Nieuws

Coronavirus

Gestart door Ice op 23 feb 2020, 12:09 9023 berichten 651.070 keer gelezen Reageer
Lukas 08 apr 2021, 18:31 Antwerpen 476 berichten
Het vaccin werkt dus!
Hoe meer senioren er gevaccineerd zijn,
hoe prettiger toeven het wordt op dit forum.
    Citeer
    Fred1950 08 apr 2021, 19:52 14.348 berichten
    Lukas schreef: ↑
    08 apr 2021, 18:31
    Het vaccin werkt dus!
    Lukas : Heb ik zonet mijn 45 minuten eerste Moderne spuit geleden gekregen , punt , komma , punt ... :lol:

Maar eerlijk gezegd , daar zaten meer minus-65ers tussen in het wachtzaaltje na de spuit dan 75 plussers. Er wordt gesjoemeld tegen de sterren op. De snotaap van in de twintig die over ons stond te waken als we 15 minuten na de vaccinatie moesten "uitrusten" (*) en de zitstoelen kwam desinfecteren was ook al gevaccineerd geweest. Over de organisatie in Flanders Expo , niets dan lof, het "marcheert" . Maar anderzijds is het georganiseerd zoals men verkiezingen organiseert, dus met vaccinatiehokjes zoals bij stemhokjes ( en uiteraard met de gekende maatregelen zoals afstand houden en dergelijke ).

(*) ik heb lopen ijsberen in plaats van op een stoel te gaan zitten, dan "pakt" dat vaccin beter door de versnelde bloedcirculatie :lol: :mrgreen:

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 09 apr 2021, 07:10, 3 keer totaal gewijzigd.

Citeer
      Fred1950 08 apr 2021, 20:06 14.348 berichten
      Dicksy schreef: ↑
      08 apr 2021, 19:57
      En blij ?
      Bah ja, dan kwam ik tenminste eens uit mijn Chinees quarantaine kot. :D

'k Ga mezelf morgen of overmorgen eens testen met mijn Abbexa bloedprik testsetjes op antistoffen. Ik zou nu IgG antistoffen moeten bezitten.... 8) ( ik laat wel iets weten als ik het de volgende dagen overleef :mrgreen: )
        Citeer
        boeffer 09 apr 2021, 22:53 In mijn zetel 3.797 berichten
        Ons moe is bijna 90 en nog geen dr of huisdokter die al een spuitje komen geven heeft. Wellicht zal het ereloon nog te miniem zijn voor de dokters en is men daarover bezig.
        Elke dag hoor ik weeral een nieuw onbekende organisatie alsof ze al zeer lang bestaan en dit hun werk is, 'I do care about you' mentaliteit.
        W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
          Citeer
          gast43 09 apr 2021, 22:59 2.662 berichten
          Boeffer , iedereen is verplicht naar vaccinatie centrum te gaan .

Pas vanaf volgend jaar is mogelijk thuis .
          Woorden van onze huisarts .
          Heeft er niemand vervoer ? schrijf haar in op reserve lijst .
          Vind erg dat zij nog geen uitnodiging heeft gehad op haar leeftijd .
          Maar loopt weer in honderd op verkeerde knop gedrukt zoveel uitgeschreven
          en die mensen weten van niks als ze zich aanmelden .
            Citeer
            Fred1950 10 apr 2021, 00:26 14.348 berichten
            Geen noemenswaardige bijverschijnselen van het Moderna-vaccin , alleen voelt de bovenarm wat pijnlijk aan als ge erover wrijft waar de spuit gezet werd. Dus , geen roodheid van de bovenarm , geen koorts , geen misselijkheid , geen pijnlijke spieren , everything is smooth ... :wink:
              Citeer
              voorn 10 apr 2021, 08:44 Antwerpen 5.853 berichten
              De Horeca weten ze het nog niet.
              Ge moet wel personeel verwittigen en drank aankopen en geleverd krijgen
              want de stok is buiten sterke drank verlopen.
              Wat zit daar eigenlijk in Brussel? Blijkbaar geen die economie gestudeerd hebben.
                Citeer
                Fred1950 10 apr 2021, 08:48 14.348 berichten
                voorn schreef: ↑
                10 apr 2021, 08:44
                De Horeca weten ze het nog niet.
                Ge moet wel personeel verwittigen en drank aankopen en geleverd krijgen
                want de stok is buiten sterke drank verlopen.
                Wat zit daar eigenlijk in Brussel? Blijkbaar geen die economie gestudeerd hebben.
                Economie ? Iedereen geheelonthouder , alcohol is een hard-drug. En wat ga je dan beweren over dat soort "economie" ? Overstappen naar de cocaïne handel ?
                  Citeer
                  voorn 10 apr 2021, 08:54 Antwerpen 5.853 berichten
                  Elke normaal denkend mens weet toch dat na deze lange lockdown in de horeca bier weggegoten kan worden.
                  Ook in brouwerij. Dus Brouwen, leveren dat gaat niet zomaar voor een paar weken; en liefst sterk op voorhand de start datum.
                    Citeer
                    Fred1950 10 apr 2021, 09:08 14.348 berichten
                    voorn schreef: ↑
                    10 apr 2021, 08:54
                    Elke normaal denkend mens weet toch dat na deze lange lockdown in de horeca bier weggegoten kan worden.
                    Ook in brouwerij. Dus Brouwen, leveren dat gaat niet zomaar voor een paar weken; en liefst sterk op voorhand de start datum.
                    Dat brouwerijen hun bier op glazen flessen trekken , dan gaat dat niet kapot ( ik heb nog Maes pils van meer dan 5 jaar op flesjes staan , en dat smaakt nog als "vers" , en is zelfs een beetje straffer geworden :lol: )
                      Citeer
                      wardje 10 apr 2021, 09:29 oostrozebeke 3.006 berichten
                      Familielid werkt in een brouwerij en beweert dat bier met een laag alcoholpercentage bvb maes ,jup en dergelijke het best binnen 6 tot 9 maanden gedronken moet worden , overige bieren binnen ongeveer 12 maanden, bieren met gist op de fles kunnen vaak meerdere jaren goed gedronken worden.
                      5 jaar zoals wel beweert zal wel met een grote korrel zout moeten genomen worden :wink:
                        Citeer
                        gast43 10 apr 2021, 10:38 2.662 berichten
                        Fred1950 Geen noemenswaardige bijverschijnselen van het Moderna-vaccin , alleen voelt de bovenarm wat pijnlijk aan als ge erover wrijft waar de spuit gezet werd. Dus , geen roodheid van de bovenarm , geen koorts , geen misselijkheid , geen pijnlijke spieren , everything is smooth ... :wink:

Ben blij dat zo goed verlopen is .
                        Vandaag is aan mijne toer . ;)
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.