De Zweden zijn inderdaad een volksstam, met een overwicht aan 60 plussers. Niet erg vruchtbaar of misschien te losbandig, maar nakomelingen van de oude volksstam bleven duidelijk achterwege. Iemand moet zorgen voor het pensioen van de ouden, dus effectief een hoog percentage allochtonen. Volgens de kranten, inderdaad de reden voor de veelvuldige slachtpartijen, maar ook een schot in het luchtledige, want een kwart van alle Belgen is allochtoon ten opzichte van 1/3 de van de Zweden. In absolute cijfers, dus zo geen grote verschillen. Naast de moorden, nog een andere opvallende zaak. In geen ander land hebben de vrouwen meer inspraak, maar nergens in Europa, worden er meer verkrachtingen genoteerd. Malmo is the rape capital of Europe.Wil. schreef: ↑28 mei 2021, 13:23Ik wil dat best geloven. We weten immers allemaal dat Zweden hét achterlijkste land van Europa is waar de term sociale zekerheid nog moet uitgevonden worden.In Zweden moeten wij zijn. Een groot deel van de ouderen zijn waarschijnlijk gestorven in verzorgingstehuizen, omdat ze de ziekenhuizen niet binnen mochten door de leeftijdslimieten.
Ik wil je dus geloven, maar dan wil ik ook het bewijsmateriaal daarvoor zien.
Er zijn zo weinig Corona doden, ten minste op papier, dat ze mekaar beginnen uit te moorden. Ondertussen zijn ze de absolute kampioenen in het totaal aantal moorden van Europa op één land na. Allemaal jongeren tussen de 20 en de 29 jaar. De vrijheidsgedachte en het Übermensch gevoel maakt hun geest zo ziek, dat ze mekaar vlotjes, de kop inslagen bij het kleinste dispuut. Het valt op dat het de jongeren zijn die aan het moorden slagen.
Is dit toeval? Zweden is het land met het grootste percentage 'vluchtelingen' de voorbije 10 jaar.
Als ik het allemaal bekijk, plaats ik steeds groter vraagtekens bij de verheerlijking van de Corona cijfers.