Versta niet dat in dat land; eleltriciteit en telefoon nog aan paal hangen.
Zeker in brandgevaarlijke streken;
Dat is om problemen vragen
Zeker in brandgevaarlijke streken;
Dat is om problemen vragen
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hardleers en dogmatisch .... Ik heb hier al geschreven dat de miljarden niet dienen om de opwaming tegen te gaan , maar om middelen te voorzien om zich te "wapenen" tegen de gevolgen ervan , dus bvb. het aanleggen van dijken , ophogingen , verleggen van waterlopen , watervoorziening in gebieden die nu dreigen te verwoestijnen , en ga zo maar door ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Uiteraard snap ik jouw "kern" van de zaak , maar ook voor de zoveelste keer is dat katten tegenover honden zetten. Al eens bedacht wat het aan mensenlevens gaat kosten al men NIET met die mijarden de maatregelen zou nemen die ik aangehaald heb. Het is geen kwestie van keuze. TBC moest trouwens al lang overwonnen geweest zijn , en dat ligt in handen van de landen waar het optreedt. Dat is een politiek gegeven , geen klimaatprobleem.Wil. schreef: ↑14 jan 2025, 09:33Je snapt de kern van mijn posting alweer niet (zucht) .
Met enkele miljarden haalt men een levensgroot probleem uit de wereld (TBC) en redt men het leven van enkele miljoenen mensen en haalt men hen uit het lijden, terwijl er triljarden worden opgeëist om o.a. de CO2 te reduceren, terwijl we nu al weten dat dát niet het probleem is.
Niet leesbaar zonder login , en waarom begot zou ik mij bij zo'n site laten registreren. Ik ben Filip De Winter niet.audibac schreef: ↑14 jan 2025, 19:09Leesvoer
https://nieuwrechts.nl/101691-eppink-wa ... apot-maakt
Heb jij al ergens gelezen dat de EU die ziekte uit de wereld zou willen helpen en daarvoor dan ook enkele miljarden op tafel legt? Ik niet. Wat ik wél lees is dat er vele honderden miljarden van ons geld worden afgepakt om 'de lucht te verbeteren' - - - lees: CO2 te reduceren.Fred1950 schreef: ↑14 jan 2025, 17:18Uiteraard snap ik jouw "kern" van de zaak , maar ook voor de zoveelste keer is dat katten tegenover honden zetten. Al eens bedacht wat het aan mensenlevens gaat kosten al men NIET met die mijarden de maatregelen zou nemen die ik aangehaald heb. Het is geen kwestie van keuze. TBC moest trouwens al lang overwonnen geweest zijn , en dat ligt in handen van de landen waar het optreedt. Dat is een politiek gegeven , geen klimaatprobleem.Wil. schreef: ↑14 jan 2025, 09:33Je snapt de kern van mijn posting alweer niet (zucht) .
Met enkele miljarden haalt men een levensgroot probleem uit de wereld (TBC) en redt men het leven van enkele miljoenen mensen en haalt men hen uit het lijden, terwijl er triljarden worden opgeëist om o.a. de CO2 te reduceren, terwijl we nu al weten dat dát niet het probleem is.
Je komt hier weer eens melken over je fantasieën. Blijf bij de feiten.En nogmaals , ook weeral voor de zoveelste keer , die miljarden dienen NIET om de CO2 te reduceren. Lees toch eens wat ik schrijf.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De conclusie is dat wat ik schreef ook klopt: er worden honderden, zo niet duizenden miljarden besteed aan het reduceren van de CO2, want dát is de grote boosdoener.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.