Coronavirus
-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Dit plukte ik van een ander forum.
De spuiten blijken niet echt het walhalla te zijn voor velen
https://www.reddit.com/r/CovidVaccinated/
De spuiten blijken niet echt het walhalla te zijn voor velen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Over hoeveel personen gaat het? Wat zijn de afwijkingen?Artesia schreef: ↑23 jul 2021, 11:30Dit plukte ik van een ander forum.
De spuiten blijken niet echt het walhalla te zijn voor velen![]()
Die ene vrouw met haar onregelmatige maandstonden kan toch moeilijk als bewijs genomen worden, denk ik.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Artesia - Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Over hoevelen het gaat weet ik uiteraard niet. Lees het gewoon!Wil. schreef: ↑23 jul 2021, 11:41Over hoeveel personen gaat het? Wat zijn de afwijkingen?Artesia schreef: ↑23 jul 2021, 11:30Dit plukte ik van een ander forum.
De spuiten blijken niet echt het walhalla te zijn voor velen![]()
Die ene vrouw met haar onregelmatige maandstonden kan toch moeilijk als bewijs genomen worden, denk ik.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat doe je telkens als je een posting plaatst met je onderschrift en je VB leeuwke ......
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Deze kleurcode heeft echter niks te maken met het aantal doden en/of ziekenhuisopnamen...
Het is gewoon een indicatie over de besmettingen
Besmettingen? Besmettingen!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Inderdaad, en zoals uit mijn overzichtjes van Nederland blijkt, hebben die nul of generlei waarde. Je moet echt gemanipuleerd zijn tot en mét om nog met besmettingeeuuhh!! bezig te zijn.
In Zweden weten ze wel beter. Daar lachen ze eens vierkant met dat gezanik en ge-v-t-m-er over nieuwe besmettingen.

VTM is daar wel degelijk mee bezig! Nergens hebben zij al iets anders beweerd, toch?Wil. schreef: ↑23 jul 2021, 14:15Inderdaad, en zoals uit mijn overzichtjes van Nederland blijkt, hebben die nul of generlei waarde. Je moet echt gemanipuleerd zijn tot en mét om nog met besmettingeeuuhh!! bezig te zijn.
En volgens de zelfde kleurcodering zijn er ook in Zweden veel minder besmettingen
-
In Vlaanderen is men er in elk geval goed in geslaagd om het doel te bereiken dat men zich gesteld had.
Dit plaatje gaat over de 18+

Sommigen zijn het niet eens met het uitgangspunt: er moeten zoveel mogelijk mensen gevaccineerd worden. Daar valt wat voor te zeggen, maar eens dit doel gesteld moet men nu toegeven dat het nergens beter werd bereikt dan hier in Vlaanderen.
Dit plaatje gaat over de 18+

Sommigen zijn het niet eens met het uitgangspunt: er moeten zoveel mogelijk mensen gevaccineerd worden. Daar valt wat voor te zeggen, maar eens dit doel gesteld moet men nu toegeven dat het nergens beter werd bereikt dan hier in Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Wil. op 23 jul 2021, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Inderdaad, ze doen volop mee aan die manipulatie. Ze beweren hoegenaamd niks. Ze spelen het spel mee en de schapen zien de grote, rode wolf en kruipen in hun kot.E.T. schreef: ↑23 jul 2021, 14:25VTM is daar wel degelijk mee bezig! Nergens hebben zij al iets anders beweerd, toch?
Zweden is al veel langer een voorbeeld, maar er lopen hier genieën rond die beweerden dat er wel 700.000 doden gingen vallen in Zweden.En volgens de zelfde kleurcodering zijn er ook in Zweden veel minder besmettingen![]()
![]()
![]()
Van zulke stoten doet mijn buik nog zeer van 't lachen.

Die gigantische dodentol was een schatting bij ongewijzigd beleid.
Ze hebben wel degelijk maatregelen getroffen (andere en waarschijnlijk meer doordachte als/dan hier)
... en ze zijn gevaccineerd

Ze hebben wel degelijk maatregelen getroffen (andere en waarschijnlijk meer doordachte als/dan hier)
... en ze zijn gevaccineerd
-
Niks van. Zweden heeft nooit het soort lockdowns gekend dat wij hier - onder begeleiding van de allerbeste experten - hebben moeten ondergaan. Het sociale leven is er nooit stilgevallen.
In Zweden zijn monddoekjes nog amper te zien. De sociale druk is compleet anti. Je wordt er met de nek aangekeken als je dat ding nog draagt.
Vaccinatiegraad: 39% één keer / 22% twee keer ingespoten. Vergelijk met dit land en vergelijk het aantal doden.
In Zweden zijn monddoekjes nog amper te zien. De sociale druk is compleet anti. Je wordt er met de nek aangekeken als je dat ding nog draagt.
Vaccinatiegraad: 39% één keer / 22% twee keer ingespoten. Vergelijk met dit land en vergelijk het aantal doden.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Vergeet niet .... het is de uiteindelijke bedoeling dat het virus zelf uitsterft !
Om dat te bereiken moeten het aantal besmettingen ooit NUL worden , en dat bereikt men door de maatregelen en door vaccinaties. Als het virus blijft circuleren ligt het blijkbaar in de aard van dat beestje dat het goed kan muteren ( in tegenstelling tot het griepvirus ), en dan is de kans héél groot dat er een variante komt die WEL massaal sterfte veroorzaakt, ook onder de jongere mensen.
Laat dit zo klaar zijn als een klontje. Al de rest is zotte praat.
En .... als mensen ziek worden, zelfs al sterven ze er niet van, kunnen ze niet bijdragen aan de economie door te werken. Integendeel, ze kosten geld die de maatschappij via de ziekteverzekering zal betalen.
Laat dit zo klaar zijn als een klontje. Al de rest is zotte praat.