Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het doet terzake in de zin zoals ik dat een paar postings hoger heb beschreven: het toont de radeloosheid van de Russische overheid om 'alle zeilen bij te zetten', omdat de reguliere aanpak - leger tegen leger - niet goed werkt.
De verwijzing naar '45 is een vergelijking die voor nogal wat mensen begrijpelijk is: een leger zonder de geschikte middelen, heeft het moeilijk om stand te houden of te winnen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Stak vandaag in de bus, een vraag voor een vrijwillige bijdrage en hier is geen oorlog. Ze vragen het niet alleen aan leraren die hier in de buurt wonen maar ook aan gewone arbeiders.
Blijkbaar is 11.11.11 ook radeloos aan want hun smeekbedes blijven komen, jaar in jaar uit en meerdere keren/jaar. Ik weet ook niet wat ze met dat geld doen.

Blijkbaar is 11.11.11 ook radeloos aan want hun smeekbedes blijven komen, jaar in jaar uit en meerdere keren/jaar. Ik weet ook niet wat ze met dat geld doen.

-
Er zijn letterlijk duizenden groeperingen van scouts over de voetbalclubs tot 11.11.11 die steunen op een vrijwillige bijdrage van de bevolking.
De essentie:
De Staat heeft niet de plicht om de scouts en de sjotters en 11.11.11 van de nodige middelen te voorzien.
De Staat heeft wél de plicht om zijn soldaten van de geschikte uitrusting te voorzien.
Een tang op een varken, die vergelijking, Dicksy.
De essentie:
De Staat heeft niet de plicht om de scouts en de sjotters en 11.11.11 van de nodige middelen te voorzien.
De Staat heeft wél de plicht om zijn soldaten van de geschikte uitrusting te voorzien.
Een tang op een varken, die vergelijking, Dicksy.
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 nov 2022, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
https://www.hln.be/buitenland/miljardai ... ~a4150a75/
Miljardair Tinkov doet afstand van Russische nationaliteit: “Ik haat het Rusland van Poetin”
Ondernemer en voormalig bankier Oleg Tinkov (54) heeft afstand gedaan van zijn Russische staatsburgerschap wegens de oorlog in Oekraïne. Eerder had hij de Russische invasie al sterk bekritiseerd. Hij zegt dat hij niet wil geassocieerd worden met een “fascistisch land”.
Groot gelijk gaan er nog meer verhuizen of ander nationaliteit mensen worden dat moe .
Miljardair Tinkov doet afstand van Russische nationaliteit: “Ik haat het Rusland van Poetin”
Ondernemer en voormalig bankier Oleg Tinkov (54) heeft afstand gedaan van zijn Russische staatsburgerschap wegens de oorlog in Oekraïne. Eerder had hij de Russische invasie al sterk bekritiseerd. Hij zegt dat hij niet wil geassocieerd worden met een “fascistisch land”.
Groot gelijk gaan er nog meer verhuizen of ander nationaliteit mensen worden dat moe .
-
Kan men beschouwen als speculatie, inderdaad. Maar uw autocoureur is blijkbaar niet aan zijn proefstuk toe wat lucht verkopen betreft.door Wil. » 15 minuten geleden
Feiten, Dicksy.
Zinnen met 'het zou misschien, eventueel, mogelijks, onder bepaalde omstandigheden en mits ...' lijken nogal op speculatie, vind ik.
Daarom verifieer uw bron eerst en plaats dan een bron die zijn bewering staaft en misschien geloofwaardiger overkomt. Uw autocoureur is een verbrande bron.
-
Ik ga voort op de feiten, Dicksy.
Heeft hij gelijk in deze zaak? Ja of neen? Over andere postings van zijn hand doe ik geen uitspraak omdat ik ze niet ken.
Het 'verdacht' maken van een bron is gemakkelijk. Noem mij één bron die nog nooit fouten heeft gemaakt.
Heeft hij gelijk in deze zaak? Ja of neen? Over andere postings van zijn hand doe ik geen uitspraak omdat ik ze niet ken.
Het 'verdacht' maken van een bron is gemakkelijk. Noem mij één bron die nog nooit fouten heeft gemaakt.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er is hier precies een "leuke" twitteriaanse chit-chat aan de gang.
Weten jullie wat ? Binnen 10 jaar is Rusland "kapot" en plaats de NAVO kernraketten in Siberië aan de grens met China. De USSR is in 199x gestorven , en iedere heropstanding zoals Putin die min of meer heeft gerealiseerd MOET in de kiem gesmoord worden door Amerika. Wij leven toch ook in de Amerikaanse invloedsfeer , en daar voelen de Amerikanen zich "lekker" veilig bij.
Het kan natuurlijk dat binnen 10 jaar er terug een oorlogje in de VS uitbreekt zoals destijds tussen de Noorderlingen en de Zuiderlingen in de jaren stillekes van 186x ( p.s. toen was België zelfs al onafhankelijk ). Met die Trumpisten weet je zoiets nooit.
Dan is alle moeite om Rusland en China plat te krijgen voor niets geweest. 
Weten jullie wat ? Binnen 10 jaar is Rusland "kapot" en plaats de NAVO kernraketten in Siberië aan de grens met China. De USSR is in 199x gestorven , en iedere heropstanding zoals Putin die min of meer heeft gerealiseerd MOET in de kiem gesmoord worden door Amerika. Wij leven toch ook in de Amerikaanse invloedsfeer , en daar voelen de Amerikanen zich "lekker" veilig bij.
Het kan natuurlijk dat binnen 10 jaar er terug een oorlogje in de VS uitbreekt zoals destijds tussen de Noorderlingen en de Zuiderlingen in de jaren stillekes van 186x ( p.s. toen was België zelfs al onafhankelijk ). Met die Trumpisten weet je zoiets nooit.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 02 nov 2022, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb uw autocoureurke eerst gecheckt om te zien of die posting die u plaatste geloofwaardig is en dat was gezien zijn voorgaande(n) niet het geval.door Wil. » 7 minuten geleden
Waarom u achteraf dan toch komt aandraven met andere bronnen die zijn bewering staven doet bij mij vragen rijzen.
Het is een bewijs dat u toch gewoon klakkeloos alles overneemt en hier plakt. Als u er dan op gewezen wordt dat er terecht kan getwijfeld worden aan zijn bericht, omwille van zijn voorgaanden, gaat u op zoek of andere bronnen dit kunnen bevestigen en plaatst u die hier.Heeft hij gelijk in deze zaak? Ja of neen? Over andere postings van zijn hand doe ik geen uitspraak omdat ik ze niet ken.
U hebt een rare werkwijze.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 02 nov 2022, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
1. Je antwoordt niet op de vraag of hij gelijk had in deze zaak. Je hebt nog altijd de kans.Dicksy schreef: ↑02 nov 2022, 12:04Ik heb uw autocoureurke eerst gecheckt om te zien of die posting die u plaatste geloofwaardig is en dat was gezien zijn voorgaande(n) niet het geval.door Wil. » 7 minuten geleden
Waarom u achteraf dan toch komt aandraven met andere bronnen die zijn bewering staven doet bij mij vragen rijzen.Het is een bewijs dat u toch gewoon klakkeloos alles overneemt en hier plakt. Als u er dan op gewezen wordt dat er terecht kan getwijfeld worden aan zijn bericht, omwille van zijn voorgaanden, gaat u op zoek of andere bronnen dit kunnen bevestigen en plaatst u die hier.Heeft hij gelijk in deze zaak? Ja of neen? Over andere postings van zijn hand doe ik geen uitspraak omdat ik ze niet ken.
U hebt een rare werkwijze.![]()
2. Ik had het verhaal reeds eerder gehoord. Wanneer ik de tweet zag, heb ik hem dan ook geplaatst. Als jij die dan afdoet als verzinsels, haal ik de feiten nog eens boven. Lijkt me een juiste werkwijze.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.