Klimaat

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

Vandaag, 15:54

Fred1950 schreef:
Vandaag, 15:12
Jij zou geen dergelijke fantasie schrijven moest jij het echt begrijpen. Uieraard moet je jezelf tegenover mij op jouw "klassieke manier" verdedigen. :lol:
Ik lees gewoon voor wat jijzelf hebt geschreven, brave borst. Als het schaamrood nu nog niet op je wangen staat tot achter je oren, dan ben je een interessante case voor een psychiater.
Geen enkel mens die zulke baarlijke nonsens heeft uitgekraamd, durft zich nog maar in de meest timide woorden uitspreken over wetenschappelijke theorieën.

"Fools rush in where angels fear to tread"
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn

Vandaag, 16:09

Waar zijn die nonsens over 1kWh gas en stookolie gevonden AI
1kWH gas 195 gr CO2
1kWh stookoli 264gr CO2
Overal te vinden en nogal logisch ;anders zouden in de chemie de ketelhuisen veranderd zijn
al jaar en dagI
Ik heb nog op beiden gewerkt in de jaren 70

Fred1950

Vandaag, 16:38

voorn schreef:
1kWH gas 195 gr CO2
1kWh stookoli 264gr CO2
Overal te vinden en nogal logisch ;anders zouden in de chemie de ketelhuisen veranderd zijn
al jaar en dagI
Ik geef toe dat ik indertijd geen rekening gehouden heb met het feit dat de verbanding van de waterstof in het CH4 gas ook energie opbrengt. Wat Wil-punt zonet neerschreef heb ik ook niet letterlijk beweert ...

Het pobleem is ... dat Wil-punt steeds met dezelfde fouten die ik destijds heb .gemaakt komt aandraven als ik niet akkoord ga met zijn verzinsels , pardon beweringen.

Enne .... diene bladblazer zou wel eens kunnen functioneren mits een essentiele aanpassing. :lol: ( maar vraag me niet hoe. Ik bespaar mezelf tegenwoordig alle persoonlijke inbreng , omdat ik er minder behoefte voor voel om iemand iets bij te brengen :) )

Wil.

18 minuten geleden

voorn schreef:
1kWH gas 195 gr CO2
1kWh stookoli 264gr CO2
al jaar en dagI
Jij snapt dat direct maar dat is niet aan iedereen gegeven, blijkbaar.

Wil.

14 minuten geleden

Fred1950 schreef:
Vandaag, 16:38
Het pobleem is ... dat Wil-punt steeds met dezelfde fouten die ik destijds heb .gemaakt komt aandraven als ik niet akkoord ga met zijn verzinsels , pardon beweringen.
Het is slechts een greep uit de stommiteiten die je al hebt geschreven. Het toont aan dat je echt kinderlijk-weinig inzicht hebt in fysica/chemie.
Enne .... diene bladblazer zou wel eens kunnen functioneren mits een essentiele aanpassing.
Lap, daar gaan we weer. Newton lacht zich een breuk. Ooit van de 3e wet gehoord?
Mannen, toch ... Is dat nu om te lachen of te janken? Ik houd het op lachen voorlopig. :roll: