Alles Elektrisch......
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
In plaats van over mij te lullen , zou je niet beter eens een alternatief uitvinden voor "gas geven" met een elektrische wagen. Van Dale zal u dankbaar zijn. Nu maakt ge u weer belachlijk met uw kleinzielig gedrag.Wil. schreef: ↑25 jun 2022, 11:47....
Fred, je hebt geen communicatie skills. Of misschien zou jij jezelf wel te dom om te helpen donderen noemen?
....
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Of iets volkser : "bat geven" ( "bat" van batterij )
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Quote: "Dat men verdomme eens het kind bij zijn ware naam noemt. Dan leert de bevolking waar het precies om draait in plaats van naar het dom gelul van de praatbarak politiekers te moeten luisteren.Fred1950 schreef: ↑25 jun 2022, 12:51Wil. schreef: ↑25 jun 2022, 11:47....
Fred, je hebt geen communicatie skills. Of misschien zou jij jezelf wel te dom om te helpen donderen noemen?
....
In plaats van over mij te lullen , zou je niet beter eens een alternatief uitvinden voor "gas geven" met een elektrische wagen. Van Dale zal u dankbaar zijn. Nu maakt ge u weer belachlijk met uw kleinzielig gedrag.
Nogmaals : "te dom om te helpen donderen"
JIJ bent "de wetenschapper", hé Fred? Jij bent degene die anderen verwijt dat ze niet de juiste termen gebruiken.
Daar sta je dan mooi voor ....
Laatst gewijzigd door Wil. op 25 jun 2022, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Bestaat al:In plaats van over mij te lullen , zou je niet beter eens een alternatief uitvinden voor "gas geven" met een elektrische wagen. Van Dale zal u dankbaar zijn. Nu maakt ge u weer belachlijk met uw kleinzielig gedrag.
'Een bekend voorbeeld van zo’n auto die remt als je het gaspedaal loslaat is de Nissan Leaf. Ze noemen het de e-Pedal, en het systeem kan de auto helemaal tot stilstand brengen. Voet naar beneden is gas geven, voet omhoog is remmen. Toch is ‘one-pedal driving’ niet uniek voor de Leaf, want ook andere auto’s zoals de Tesla Model S, Hyundai Kona en de BMW i3 beschikken over deze techniek'.
Men drukt de e-pedal in en men gaat vooruit, of achteruit als men wil. Men neemt de voet van de e-pedal en men remt.
Zo, nergens het woordje 'gas geven' gebruikt.
-
-
Wat meer "e-pedal geven" als men bedoelt om wat sneller te gaan rijden
-
Als ik gas wil geven, of men e-pedal wil gebruiken, om sneller te gaan rijden dan neem ik dat niet in de mond maar gebruik gewoon mijn voet. En iedereen weet wel wat je bedoelt of je nu met auto op fossiele brandstof of elektrisch rijdt, wie ligt daar nu in godsnaam wakker van.door Fred1950 » 5 minuten geledenWat meer "e-pedal geven" als men bedoelt om wat sneller te gaan rijdenDicksy schreef: ↑13 minuten geleden
....
Men drukt de e-pedal in en men gaat vooruit, of achteruit als men wil. Men neemt de voet van de e-pedal en men remt.
Zo, nergens het woordje 'gas geven' gebruikt.Dat ligt niet echt in de mond vind ik.
En als je te traag rijdt naar de goesting van de achterliggers heb je nog altijd je middelvinger om aan te tonen dat ze u dan maar moeten voorbijsteken of kun je je e-pedal ietsje verder in drukken.
https://www.ikwilvanmijnautoaf.nl/blog/ ... -gaspedaal
-
Stel dat je vrouw naast je nijdig vraagt om wat sneller te gaan rijden , wat gaat die dan vragen denk je ? En stel dat je geen benzine of dieselwagen rijdt , maar een elektrische , wat gaat die dan vragen ?
In beide gevallen zal dat volgens haar temperament heel waarschijnlijk klinken als "geef ne kier wa meer gazze" , of wat denk je ?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Die zal subtiel vragen: “Ist nog lang rijden”?door Fred1950 » 19 minuten geledenStel dat je vrouw naast je nijdig vraagt om wat sneller te gaan rijden , wat gaat die dan vragen denk je ? En stel dat je geen benzine of dieselwagen rijdt , maar een elektrische , wat gaat die dan vragen ?Dicksy schreef: ↑28 minuten geleden
.....
Als ik gas wil geven, of men e-pedal wil gebruiken, om sneller te gaan rijden dan neem ik dat niet in de mond maar gebruik gewoon mijn voet. ...
-
Nog eentje van je-weet-wel-wie ivm NH3 en 'stikstof':
Je volgt blijkbaar de tendens om iedereen naar een lager niveau te drijven zodat de domme kloten toch nog iets te zeggen zouden krijgen. Is het al niet erg genoeg dat het niveau van leraren en scholieren naar beneden duikt ?
...
Dat men verdomme eens het kind bij zijn ware naam noemt.
Laatst gewijzigd door Wil. op 25 jun 2022, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.