Coronavirus
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
14/07/2021 Vandaag 1303 nieuwe besmettingen overleden 3
13/07/2021 Dinsdag 895 nieuwe besmettingen overleden 1
12/07/2021 Maandag 1086 nieuwe besmettingen overleden 3
https://www.worldometers.info/coronavir ... Ca%20href=
Stopt met u onzin en praatjes Wil
Jij maakt hier ieder met de grond gelijk .
En kijk dan naar Nederland daar is nog veel erger dan bij ons .
13/07/2021 Dinsdag 895 nieuwe besmettingen overleden 1
12/07/2021 Maandag 1086 nieuwe besmettingen overleden 3
https://www.worldometers.info/coronavir ... Ca%20href=
Stopt met u onzin en praatjes Wil
Jij maakt hier ieder met de grond gelijk .
En kijk dan naar Nederland daar is nog veel erger dan bij ons .
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
De spotknop was reeds ingedrukt bij mijn eerder bericht ...
x
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
'k Ben eens curieus hoeveel hun papieren of die app op hun phone in orde hebben bij tergkomst in .be.
Men demoniseert de toerist maar er zijn nog anderen die onder de radar blijven, vaccinatie of test gaat bij hun niet omdat ze een id moeten voorleggen.
En zodus besmettingen.
Men demoniseert de toerist maar er zijn nog anderen die onder de radar blijven, vaccinatie of test gaat bij hun niet omdat ze een id moeten voorleggen.
En zodus besmettingen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
1.- De groene kleur geeft de doorloopbaarheid van de bossen aan. Naarmate de doorloopbaarheid afneemt verandert de kleur van licht groen/lichte loophinder (slow-run) naar midden groen/sterke loophinder (walk) tot donkergroen-niet doorloopbaar (fight) Groene arceringen duiden op grondbegroeiing die zowel in bossen als in open terrein kan voorkomen. Hoe meer groen je dus op de kaart ziet, hoe moeilijker het is om door het terrein te lopen.Fred1950 schreef:
Veel "groene plekjes" in Wallonië , veel "donkere plekjes" in Vlaanderen.Zou dat komen omdat de antivaxers in Wallonië zich in hun kot opsluiten ?
![]()
2.- De gele kleur geeft de open gebieden aan. Hoe meer geel er op je kaart voorkomt, hoe opener het terrein is. Open gebieden zijn onder meer heide, gekapte gebieden, weiden, akkers, zandvlakten, enz. Naarmate de doorloopbaarheid van het open land (bv. weide) afneemt wordt de kleur helderder zoals ruw open land (bv. heide). Gebieden met verspreide bomen worden “half open” gebieden genoemd.
3.- Blauw duidt op water. Overal waar de blauwe kleur gebruikt wordt, vind je water op het terrein. Voorbeelden zijn beken, vijvers, moerassen, enz. Hoe blauwer de kaart, hoe natter het terrein in werkelijkheid is.
Opmerking: Water omrand met een zwart lijntje is ondoorwaadbaar. Je moet er rond lopen of een brug over een beek of rivier nemen.
4.- De bruine kleur duidt erop dat het terrein oneffen is, dus dat het op en neer gaat. Hoogtelijnen worden met bruine lijntjes op de kaart weergegeven. Speciale tekens worden gebruikt om kuilen, grachten en kleine topjes (een hoop) weer te geven.
Opmerking: De bruine kleur wordt ook gebruikt om verharde wegen in te kleuren (zie bovenstaande kaart).
5.- Zwart is misschien wel de belangrijkste kleur van de kaart aangezien de meeste kaarttekens in het zwart weergegeven worden. Velen zijn bovendien goed om te volgen door een oriënteerder. Tekens voor wegen, paden, stenen muren, spoorwegen, hoogspanningen, omheiningen, begroeiingsgrenzen en rotsen zijn maar enkele voorbeelden van kaarttekens in de zwarte kleur.
Opmerking: Soms kom je ook een grijze kleur tegen. In het bos duidt dit op steenvelden.
De ware betekenis van kleuren op een kaart en niet wat jij of anderen denken er te moeten aan geven om je punt te maken.
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Het gaat er niet wat iedereen denkt gaat erom dat er nog problemen zijn .
Hoeveel zijn er die hun laten testen bij terugkeer van de reis
1 op de 3 voldoen en de andere niet en hoeveel zijn er vertrokken naar buitenland ?
https://www.hln.be/binnenland/steven-va ... ~aab95bc2/
“Als onze besmettingen blijven stijgen, gaan we dat op een gegeven moment ook merken in de ziekenhuiscijfers, ondanks die hoge vaccinatiegraad. Er zijn nog genoeg mensen nog maar half of niet gevaccineerd zijn, onder wie ook enkele risicopatiënten. Hierdoor is het nog steeds mogelijk dat onze ziekenhuisopnames ook zullen stijgen.”
Hier boren ze liever de mensen in de grond zoals hier bij de meeste .
Neen de realiteit onder ogen zien zolang niet ieder gevaccineerd is gaan de problemen blijven
En dan is nog afwachten welke varianten de kop opsteken .
1 op de 3 voldoen en de andere niet en hoeveel zijn er vertrokken naar buitenland ?
“Als onze besmettingen blijven stijgen, gaan we dat op een gegeven moment ook merken in de ziekenhuiscijfers, ondanks die hoge vaccinatiegraad. Er zijn nog genoeg mensen nog maar half of niet gevaccineerd zijn, onder wie ook enkele risicopatiënten. Hierdoor is het nog steeds mogelijk dat onze ziekenhuisopnames ook zullen stijgen.”
Neen de realiteit onder ogen zien zolang niet ieder gevaccineerd is gaan de problemen blijven
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dit is wat dagelijkse indoctrinatie door de media met de doorsnee mens doet: schrik om iets dat niks om het lijf heeft.Golf 5 schreef: ↑15 jul 2021, 12:58Het gaat er niet wat iedereen denkt gaat erom dat er nog problemen zijn .
Stel even dat die hele coronacrisis er niet was geweest, maar dat er wel "een aantal" mensen sterven - neem het aantal dat we vandaag zien overlijden - dan zou daar nooit ofte nooit maar enige aandacht aan besteed zijn.
Baseer je mening op FEITEN en denk zelf na:
Hier zie je welk percentage van de mensen 2 X is gevaccineerd.

En koppel daaraan de kennis over de mensen die risico lopen. Ik bedoel: degenen die een goede kans op overlijden hebben of langdurig en zwaar ziek te worden. Dat zijn in over-overgrote meerderheid de 65-plussers en die zijn voor meer dan 90% ingeënt!
Dat zijn NIET de 30er en 40ers. Ook de 50 ers niet.
Ga vervolgens kijken hoeveel mensen er dagelijks worden opgenomen in de ziekenhuizen. De laatste week dagelijks gemiddeld 17 op 100 ziekenhuizen in dit land. Straffe kost, hé?
Stel dan ook nog eens vast dat we 14 dagen geleden een LAAGTERECORD hebben opgetekend qua doden voor alle oorzaken samen. Nooit tijdens de voorbije 5 jaar was er een dag met zó weinig doden als toen.
Laat het ook nog wat dieper insijpelen dat de eerste 6 maanden van dit horribele coronajaar MINDER doden heeft opgeleverd dan de eerste 6 maanden van de jaren '17 , '18 en '19. Toen was er helemaal geen corona.
Als je dit allemaal weet en je beseft dat we bv. in 2018 tot 160 griepdoden per dag hadden waarover toen geen enkel mediamuis heeft gepiept, dan zou je moeten snappen dat we in een normale toestand beland zijn.
Ik zou degenen die mijn argumentatie willen tegenspreken aanraden om na hun posting toch maar zeker hun keyboard te ontsmetten. Je weet maar nooit, hé?
Laatst gewijzigd door Wil. op 15 jul 2021, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
We moeten ons medelijden ook laten uitgaan naar het zwaar geteisterde Nederland. De gesel Gods is neergedaald op onze noorderburen. Overal te lande luiden de doodsklokken. Mensen sluiten zich op in hun woningen en barricaderen de deur. Niemand vertrouwt nog een ander mens. Zelfs binnen de eigen familie weigert men voedsel te brengen naar de zwaar getroffen coronaslachtoffers.

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
wie moet men geloven, ......ondertussen in AziëDit is wat dagelijkse indoctrinatie door de media met de doorsnee mens doet: schrik om iets dat niks om het lijf heeft.
https://www.hln.be/buitenland/hoe-model ... ~ae2e85d4/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Tokkio, ook dát is een voorbeeld van indoctrinatie. De vraag is : hoeveel mensen komen in het hospitaal terecht en hoeveel sterven er?
Besmettingen zeggen quasi niks. Dat is het equivalent van het poeder dat men gebruikt om spreeuwen te verjagen: veel lawaai maar daarmee haal je geen vogel uit de lucht. Alleen de bange spreeuwen worden ermee de stuipen op het lijf gejaagd.
Ik zie dat Vietnam in dat lijstje voorkomt. Op 1,5 jaar tijd zijn daar 138 mensen gestorven aan corona. Dat aantal behaalden wij in 'de beste tijden' op één voormiddag. En Vietnam heeft bijna 100 miljoen inwoners.
Moet er nog zand zijn?
De media beschouwen ons als die spreeuwen.
Besmettingen zeggen quasi niks. Dat is het equivalent van het poeder dat men gebruikt om spreeuwen te verjagen: veel lawaai maar daarmee haal je geen vogel uit de lucht. Alleen de bange spreeuwen worden ermee de stuipen op het lijf gejaagd.
Ik zie dat Vietnam in dat lijstje voorkomt. Op 1,5 jaar tijd zijn daar 138 mensen gestorven aan corona. Dat aantal behaalden wij in 'de beste tijden' op één voormiddag. En Vietnam heeft bijna 100 miljoen inwoners.
Moet er nog zand zijn?
De media beschouwen ons als die spreeuwen.

Wij zijn geen Vietnamezen maar eten wel loempia's. Dat zijn ginds andere omstandigheden.
Omdat er minder Duitstalige Belgen zijn dan VL zullen die vlugger volledig gevaccineerd zijn(tabel).
Nochtans in de week een ambulance een interventie zien doen, ze doen een plastieken overall aan met kap. Denkelijk is dat voor Covid en zeker niet ongevaarlijk.
Omdat er minder Duitstalige Belgen zijn dan VL zullen die vlugger volledig gevaccineerd zijn(tabel).
Nochtans in de week een ambulance een interventie zien doen, ze doen een plastieken overall aan met kap. Denkelijk is dat voor Covid en zeker niet ongevaarlijk.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Neen, dat is niet zo. Dat blijkt uit deze tabel. Daarin zie je dat de Duitstaligen 15% minder eerste vaccinaties hebben gezet dan Vlaanderen. Dus kunnen ze onmogelijk vóór de Vlamingen klaar zijn met hun 2e inenting. Ze kunnen immers max. aan 72% geraken en dat is in feite te weinig als ik de experten mag geloven.

Topregio Vlaanderen, zijt gij een Vlaamse ambtenaar?
18+ en tabel, zou dit meer bedoelt zijn om vaccin-weigeraars te laten zien en de hoge % voor de Vlaming een redding/gezond verstand/ja-knikker.
18+ en tabel, zou dit meer bedoelt zijn om vaccin-weigeraars te laten zien en de hoge % voor de Vlaming een redding/gezond verstand/ja-knikker.