Mondmaskers verplicht
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
En zo zou het hier ook moeten zijn. Wij zijn donderdag naar Nederland gaan winkelen, eens zo aangenaam. Er was vrij weinig volk en iedereen hield mooi zijn afstand! Daar winkel je nog aangenaam. Was het niet dat ze er niet alles hadden wat we nodig hadden, we gingen hier niet meer naar een winkel, goed geweten.wardje schreef: ↑15 aug 2020, 08:47We zijn gisteren in een supermarkt geweest in Nederland met ons mondmasker op zak , wel moet eerlijk toegeven er staat ontsmetting voor handen en karretjes en IEDEREEN houd zijn afstand van 1,5 m dat wordt daar zeer goed op gevolgd men draagt geen mondmasker en de kassier aan de kassa is afgeschermd, we vonden het daar echt niet onveilig en het was toch druk in de supermarkt .
Raar dat die dicipline zo moeilijk valt.
-
Ice
Het verplichten van een mondmasker verhindert de vrije ademhaling en dwingt de bevolking, op straffe van boetes, de eigen gezondheid te schaden.
Wij worden dus al gestraft om te ademen.
Wij worden dus al gestraft om te ademen.
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
En velen lijken dat dan nog 'normaal' te vinden ook! Uit zogenaamd 'respect' voor de medemens! Stel hypocrieten dat het zijn! Diezelfde die heiliger dan de paus wilden zijn hebben ws gewoon in het rond gehoest tijdens eerder 'gewone' griepseizoenen!
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee , diegenen die heiliger dan de paus zijn hebben zich laten vaccineren tegen de griep.
-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
Zo is het Ice.
Hypocrieten ja. Ik draag dat mondmasker (is al vijf jaar oud) enkel voor mijn zeer korte winkelbezoekjes (max. vijf minuutjes) en van zodra ik buiten kom doe ik het direkt af, al staan daar 100 man.
Ik heb zeker al aan tientallen mensen gevraagd wat ze van die maskers vinden en ben nog GEEN ENKELE persoon tegengekomen die die mondmaskers aangenaam vindt.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En diezelfde die zich hebben laten vaccineren tegen de griep hebben ws gewoon in het rond gehoest tijdens eerder 'gewone' griepseizoenen!Fred1950 schreef:
Nee , diegenen die heiliger dan de paus zijn hebben zich laten vaccineren tegen de griep.
En dat zijn nu diegenen die heiliger willen zijn dan de paus.
-
Ik moet geen vaccin. Geen enkel. Ben in 1977 de laatste keer voor iets gevaccineerd en dat was het. Niemand heeft het recht om mij iets in te spuiten tegen mijn wil. Daar beslis ik zelf over.Nee , diegenen die heiliger dan de paus zijn hebben zich laten vaccineren tegen de griep.
Wat anderen doen interesseert mij totaal niet. Maar over mijn lichaam en mijn "gezondheid" beslis IK ALLEEN.
-
De griepgevaccineerden kunnen het griepvirus niet meer verspreiden , ook al hoesten ze zich rot door de sigaret ( dat zou wel eens heel anders met gevaccineerden tegen dat corona ding het geval kunnen wordenDicksy schreef: ↑26 aug 2020, 18:34En diezelfde die zich hebben laten vaccineren tegen de griep hebben ws gewoon in het rond gehoest tijdens eerder 'gewone' griepseizoenen!Fred1950 schreef:
En dat zijn nu diegenen die heiliger willen zijn dan de paus.
-
Dan stond Fredje1950 niet tussen die 100 man want dan had je er ene gehad die het aangenaam zou gevonden hebben.Ice schreef:
Ik heb zeker al aan tientallen mensen gevraagd wat ze van die maskers vinden en ben nog GEEN ENKELE persoon tegengekomen die die mondmaskers aangenaam vindt.
-
Met een mondmasker beschermt ge uzelf al voor 50 % ook tegen het griepvirus. Leef , handel en denk zoals de Chinezen als ge Vlaanderen van de ondergang wilt redden.Aelbrecht schreef: ↑26 aug 2020, 18:36Ik moet geen vaccin. Geen enkel. Ben in 1977 de laatste keer voor iets gevaccineerd en dat was het. Niemand heeft het recht om mij iets in te spuiten tegen mijn wil. Daar beslis ik zelf over.Nee , diegenen die heiliger dan de paus zijn hebben zich laten vaccineren tegen de griep.
Wat anderen doen interesseert mij totaal niet. Maar over mijn lichaam en mijn "gezondheid" beslis IK ALLEEN.
Ge kunt uiteraard ook meedoen aan de "uitdunning" van de bevolking door de ouderen het graf in te jagen. Misschien is dat wel de bedoeling van het "virus als natuurfenomeen" . Per slot van rekening moet de oorzaak van het kapot maken van de wereld en zijn leefomgeving aangepakt worden.
-
In Hongkong zullen ze het u graag vertellen hoe het is te leven, handelen en denken als een Chinees. En als ze het niet wil leren zullen ze het wel ingepeperd krijgenFred1950 schreef:
Met een mondmasker beschermt ge uzelf al voor 50 % ook tegen het griepvirus. Leef , handel en denk zoals de Chinezen als ge Vlaanderen van de ondergang wilt redden.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 26 aug 2020, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Fred, met alle respect, maar mondmaskers interesseren mij totaal niet. Ik draag het enkel in de winkel omdat het moet en ik geen zin heb om een boete te betalen enerzijds en anderzijds om de winkel zelf niet in moeilijkheden te brengen bij een eventuele controle.Fred1950 schreef: ↑26 aug 2020, 18:42Met een mondmasker beschermt ge uzelf al voor 50 % ook tegen het griepvirus. Leef , handel en denk zoals de Chinezen als ge Vlaanderen van de ondergang wilt redden.
Ge kunt uiteraard ook meedoen aan de "uitdunning" van de bevolking door de ouderen het graf in te jagen. Misschien is dat wel de bedoeling van het "virus als natuurfenomeen" . Per slot van rekening moet de oorzaak van het kapot maken van de wereld en zijn leefomgeving aangepakt worden.![]()
![]()
Bij het fietsen en wandelen met mijn hond heb ik in héél die periode nog geen masker gedragen. En niemand zal er mij moeten op aanspreken.
Ik heb uiteraard, zoals reeds geschreven, respect voor ieders mening. Draag uw masker maar, wie ben ik om te zeggen dat je het niet moet dragen. Ik draag het NIET. (enkel in de winkel, max. twee minuten bij de bakker en slager, vijf minuten in de kleine supermarkt.
-
Daar hoeft het volgens het gezond verstand ook niet , tenzij ge met uw hond of fiets in een mensenfile zoudt staan. Toch niet zo moeilijk om dat te begrijpen.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De zoon van de serveuse in het café kocht mijn koersfiets.
Toe hij in Braschaat een ritje maakte met zijn vriend werd deze laatste er op gewezen door de politie dat hij een mondmasker moest dragen op een gewone fiets; degene op de koersfiets niet.
Wat is dat nu weer voor idiotie?
Toe hij in Braschaat een ritje maakte met zijn vriend werd deze laatste er op gewezen door de politie dat hij een mondmasker moest dragen op een gewone fiets; degene op de koersfiets niet.
-
voorn schreef:De zoon van de serveuse in het café kocht mijn koersfiets.Dicksy Gisteren, 08:23
Website VRT-News gisteren (25/08/2020):
Fietsersbond: "Scholieren op een koersfiets hoeven geen mondmasker te dragen, maar op een stadsfiets wel. Dat is absurd"
Zalig toch als je dan zoiets leest.