Coronavirus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Lees eens een echte krant, en niet dat bruin gazetje.... de pandemiewet, donderdag, geruisloos door het parlement werd geduwd tijdens een plenaire zitting ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Niet dat het Laatste Nieuws nu zooo een geweldige krant is maar dit kon je gratis vinden op HLN.be
Oppositie stuurt pandemiewet terug naar de Raad van State
De pandemiewet van minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) moet opnieuw voor advies naar de Raad van State. De voltallige oppositie schaarde zich donderdagmiddag achter die vraag in de plenaire vergadering van de Kamer.
ADN 20-05-21, 17:39 Laatste update: 20-05-21, 18:36 Bron: BELGA
Oppositie stuurt pandemiewet terug naar de Raad van State
De pandemiewet van minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) moet opnieuw voor advies naar de Raad van State. De voltallige oppositie schaarde zich donderdagmiddag achter die vraag in de plenaire vergadering van de Kamer.
ADN 20-05-21, 17:39 Laatste update: 20-05-21, 18:36 Bron: BELGA
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ondertussen in ZWEDEN
Op 18 mei hebben de Zweden nog één coronadode genoteerd.
Op 19 en 20 mei geen enkele dode aan corona.
Vanaf nu geeft men in Zweden nog enkel op dinsdag en vrijdag de cijfergegevens van de overleden mensen. Hoeveel decennia ging het volgens onze 'expert' ook weer duren voordat de Zweden enigszins veilig zouden zijn? Weet iemand dat nog?
In ons virologenland zien we nog dagelijks een 20-tal overlijdens.
Maar de ellende voor de Zweden houdt niet op: élke dag minstens 3.000 besmettingen !!!
Op 18 mei hebben de Zweden nog één coronadode genoteerd.
Op 19 en 20 mei geen enkele dode aan corona.
Vanaf nu geeft men in Zweden nog enkel op dinsdag en vrijdag de cijfergegevens van de overleden mensen. Hoeveel decennia ging het volgens onze 'expert' ook weer duren voordat de Zweden enigszins veilig zouden zijn? Weet iemand dat nog?
In ons virologenland zien we nog dagelijks een 20-tal overlijdens.
Maar de ellende voor de Zweden houdt niet op: élke dag minstens 3.000 besmettingen !!!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fredje, zie je de woorden 'case notifications' staan? Ik zal het voor u vertalen: 'gemelde gevallen' en daarmee bedoelt men jouw fameuze 'besmettingen'.
Zoals ik al een paar keer heb gezegd: Zweden staat voor een gruwelijke tijd van hongersnood, mensen in armoede doordat in elk gezin wel een volwassene zal sterven. Ah, ja, want er zijn besmettingen - the horror!!
Maar er sterft eigenlijk niemand meer aan corona

Zoals ik al een paar keer heb gezegd: Zweden staat voor een gruwelijke tijd van hongersnood, mensen in armoede doordat in elk gezin wel een volwassene zal sterven. Ah, ja, want er zijn besmettingen - the horror!!
Maar er sterft eigenlijk niemand meer aan corona

Hier kun je nog eens aan mijn puntje zuigen, Fred:
FACTS
1. Zweden en Portugal hebben evenveel inwoners. In Zweden woont 88% van de bevolking in stedelijk gebied.
2. Totaal aantal coronadoden Zweden: 14.366 - - - Portugal: 17.017
Welk land heeft dan het beste rapport?
3. Aantal doden per dag: in Zweden : nu al enkele dagen na elkaar 0 (nul) - - - in Portugal nog altijd een paar per dag. Laat ons zeggen dat het daar nu dezelfde situatie is.
4. Besmettingen (
) : Zweden: 3000 tot 4000 per dag - - - Portugal 300 tot 400 per dag.
En dit bewijst precies de onzin van jouw gemekker over de 'besmettingen' : die zijn irrelevant. In Zweden noch in Portugal kun je daarvan sterven.
Als het zo zou zijn dat besmettingen een nauw verband hebben met het aantal mensen dat sterft, dan zou dat ook in Zweden moeten gelden. Quod Non, zou BDW zeggen.
Wanneer in de wetenschap een bepaalde these wordt naar voor geschoven als verklaring voor een verschijnsel en die these werkt niet zoals verwacht, dan gooit men die in de prullenbak. Dáár hoort jouw uitleg over 'besmettingen' thuis.
Nu weet je weer waarvoor dat puntje er staat, Sof.
FACTS
1. Zweden en Portugal hebben evenveel inwoners. In Zweden woont 88% van de bevolking in stedelijk gebied.
2. Totaal aantal coronadoden Zweden: 14.366 - - - Portugal: 17.017
Welk land heeft dan het beste rapport?
3. Aantal doden per dag: in Zweden : nu al enkele dagen na elkaar 0 (nul) - - - in Portugal nog altijd een paar per dag. Laat ons zeggen dat het daar nu dezelfde situatie is.
4. Besmettingen (
En dit bewijst precies de onzin van jouw gemekker over de 'besmettingen' : die zijn irrelevant. In Zweden noch in Portugal kun je daarvan sterven.
Als het zo zou zijn dat besmettingen een nauw verband hebben met het aantal mensen dat sterft, dan zou dat ook in Zweden moeten gelden. Quod Non, zou BDW zeggen.
Wanneer in de wetenschap een bepaalde these wordt naar voor geschoven als verklaring voor een verschijnsel en die these werkt niet zoals verwacht, dan gooit men die in de prullenbak. Dáár hoort jouw uitleg over 'besmettingen' thuis.
Nu weet je weer waarvoor dat puntje er staat, Sof.

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ondertussen gaan de voetbal feestjes gewoon verder, men kan de supporters niet tegen houden orakelen ze, misschien krijgen we volgende week de uitslag.....
https://www.hln.be/brugge/korpschef-bru ... nts-anchor
https://www.hln.be/brugge/korpschef-bru ... nts-anchor
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
De Amerikaanse president Biden heeft zijn inlichtingendiensten opdracht gegeven ’zwaar in te zetten’ op onderzoek naar de oorsprong van het coronavirus. Het virus kan van mens op dier zijn overgedragen, maar het zou net zo goed uit het beruchte laboratorium in Wuhan kunnen zijn gekomen. Voor ex-president Trump betekent het onderzoek een morele overwinning. Hij wees al sinds het begin van de pandemie met de beschuldigende vinger naar China, maar werd door veel media en experts voor gek verklaard
En ik werd ook hier uitgescholden omwille van de suggestie dat het virus uit het labo zou komen !
En ik werd ook hier uitgescholden omwille van de suggestie dat het virus uit het labo zou komen !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Stilletjes dacht ik steeds aan dat beeld van dat schaap met 2 koppen. Wat onstaat er dan mss extra?
Klonen: In Nederland is klonen verboden, maar in Amerika, China en Zuid-Korea mag het wel en gebeurt het ook. Er zijn daar bedrijven waar je muizen, katten, honden en zelfs paarden kunt klonen!1 jan. 2020
https://www.sinogene.org/pet-cat-cloning.html
Klonen: In Nederland is klonen verboden, maar in Amerika, China en Zuid-Korea mag het wel en gebeurt het ook. Er zijn daar bedrijven waar je muizen, katten, honden en zelfs paarden kunt klonen!1 jan. 2020
https://www.sinogene.org/pet-cat-cloning.html
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44