Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat moet er bewezen worden ? Dat diegenen die zichzelf en anderen niet beschermen de oorzaak zijn dat de pandemie al twee jaar aansleept ? Moest er geen varianten zijn gekomen net door losbandig en onwetend , ongedisciplineerd gedrag waardoor het virus langer circuleert, dan was het bij het Wuhan virus gebleven, en dat specifiek virus zorgt nog maar amper voor nieuwe besmettingen ( nog slechts ca . 17,5% van het totaal aan besmettingen in België ).
Maar goed, als jullie inzichten zo beperkt zijn om dat alles te negeren of zever te vinden, dan heeft het ook geen zin om daar nog veel over te schrijven. Drink jullie "wormen der aarde"
p.s. ik draag wel een FFP2 masker zoals het verplegend personeel dat met corona gevallen in contact komt ook dragen.
-
Je moet jezelf verheffen naar een hogere gemoedstoestand , een soort nirvana en ons gezeik vanuit de hoogte bekijken in vogelperspectief.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 jul 2021, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Maar die Corona gaat nog steeds rond, veranderd zich nog steeds. En de wijzende vinger gaat naar 'ikke ni' waar het virus zijn gang kan gaan. Tot het zover is en ze verzwakt in't gasthuis belanden.
Invoering van vaccinatieattest en uitsluitingen, en wellicht dra grote rekeningen bij opname.
Invoering van vaccinatieattest en uitsluitingen, en wellicht dra grote rekeningen bij opname.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De tweede prik.
Welke regio steekt er bovenuit? Bij de jongste categorie - de groep waarover Sof zo van zijn wekker heeft gemaakt en zelfs "een mail heeft gestuurd naar de VTM" - zal uiteindelijk ook een hoger cijfer laten zien in Vlaanderen dan in de andere regio's. Waarom? Omdat het cijfer voor de 1e prik in die groep hier veel hoger is dan elders.
Blijkbaar wordt de gezondheidszorg per regio anders ingericht. Een reden om het boeltje te splitsen?

Welke regio steekt er bovenuit? Bij de jongste categorie - de groep waarover Sof zo van zijn wekker heeft gemaakt en zelfs "een mail heeft gestuurd naar de VTM" - zal uiteindelijk ook een hoger cijfer laten zien in Vlaanderen dan in de andere regio's. Waarom? Omdat het cijfer voor de 1e prik in die groep hier veel hoger is dan elders.
Blijkbaar wordt de gezondheidszorg per regio anders ingericht. Een reden om het boeltje te splitsen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vette onnozelaar ! De oorzaak ligt hem puur bij de vaccin weigenaars. Hoe kunt ge zoiets willen politizeren, mijn beste extreem-rechtse idioot. Weet je wat ? In Wallonië is er een zondvloed gepasseert en in Vlaanderen niet, dat is ook een reden om het boeltje te splitsen, juist ?
-
Ik denk niet dat een echte ingenieur zó zou reageren omdat iemand een andere mening heeft.
Niveau, jongen, niveau

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Een andere mening hebben tot daar aan toe maar dan ook nog denken dat je altijd gelijk hebt ... 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Daarvoor dient een discussie, ET. Argumenten geven en met bijkomend bewijsmateriaal ondersteunen: wat denk je dáárvan?
Maar of de scheldtirade hierboven een bijdrage levert aan een discussie, dat mag je zelf beslissen. Ik heb ook daar mijn mening over.

Dat veel van de Belgische deelnemers aan de Olympische spelen in Tokio Vlaams spreken en voorlopig als enige medailles winnen is dat soms ook een reden om het boeltje te splitsen?
De andere helft van onze Olympiërs zijn daar wel op onze kosten, toch?
Het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) is de sportorganisatie die het IOC vertegenwoordigt in België. Waar Walen de lakens uitdelen en wij betalen
De andere helft van onze Olympiërs zijn daar wel op onze kosten, toch?
Het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) is de sportorganisatie die het IOC vertegenwoordigt in België. Waar Walen de lakens uitdelen en wij betalen
-
Nu terug on topic:
Op dit moment liggen er 305 patiënten in het ziekenhuis met een coronabesmetting, dat is 14 procent meer dan in de voorgaande zevendaagse periode. Van hen hebben er 97 mensen intensieve verzorging nodig, ook dat is een stijging met 15 procent. Dat blijkt vandaag 27 juli 2021 uit de nieuwste cijfers van gezondheidsinstituut Sciensano.
Op dit moment liggen er 305 patiënten in het ziekenhuis met een coronabesmetting, dat is 14 procent meer dan in de voorgaande zevendaagse periode. Van hen hebben er 97 mensen intensieve verzorging nodig, ook dat is een stijging met 15 procent. Dat blijkt vandaag 27 juli 2021 uit de nieuwste cijfers van gezondheidsinstituut Sciensano.
-
De feiten die je aanhaalt zijn geen bewijs van wat je er uit wil besluiten. Punt. Het is puur gepolitiseer, en het ruikt zelfs naar indoctrinatie , manipulatie.
Een ingenieur van alhier kan evengoed schelden als de varkensboer ( alleen de Chinezen schelden mekaar niet uit ). Dat heeft niets men zijn ontwikkelingsniveau te maken ....
-
'möchtegern' ingenieur.
Wanneer de boosheid de overdrukklep openduwt, dan verlies je controle over allerlei zaken zoals geciviliseerd taalgebruik. Beschaving uit zich op een forum zoals dit als eerste in het overgaan naar een lagere vorm van taalbeheersing. Dat mochten we hier (weer) ervaren. Tsss, tssss ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.