Mondmaskers verplicht
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN: Sciensano wil mondmaskerplicht op school herbekijken na kritiek artsen: “Eén uur les, en ze hebben hoofdpijn en zijn duizelig”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/sc ... ~a068ef7a/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Jaja , en als ze geen goesting hebben om naar school te gaan krijgen ze buikpijn.Charlie Maru schreef: ↑09 sep 2020, 20:52HLN: Sciensano wil mondmaskerplicht op school herbekijken na kritiek artsen: “Eén uur les, en ze hebben hoofdpijn en zijn duizelig”
-
Ik krijg toch ook hoofdpijn hoor Fred, als ik het lange tijd op heb
en ik moet/mag niet meer naar school ...
Zoals Voorn schreef : het ligt wellicht aan de gedwongen manier
van ademhalen .
Ik haat dat spul ook hoor, maar ...ik draag het, als afstand houden
onmogelijk is .
van ademhalen .
onmogelijk is .
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Jaja, en als ze bang zijn van de ‘grote boze wolf‘ sluiten ze zich op in hun kot.Fred1950 schreef:Jaja , en als ze geen goesting hebben om naar school te gaan krijgen ze buikpijn.Charlie Maru schreef: ↑Vandaag, 20:52
HLN: Sciensano wil mondmaskerplicht op school herbekijken na kritiek artsen: “Eén uur les, en ze hebben hoofdpijn en zijn duizelig”
-
Je moet eens een ander masker uitproberen, Wiana. Dat jonge gasten hoofdpijn krijgen snap ik zelfs niet. Mijn eerste hoofdpijn dateert van toen ik al 25 was. En ik had voordien al eens een sigaret en zelfs een pijp geprobeerd, zonder hoofdpijn ( maar wel met duizeligheid en brakenWiana schreef: ↑09 sep 2020, 22:14Ik krijg toch ook hoofdpijn hoor Fred, als ik het lange tijd op heb
van ademhalen .
onmogelijk is .
-
.... en beginnen ze te tiktokken , facebooken , instagrammen , twitteren , tinderen , gamen ....Dicksy schreef: ↑09 sep 2020, 22:15Jaja, en als ze bang zijn van de ‘grote boze wolf‘ sluiten ze zich op in hun kot.Fred1950 schreef:Jaja , en als ze geen goesting hebben om naar school te gaan krijgen ze buikpijn.Charlie Maru schreef: ↑Vandaag, 20:52
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/sc ... ~a068ef7a/![]()
-
Zal ik eens doen, FredFred1950 schreef: ↑09 sep 2020, 22:28
Je moet eens een ander masker uitproberen, Wiana. Dat jonge gasten hoofdpijn krijgen snap ik zelfs niet. Mijn eerste hoofdpijn dateert van toen ik al 25 was. En ik had voordien al eens een sigaret en zelfs een pijp geprobeerd, zonder hoofdpijn ( maar wel met duizeligheid en braken)
Per slot van rekening , die duizeligheid en die braakneigingen verdwijnen ook hoor ...
doorzetten is de boodschap ! lol
-
Dat ik heb ik indertijd ook gedaan, en rook nu nog steeds.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Jammer voor u nu dat u als ukkie toen niet de maturiteit of noem her rijpheid had om te beseffen dat roken slecht was voor de gezondheid maar wel de maturiteit had om te beseffen dat uw vader destijds u iets wijs maakte over de helderheid van de maan.Fred1950 schreef:Wiana schreef: ↑54 minuten geleden
...
....
Per slot van rekening , die duizeligheid en die braakneigingen verdwijnen ook hoor ...
doorzetten is de boodschap ! lol![]()
Dat ik heb ik indertijd ook gedaan, en rook nu nog steeds.Had ik toen maar meer verstand gehad, maar ja, toen stond roken "sjiek" en "volwassen" . Men rookte zelfs op TV.
-
Ik dacht toen dat roken gezond was omdat de huisdokter telkens een sigaret opstak toen hij binnenkwam.Dicksy schreef: ↑09 sep 2020, 23:47Jammer voor u nu dat u als ukkie toen niet de maturiteit of noem her rijpheid had om te beseffen dat roken slecht was voor de gezondheid maar wel de maturiteit had om te beseffen dat uw vader destijds u iets wijs maakte over de helderheid van de maan.Fred1950 schreef:Wiana schreef: ↑54 minuten geleden
...
....
doorzetten is de boodschap ! lol![]()
Dat ik heb ik indertijd ook gedaan, en rook nu nog steeds.Had ik toen maar meer verstand gehad, maar ja, toen stond roken "sjiek" en "volwassen" . Men rookte zelfs op TV.
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Omdat men in China ook een masker in de klas draagt, en de leerlingen er geen hoofdpijn krijgen, en ze zelfs beter presteren dan bij ons.
-
't Is wel nog even naast de kwestie - moet kunnen hé
roken was voor "grote" mensen en als je erbij wou horen ... én bovendien was het verboden
'k Durf erop wedden dat je die pijp( van je opa ?
(Heb ik, tussen haakjes, ook gedaan ... onder de trap in zijn atelier ! Vroeger brak er gelukkig minder
vlug brand uit én waren er geen rookmelders !