Mondmaskers verplicht
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik wijk niet af. Het is door hun discipline dat ze moslim extremisme geen kans geven en door dezelfde discipline het virus de kop weten in te drukken.
-
Ja, hier worden "ze" meteen vermoord of krijgen doodsbedreigingen. De Russen doen het met vergif ....Dicksy schreef: ↑11 sep 2020, 12:45Maar die communistische opleidingscentra zijn niet alleen toegankelijk voor hen die u hierboven opnoemt maar ook voor de gewone chinees en daar probeert u (on)handig(?) omheen te fietsen.Fred1950 schreef:
(*) De Chinezen gaan pro-actief te werk, die willen op hun grondgebied geen IS of Al Quada laten uitbroeden. En ze willen ze zelfs niet wegjagen wat onze extreem-rechtsen dan net wel willen doen. En in Hong Kong willen ze ook niet dat Amerikaanse oorlogsbodems als pottenkijkers komen aanmeren ....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://nos.nl/artikel/2350997-duizende ... mogen.htmlFred1950 schreef:Ik wijk niet af. Het is door hun discipline dat ze moslim extremisme geen kans geven en door dezelfde discipline het virus de kop weten in te drukken.Dicksy schreef: ↑11 sep 2020, 12:37
...... Maar u wijkt natuurlijk (weer) af want die 'opleidingscentra' bestonden al voor er nog maar sprake was van dit virus en zijn besmettingen. Ze waren toen al 'gedisciplineerd' en zonder dit virus zouden ze ook 'gedisciplineerd' zijn/worden.

Als dat maar goed komt daar in China met hun zelfdiscipline.
-
Dat loopt goed af !
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 okt 2020, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Op tijd bukken voor de boemerang hé. Het schijnt de eigenschap te hebben terug te komen.Fred1950 schreef:Dat loopt goed af !Dicksy schreef: ↑Vandaag, 20:15
.....
Als dat maar goed komt daar in China met hun zelfdiscipline.![]()
China heeft het virus gedood. Het telt nu op hun miljarden bevolking minder dan 50 besmettingen per dag, en dat zijn er meestal die uit het buitenland terugkeren. Zelfdiscipline heeft in China zijn werk gedaan, en nu is het feest, met vooral nog eens het extra gevoel ( push ) van zelfvertrouwen in hun eigen aanpak. Zij laten de wereld zien wat kan bereikt worden, en daar zijn bijzonder fier op.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Je bent niet de enige! Als die zo zouden helpen dan hadden er in Spanje en Italie belange na niet zo veel slachtoffers gevallen! Ze moesten ze maanden voor ons dragen op alle mogelijke plekken én zie waar ze nu staan. Die mondmaskers zijn zuiver geldklopperij én dat van : ze beschermen een ander is ook zo afgezaagd als het groot is.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Je moet eens leren een mondmasker goed te dragen en te gebruiken.
Ten eerste ban allen zelf gemaakte mondmaskers want die zijn een bron van bacteriën en die worden nauwelijks of niet gewassen zoals het hoort.
Ten tweede gebruik de wegwerpmaskers en draag die 1 keer in plaats van alle dagen.
Maar ja het mag niets kosten want mijn gezondheid das niet van belang.
Wij dragen alle dagen als we buiten komen een nieuw wegwerp masker en als we thuis komen gaat dit in een papieren zakje en de vuilbak in.
Ook hebben wij allebei een klein flesje gel alcohol van de apotheker in onze zak en geregeld ontsmetten wij onze handen onderweg.
En nu met zen allen lachen hé.
Ten eerste ban allen zelf gemaakte mondmaskers want die zijn een bron van bacteriën en die worden nauwelijks of niet gewassen zoals het hoort.
Ten tweede gebruik de wegwerpmaskers en draag die 1 keer in plaats van alle dagen.
Maar ja het mag niets kosten want mijn gezondheid das niet van belang.
Wij dragen alle dagen als we buiten komen een nieuw wegwerp masker en als we thuis komen gaat dit in een papieren zakje en de vuilbak in.
Ook hebben wij allebei een klein flesje gel alcohol van de apotheker in onze zak en geregeld ontsmetten wij onze handen onderweg.
En nu met zen allen lachen hé.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Allemaal flauwekul, wat wel helpt is afstand houden én geregeld handen wassen.
-
Jongeren ( en ik reken daar vooral de dertigers toe ) dragen in groep praktisch nooit een masker, en die vormen clusters van besmette personen die op hun beurt anderen gaan besmetten. Italië is het enige land waar ze de piek van de eerste golf niet bereiken. Die hebben hun lesje nu wel geleerd en gedragen zich verstandiger.Prima Vera schreef: ↑05 okt 2020, 08:13Je bent niet de enige! Als die zo zouden helpen dan hadden er in Spanje en Italie belange na niet zo veel slachtoffers gevallen! Ze moesten ze maanden voor ons dragen op alle mogelijke plekken én zie waar ze nu staan. Die mondmaskers zijn zuiver geldklopperij én dat van : ze beschermen een ander is ook zo afgezaagd als het groot is.
Afstand houden helpt in open lucht bij winderig weer. Bij stil weer moet ge al minstens 2 meter afstand houden om niet in de aerosol van de uitgeademde lucht van iemand anders te geraken. In een gesloten ruimte hangt het vol van aerosols .... en een masker dat vocht opslorpt ( papier ) kan de aerosols doen minderen.
-
Aelbrecht - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45
Met alle respect, maar ik MOET niks.
Ik heb in totaal al twee wegwerpmaskers versleten. Ik ben tegen het verplicht dragen van deze muilbanden en draag ze enkel als ik in een winkel ben. Ik wil geen boete riskeren en wil ook niet dat de uitbater ook in moeilijkheden zou komen door mijn toedoen.Ten eerste ban allen zelf gemaakte mondmaskers want die zijn een bron van bacteriën en die worden nauwelijks of niet gewassen zoals het hoort.
Mijn gezondheid is voor mij van het allergrootste belang. Maar ja, als je dan spreekt over de voeding en je begint over onbewerkte voeding eten, dan wordt er gelachen. Zoals gezegd, ik eet al jaren zes van de zeven dagen per week eieren, zachtgekookt met zelfgemaakte puree waarin ik een half pakje goede boter verbruik. Gezonde vetten zijn het belangrijkste voor een gezond lichaam. En die cholesterol fantasietjes, wel daar ga ik me niet over uitspreken. Ik verbruik al jaren 20 pakjes goede boter per maand. Mijn bloed heb ik laten nakijken en is perfekt. Ook mijn hart. Huisarts: u hebt een gezond hart. Meer moet dat voor mij niet zijn. Dus: mijn gezondheid is mijn grootste goed.Maar ja het mag niets kosten want mijn gezondheid das niet van belang.
Zoals reeds gezegd, ik heb al één (wegwerp) - mondmasker versleten en ben nu aan mijn tweede bezig. De muilband die ik kreeg van de stad en van de apotheker liggen al maanden ongebruikt in één of andere kast.Wij dragen alle dagen als we buiten komen een nieuw wegwerp masker en als we thuis komen gaat dit in een papieren zakje en de vuilbak in.
In héél die periode heb ik één keer al mijn handen ontsmet met zo'n product. Dat was op de begrafenis van mijn tweede vrouw die in juni is overleden. Ik kan mij niet voorstellen dat je handen constant insmeren met die produkten niet goed is voor de huid.Ook hebben wij allebei een klein flesje gel alcohol van de apotheker in onze zak en geregeld ontsmetten wij onze handen onderweg.
Absoluut niet. Waarom zou ik lachen? Ik heb niet de gewoonte de mensen uit te lachen. En al zeker geen leedvermaak. Gezondheid is het belangrijkste dat we hebben. Ik draag daar zorg voor, niet door onnozele opgedrongen dingen te doen, maar door mijn levensstijl. Zelfs mijn mayonaise maak ik zelf want ik eet graag gezonde vettige dingen. Ik voel mij daar goed bij.En nu met zen allen lachen hé.