Zover is de groene dictatuur al opgerukt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.'t Is allemaal om zeep , joeng. Het Noordzeewater heeft nu al de temperatuur dat het normaal na de zomer heeft. Dat betekent dat we in augustus al zware "najaarsstormen" kunnen krijgen. Ziet er allemaal niet goed uit , maar ... Foert , après moi le déluge ....Wil. schreef: ↑30 jun 2025, 15:37Het gaat de goede kant uit:
Sommige organisaties, zoals het Internationaal Energieagentschap, zijn traditionele verbranding gaan categoriseren als hernieuwbare energie.
Het IEA heeft met deze rapportage een toename in het verbruik van hernieuwbare energie kunnen aantonen, evenals een toename van "vrouwen in de energiesector" door vrouwen die mest en takken verzamelen te classificeren als "energiewerkers".
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 30 jun 2025, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door boeffer op 10 jul 2025, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder vrachtwagens staat de wereld stil Fred, maar u hebt een punt, ik denk dat de olie industrie dwars ligt, want ze hebben bijna wekelijks nog beter technieken om de beste brandstof ,en dat is "waterstof" te produceren, en toch hoort men geen vooruitgang voor de vrachtwagen transport.Fred1950 schreef: ↑08 jul 2025, 09:23Eventjes gegoocheld , en dat kom ik dit tegen :"Een vrachtwagenchauffeur legt gemiddeld tussen de 100.000 en 150.000 kilometer per jaar af in de Europese transportsector."
Met wat één trucker jaarlijks aan diesel verbruikt kan ik mij 20 jaar lang verwarmen met mijn stookolie chauffage. Tegen wanneer wil Europa CO2 neutraal worden ? Dat men dus maar gauw een alternatief vindt voor het wegtransport , want een serieus alternatief voor die truckers op mazout bestaat er niet ( en zal er niet gauw komen , of ze zouden op kernenergie moeten rijden ).
Welke idioten pushen burgers naar een warmtepomp en verbieden stookolie installaties ? Over wat het trucker wegverkeer jaarlijks aan CO2 uitstoot wordt niet gesproken , of wordt dat "vergeten" ?
p.s. "Een grote vrachtwagen met een laadvermogen van 23,5 ton kan ongeveer 38 liter per 100 km verbruiken" Dat is dus afgerond 40.000 liter diesel per jaar als die 100.000 km rijdt. Een stookolie chauffage verbruikt met een moderne brander ca. 2000 liter stookolie per jaar. 40.000 gedeeld door 2000 is 20 ( jaar ).
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.