar halen jullie dat toch ?
Van een inenting kan je waarschijnlijk van alles krijgen maar Covid-19 das dan omdat het verpleegsterke geen mondmasker droeg
Dodelijk Coronavirus IN het vaccin, waar halen jullie dat toch ?
Van een inenting kan je waarschijnlijk van alles krijgen maar Covid-19 das dan omdat het verpleegsterke geen mondmasker droeg
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hond of een schaap ? Ik zie alleen maar een hoop vodden liggen, .... 't zal aan mijn griepvaccinatie liggen zeker ?Dicksy schreef: ↑26 nov 2020, 18:05Wow man, klasse. Welk spul smoort gij seg? Eerst E.T. met zijn zwaar spul waardoor hij begint te fantaseren over een vaccinatiebewijs en nu gij die een hond verwisselt met een schaap en dan nog wel met een dood schaap.MichelN schreef:Dat is geen hond maar een dood schaap!Dicksy schreef:
Ik zit in goed gezelschap, het kan nog gezellig worden in deze coronatijden.
![]()