PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die geknipte RNA deeltjes zijn instabiele moleculen. Die vallen vanzelf na een tijdje uit elkaar, net zoals een virus dat ook doet als het zich ergens op een oppervlakte ( en niet op weke menselijke cellen ) bevindt. Als men die invriest behouden ze hun structuur. Men kan ze nadien nog een paar dagen ongevroren in de ijskast bewaren , net zoals dat met echte virussen ook het geval is. Is dat een voldoende uitgelegd , mevrouw ?bluevelvet schreef: ↑22 dec 2020, 14:25Ik heb mij steeds afgevraagd om welke reden het Pfizer vaccin tot -70°-80°C moet bewaard worden![]()
Nog geen antwoord daarop kunnen vinden![]()
.....
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Niets bijzonders aan . Dat is een techniek die op verschillende medicijnen toegepast word. Heel de Adalimumab groep, verkocht onder de naan Humira gebruikt dat systeem.Fred1950 schreef: ↑22 dec 2020, 15:26Die geknipte RNA deeltjes zijn instabiele moleculen. Die vallen vanzelf na een tijdje uit elkaar, net zoals een virus dat ook doet als het zich ergens op een oppervlakte ( en niet op weke menselijke cellen ) bevindt. Als men die invriest behouden ze hun structuur. Men kan ze nadien nog een paar dagen ongevroren in de ijskast bewaren , net zoals dat met echte virussen ook het geval is. Is dat een voldoende uitgelegd , mevrouw ?bluevelvet schreef: ↑22 dec 2020, 14:25Ik heb mij steeds afgevraagd om welke reden het Pfizer vaccin tot -70°-80°C moet bewaard worden![]()
Nog geen antwoord daarop kunnen vinden![]()
.....![]()
De zon is gratis voor iedereen
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
O ironie, de man die men ooit moest uitleggen wat sarcasme en cynisme was meent nu dat hij een clou snapt die iets moeilijker is dan de vorige keer.E.T. schreef:
O ironie, de man die ons ooit de begrippen als sarcasme en cynisme bijbracht, meent nu dat hij een clou moet komen uitleggen![]()
![]()
![]()
Of was da Wilpunt?
Of was da Fred1950 ?
Laatst gewijzigd door Dicksy op 22 dec 2020, 15:59, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
En gij weet met absolute zekerheid dat dat niet reeds gebeurd kan zijn, expert, wetenschapper, onderzoeker?Idefix schreef: ↑22 dec 2020, 15:16Als ze ons iets willen "meegeven" -of "mee inspuiten" hadden ze dat al met alle andere producten of medicijnen kunnen toedienen; Ge zult toch wel weten dat er al ingespoten is met , hoe noemt dat nu weer, ????? ACH JA Nanotechnologie of zoiets. De eerste tekenen van besmetting daarmee is dat me larie begint te schrijven op forums.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zalig de simpelen van geest en de schaapjes...Slaap maar verder...
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Heb ik niet ergens gelezen dat de BSE, de dolle koeienziekte is ontstaan door het label in hun oren ?
Hoe kon dat gebeuren ? Iemand van de “experten” een degelijke uitleg aub.
Hoe kon dat gebeuren ? Iemand van de “experten” een degelijke uitleg aub.
-
Zoudt gij niet dol worden moest men zo'n stuk metaal in je oor vastnieten ?bluevelvet schreef: ↑22 dec 2020, 16:25Heb ik niet ergens gelezen dat de BSE, de dolle koeienziekte is ontstaan door het label in hun oren ?
Hoe kon dat gebeuren ? Iemand van de “experten” een degelijke uitleg aub.![]()
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Tja, nevenwerkingen, dat kan ook in de goede richting, stel nu dat ze tegen Jos Hermans gezegd hebben dat wij van die prik terug jonger wordt ..........want hij heeft er echt zin in.....Tiens, wardje...hoe kunnen ze nu weten wanneer er nevenwerkingen zullen optreden als ze zélf zeggen dat de nevenwerkingen volledig ONBEKEND zijn?
Hebben ze weer hun glazen bol geraadpleegd?![]()
https://www.hln.be/binnenland/jos-herma ... ~a07b5dc1/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ze zullen echt met goede argumenten moeten afkomen,voor ik er aan denk om de "prik" te halen.....
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... en-gezien/
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... en-gezien/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
De 96-jarige Jos Hermans uit Puurs-Sint-Amands wordt de eerste Belg die het coronavaccin krijgt toegediend.
En Jos heeft er moed in want " hij wil honderd jaar worden" , ik mag het hopen voor hem, beroemd is hij toch al , zal straks op TV komen en applaus krijgen , dat alleen zal hem al heugen.
Volgens de direktie heeft hij nooit corona gekregen en heeft de maatregelen altijd zeer goed opgevolgd.
En Jos heeft er moed in want " hij wil honderd jaar worden" , ik mag het hopen voor hem, beroemd is hij toch al , zal straks op TV komen en applaus krijgen , dat alleen zal hem al heugen.
Volgens de direktie heeft hij nooit corona gekregen en heeft de maatregelen altijd zeer goed opgevolgd.
-
Zou het niet beter zijn om eerst het zorgpersoneel in te enten ?wardje schreef: ↑22 dec 2020, 17:28De 96-jarige Jos Hermans uit Puurs-Sint-Amands wordt de eerste Belg die het coronavaccin krijgt toegediend.
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Beste ICE, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat jij er al een heel deel van gekregen hebt....Ice schreef: ↑22 dec 2020, 15:34En gij weet met absolute zekerheid dat dat niet reeds gebeurd kan zijn, expert, wetenschapper, onderzoeker?Idefix schreef: ↑22 dec 2020, 15:16Als ze ons iets willen "meegeven" -of "mee inspuiten" hadden ze dat al met alle andere producten of medicijnen kunnen toedienen; Ge zult toch wel weten dat er al ingespoten is met , hoe noemt dat nu weer, ????? ACH JA Nanotechnologie of zoiets. De eerste tekenen van besmetting daarmee is dat me larie begint te schrijven op forums.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zalig de simpelen van geest en de schaapjes...Slaap maar verder...![]()
De zon is gratis voor iedereen
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Wel Fred 1950 , ben blij dat je dat nu zelf schrijft , waarom doen ze dat denk je ?
Omdat ze willen weten hoe de reactie zal zijn op het vaccin ( vergeet niet dat veel testen enkel zijn genomen met personen tssn. 18 en 55 jaar.
En nog iets hebben die oudjes daar zelf over te beslissen, denk het niet ze geloven alles wat gezegd wordt , wij volgen nog meestal alles wat er mee te maken heeft via de media .
Als ze 100% gerust zijn in het vaccin ga je toch eerst de werkende klasse de spuit geven , want die houden de boel draaiende.
De economie is de steunpilaar van de welvaart van een land nietwaar?
Met alle respect de ouderen hebben ook bij gedragen tot onze welvaart , maar toch vind ik de denkwijze maar zo en zo.
Omdat ze willen weten hoe de reactie zal zijn op het vaccin ( vergeet niet dat veel testen enkel zijn genomen met personen tssn. 18 en 55 jaar.
En nog iets hebben die oudjes daar zelf over te beslissen, denk het niet ze geloven alles wat gezegd wordt , wij volgen nog meestal alles wat er mee te maken heeft via de media .
Als ze 100% gerust zijn in het vaccin ga je toch eerst de werkende klasse de spuit geven , want die houden de boel draaiende.
De economie is de steunpilaar van de welvaart van een land nietwaar?
Met alle respect de ouderen hebben ook bij gedragen tot onze welvaart , maar toch vind ik de denkwijze maar zo en zo.
-
Euh.......... Zeer goed opgevolgd ? Waar zou hij naar toe kunnen ? 96 jaar en in een rusthuis, waarschijnlijk nog geïsoleerd erbijwardje schreef: ↑22 dec 2020, 17:28De 96-jarige Jos Hermans uit Puurs-Sint-Amands wordt de eerste Belg die het coronavaccin krijgt toegediend.
-
Niemand van de “experten” die een serieus antwoord kan geven over het “diepvries” vaccin van Pfizer ?
Oké, dan klasseer ik ze als nepexperten

Oké, dan klasseer ik ze als nepexperten