Transgender
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat een klinkklare onzin!
Het feit dat de details niet werden bekend gemaakt, heeft enkel te maken met de bescherming van de persoonsgebonden gegevens.
We krijgen evenmin inzage in de nationaliteit van degenen die in de gevangenis zitten. Het zou eens moeten opvallen ...
Khelif kan zelf duidelijk scheppen, maar doet dat niet. We weten dan genoeg, nietwaar?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-

Bij mannen gaat het dan gewoonlijk om sporters die anabole steroïden nemen om hun spierkracht nog te vergroten. De meeste mensen vinden die werkwijze oneerlijk in sportcompetities.
Bij vrouwen wordt een te hoog testosteronniveau beschouwd als een fout in het lichaam en zo heeft bv. het IAAF (International Association of Athletics Federations) beslist dat Caster Semenya haar hoeveelheid testosteron moest verlagen door medicatie (of door een operatie). Caster S. heeft dat geweigerd en heeft niet meer aan atletiek gedaan.
Zoals hogerop al uitgelegd, is die Caster S. in feite een man, wat dat hoge testosterongehalte verklaart.
Hij heeft er gedurende een goede 10 jaar voor gezorgd dat vrouwen die zich nochtans de pleuris hadden getraind, toch geen overwinning of medaille konden behalen, wat natuurlijk uitermate oneerlijk is tegenover die vrouwen.
Bij vrouwen wordt een te hoog testosteronniveau beschouwd als een fout in het lichaam en zo heeft bv. het IAAF (International Association of Athletics Federations) beslist dat Caster Semenya haar hoeveelheid testosteron moest verlagen door medicatie (of door een operatie). Caster S. heeft dat geweigerd en heeft niet meer aan atletiek gedaan.
Zoals hogerop al uitgelegd, is die Caster S. in feite een man, wat dat hoge testosterongehalte verklaart.
Hij heeft er gedurende een goede 10 jaar voor gezorgd dat vrouwen die zich nochtans de pleuris hadden getraind, toch geen overwinning of medaille konden behalen, wat natuurlijk uitermate oneerlijk is tegenover die vrouwen.

De beschermvrouwe/-heer van de Britse LGBT-organisatie die kinderen aanspoorde om het concept van gender in twijfel te trekken, wordt beschuldigd van seksueel misbruik van kinderen.
De genaamde Stephen Ireland, 40 j., wordt in totaal voor de rechtbank gedaagd voor 37 aanklachten, waaronder verkrachting van een kind jonger dan 13 jaar, zes aanklachten wegens het maken van aanstootgevende foto's van kinderen en twee aanklachten wegens het aanzetten van een kind tot seksuele handelingen.
Bron: The Telegraph
De genaamde Stephen Ireland, 40 j., wordt in totaal voor de rechtbank gedaagd voor 37 aanklachten, waaronder verkrachting van een kind jonger dan 13 jaar, zes aanklachten wegens het maken van aanstootgevende foto's van kinderen en twee aanklachten wegens het aanzetten van een kind tot seksuele handelingen.
Bron: The Telegraph

Imane Khelif, de bokser die bij de vrouwen heeft gewonnen op de O.S., heeft na de spelen een paar foto's laten bijwerken. Volgens mij is er toch iets raars met die tanden achteraan ... (foto rechts)
Op de linkse foto: Imane op training; hij legt er de pees op.

Op de linkse foto: Imane op training; hij legt er de pees op.

Een federale rechter heeft bepaald dat een schooldistrict in Virginia een transgenderleerling niet mag verbieden om in het meisjestennisteam van een middelbare school te spelen, terwijl de rechtszaak van de leerling tegen het schoolbestuur doorloopt.
De betrokken jongeman (11 j.) heeft genderdysforie en beweert al sinds hij 7 is dat hij een meisje is.
De betrokken jongeman (11 j.) heeft genderdysforie en beweert al sinds hij 7 is dat hij een meisje is.

Kamala gaat geld vrijmaken zodat transgenders die in de bak beland zijn, een sexoperatie kunnen betalen.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ze gaat ook geld voorzien voor de nabestaanden van de slachtoffers van de slavernij 300 jaar geleden. Over geld uitrekken voor de nabestaanden van de autochtone bevolking (indianen) die 300 jaar geleden werden uitgeroeid rept ze blijkbaar met geen woord.
Er vallen dus nog veel zieltjes (stemmen) te winnen bij de afstammelingen van de slavernij, meer dan bij de afstammelingen van de native american (indianen).
Er vallen dus nog veel zieltjes (stemmen) te winnen bij de afstammelingen van de slavernij, meer dan bij de afstammelingen van de native american (indianen).
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Eigenlijk zijn we allen gender gelijk.
We hebben allemaal ballen.
Het enige verschil is de grootte, en de plaats waar ze zich bevinden.
Bij de ene wat hoger-, en bij de andere wat lager.
En dat is ook zo met ons verstand.
Bij de ene zit het ook wat lager, of wat hoger dan bij de andere.
We hebben allemaal ballen.
Het enige verschil is de grootte, en de plaats waar ze zich bevinden.
Bij de ene wat hoger-, en bij de andere wat lager.
En dat is ook zo met ons verstand.
Bij de ene zit het ook wat lager, of wat hoger dan bij de andere.