Transgender
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Khelif blijft de gemoederen beroeren.De kampioen boksen bij vrouwen is een man
De organisatoren van de Olympische Spelen negeerden gemakshalve de medische geschiedenis van Imane Khelif.
(Hélène de Lauzun — 5 november 2024)
Bij de Olympische Spelen in Parijs haalde een Algerijnse bokser de krantenkoppen nadat ze een van de deelnemers, de Italiaanse Angela Carini, met geweld had verslagen en de gouden medaille voor vrouwen in het weltergewicht had gewonnen, terwijl er sterke vermoedens waren over 'haar' echte geslacht. Bewijs dat nu is vrijgegeven uit een medisch dossier geeft ons en anderen gelijk : Imane Khelif is inderdaad een biologische man.
https://europeanconservative.com/articl ... -is-a-man/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het bevestigt de stelling die reeds eerder werd gepost:
De zaak met Khelif is gelijkaardig aan die van Caster Semenya, die het hardlopen bij de vrouwen domineerde tussen 2008 en 2019.
Deze persoon heeft XY chromosomen, heeft geen baarmoeder en geen eierstokken, maar wel interne testikels. Daardoor komt er een voor vrouwen buitenmatig hoge productie van testosteron op gang. Dat geeft atleten een voordeel in de disciplines waar het erom gaat sneller - hoger - krachtiger (citius - altius - fortius) te zijn dan anderen. Vrouwen zijn benadeeld t.o.v. zo'n persoon als Caster S.
Meisjes mogen zich de ziel uit het lijf trainen, wanneer mannen aantreden in hun categorie, dan is de kans op winst gering. Mannen hebben daar een unfair voordeel. Daarover gaat die hele discussie.
Het IOC heeft zijn eigen (domme) regels: ze kijken enkel naar wat er op het geboorteattest staat, maar bij sommige mensen is bij de geboorte niet te zien dat het een jongen is. Dan noteert men: vrouwelijk geslacht.
De zaak is echter complexer en uiteindelijk komt de kat(er) dan toch uit de zak.
De zaak met Khelif is gelijkaardig aan die van Caster Semenya, die het hardlopen bij de vrouwen domineerde tussen 2008 en 2019.
Deze persoon heeft XY chromosomen, heeft geen baarmoeder en geen eierstokken, maar wel interne testikels. Daardoor komt er een voor vrouwen buitenmatig hoge productie van testosteron op gang. Dat geeft atleten een voordeel in de disciplines waar het erom gaat sneller - hoger - krachtiger (citius - altius - fortius) te zijn dan anderen. Vrouwen zijn benadeeld t.o.v. zo'n persoon als Caster S.
Meisjes mogen zich de ziel uit het lijf trainen, wanneer mannen aantreden in hun categorie, dan is de kans op winst gering. Mannen hebben daar een unfair voordeel. Daarover gaat die hele discussie.
Het IOC heeft zijn eigen (domme) regels: ze kijken enkel naar wat er op het geboorteattest staat, maar bij sommige mensen is bij de geboorte niet te zien dat het een jongen is. Dan noteert men: vrouwelijk geslacht.
De zaak is echter complexer en uiteindelijk komt de kat(er) dan toch uit de zak.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Iets om over na te denken.Hongarije verdedigt kinderbeschermingswet tijdens historische rechtszaak bij EU-hof
De Europese Commissie en 16 andere lidstaten zouden kunnen proberen het stemrecht van Hongarije op te schorten na de “grootste strijd voor mensenrechten in de geschiedenis van de EU” over de vermeende anti-LGBT-wetgeving.
https://europeanconservative.com/articl ... urt-trial/
-
Die Britten zijn echt doorgeslagen.VK: Transgender politieagenten mogen vrouwen fouilleren
Actievoerders waarschuwen dat de mensenrechten van vrouwen worden geschonden door de nieuwe richtlijn die het mogelijk maakt om zich te laten fouilleren door transgender politieagenten.
https://europeanconservative.com/articl ... rch-women/
-
Blijkbaar heeft het in dit land jaren geduurd voordat men de oplossing vond: je kunt nu vragen om op je id. kaart geen geslacht meer te vermelden: naast M - V kan ook gewoon blanco.
Of zo'n blanco nog binnen mag in de VS, dat is nog maar de vraag want daar ben je ofwel M of V. Niks tussenin.
Of zo'n blanco nog binnen mag in de VS, dat is nog maar de vraag want daar ben je ofwel M of V. Niks tussenin.

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Trans vrouwen wettelijk gezien geen vrouwen, oordeelt Brits Hooggerechtshof: J.K. Rowling reageert “trots”
https://www.hln.be/buitenland/trans-vro ... ~a3a60184/
Trans vrouwen wettelijk gezien geen vrouwen, oordeelt Brits Hooggerechtshof: J.K. Rowling reageert “trots”
https://www.hln.be/buitenland/trans-vro ... ~a3a60184/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
In The Telegraph:
De dingen gaan nu weer volgens het gezond verstand geordend worden.
"Nog maar pas vorige maand zagen we het bijzondere geval van een verpleegster die werd geschorst omdat ze een transgender pedofiel aansprak met ‘meneer’."
De dingen gaan nu weer volgens het gezond verstand geordend worden.
"Nog maar pas vorige maand zagen we het bijzondere geval van een verpleegster die werd geschorst omdat ze een transgender pedofiel aansprak met ‘meneer’."

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.telegraaf.nl/nieuws/7711701 ... ziekenhuis
Er was onder andere ophef over een in Ter Peel gedetineerde Chileense sekswerker, begin dertig, die eind 2022 onder invloed van drugs een klant in Rotterdam ruim 200 maal stak, onder andere in zijn ogen, oren en penis. In rechtbankdocumenten kwam naar voren dat de verdachte zich identificeert als vrouw, maar een mannelijk geslachtsdeel heeft.
Er was onder andere ophef over een in Ter Peel gedetineerde Chileense sekswerker, begin dertig, die eind 2022 onder invloed van drugs een klant in Rotterdam ruim 200 maal stak, onder andere in zijn ogen, oren en penis. In rechtbankdocumenten kwam naar voren dat de verdachte zich identificeert als vrouw, maar een mannelijk geslachtsdeel heeft.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Om Half 1 werd ik wakker en keek naar de puntenbedeling. 1 Zangeres (presentatrice) was de mooiste van allemaal, Michelle Hunziker. En die is naturel.

W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk