PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Prima Vera

01 dec 2020, 12:24

frits1955 schreef:
01 dec 2020, 12:08
Tja 't is al zo ver, gisteren in de krant een artikel : kan je niet bewijzen dat je gevaccineerd bent, kom je de winkel niet meer in.
Vandaag : geen corona app geïnstalleerd op je gsm komt je het restaurant niet meer binnen.
Tja: 2 x nonsens.
2x nonsens zou ik niet zo zeker van zijn. In andere landen zou het sowieso al zijn, wij zouden hier achter lopen.
Ice

01 dec 2020, 12:59

Prima Vera schreef:
01 dec 2020, 12:24
frits1955 schreef:
01 dec 2020, 12:08
Tja 't is al zo ver, gisteren in de krant een artikel : kan je niet bewijzen dat je gevaccineerd bent, kom je de winkel niet meer in.
Vandaag : geen corona app geïnstalleerd op je gsm komt je het restaurant niet meer binnen.
Tja: 2 x nonsens.
2x nonsens zou ik niet zo zeker van zijn. In andere landen zou het sowieso al zijn, wij zouden hier achter lopen.
Prima Vera, dat is ter voorbereiding...als het volk kan wijsgemaakt worden dat het in andere landen al zo zou zijn, dan wordt protest de kop ingedrukt, dan meent de misleidde massa dat verzet geen zin meer heeft....dat is de bedoeling van NEPNIEUWS!
Zolang dat népnieuws niet in het staatsblad verschijnt, is er niks van aan.

Laat je er niet inluizen, ik wil het eerst nog weleens zien of de laffe regering de ballen heeft om de dictatuur onder het valse voorwendsel corona openlijk in te voeren tegen de wil van de meerderheid en of de oppositie de ruggegraat heeft om onze democratische rechten en de rechtstaat te verdedigen.

Eigenlijk moet een bindend referendum afgedwongen worden maar dan om te kiezen voor welke staatsstructuur we willen: democratie of dictatuur.
Deze ingrijpende beslissingen zijn tegenstrijdig met onze grondwet want elke opgelegde verplichting is een schending van onze grondwettelijke rechten....dit komt neer op staatsterreur, een staatsgreep waarbij de democratie wordt geschonden door de staatsstructuur te veranderen in een dictatuur door chantage en afpersing onder het valse voorwendsel van volksgezondheid. :evil:

Prima Vera

01 dec 2020, 13:24

Ik laat me er niet inluizen we zullen wel zien wat de toekomst brengt! Het lijkt er op wat de overheid niet kan verplichten zullen anderen dan wel weer doen zeker?
Zoals de horeca, die zouden in hun eigen vel snijden. De horeca wordt rijk van de oudere generatie die niet altijd beschikken over de juiste gsm's waardoor de app niet kan geladen worden.
Ondertussen zijn we het al zo gewoon dat we niet naar resto kunnen gaan dat we het al niet meer beginnen te missen. Wiens vel? niet dat van ons.
Winkels? Er is genoeg on line te vinden? Alweer wiens vel? Niet dat van ons.

Ik ben daar praktisch in hoor.

Dicksy

01 dec 2020, 13:32

Niet al te druk over maken. We gaan hier hetzelfde zien als toen het rookverbod in cafés werd ingevoerd. De pro's gingen massaal naar de cafés komen nu dat er binnen niet meer gerookt mocht worden. Het gevolg was dat de rokers wegbleven en de niet-rokers niet kwamen opdagen.......cafeetje dicht.
Zo zal het met die restaurants ook verlopen. Mensen die op restaurant gaan maar weigeren die app te installeren of zich te laten vaccineren blijven weg en zij die wel toegeven aan de app en vaccinatie zullen blijven komen maar de uitbaters van het restaurant zullen het wel voelen. En zij die nu al niet op restaurant gingen zullen dat nu ook niet doen, app of geen app, vaccinatie of geen vaccinatie.
Laat ze het maar invoeren, ze zullen rap op hun achterste poten staan. :lol:

(Ha, Prima Vera ik had uw berichtje niet gelezen want was het mijne aan het typen. Maar blijkbaar zitten we met hetzelfde gedacht. :lol: )

bluevelvet

01 dec 2020, 13:58

Hovel en anderen verklaren mij “zot” !
Net of organenhandel niet bestaa
t :!:

https://theliberal.ie/stemexpress-ceo-a ... arenthood/

StemExpress” CEO admits selling Hearts, Intact Heads of Aborted Babies on behalf of Planned Parenthood.

The CEO of medical science company ‘Stemexpress’ has admitted in a San Francisco court that her company brokered the sale of beating foetal hearts and intact foetal heads to medical researchers.

Peter Breen of the Thomas More Society zei het volgende tijdens het verhoor :
That is an especially gruesome admission, but it begs the question: how did they get these fully intact human children?”.

Net in een vorige posting verwees ik er ook al naar, hovel en anderen hebben het zo niet begrepen, neen, mensen die deze gruwelijke handel aankaarten bestempelen zij als zijnde “zot” :|

https://i2.wp.com/commonsensetv.nl/wp-c ... C384&ssl=1

Planned Parenthood employee admits selling baby parts !

P.S. : Ik meen dat in San Francisco abortus legaal is en zelfs toegestaan tot 9 maanden zwangerschap.
Dan blijft de vraag waarom nog aborteren na 9 maanden dracht ?

Prima Vera

01 dec 2020, 14:21

Dicksy schreef:
01 dec 2020, 13:32
Niet al te druk over maken. We gaan hier hetzelfde zien als toen het rookverbod in cafés werd ingevoerd. De pro's gingen massaal naar de cafés komen nu dat er binnen niet meer gerookt mocht worden. Het gevolg was dat de rokers wegbleven en de niet-rokers niet kwamen opdagen.......cafeetje dicht.
Zo zal het met die restaurants ook verlopen. Mensen die op restaurant gaan maar weigeren die app te installeren of zich te laten vaccineren blijven weg en zij die wel toegeven aan de app en vaccinatie zullen blijven komen maar de uitbaters van het restaurant zullen het wel voelen. En zij die nu al niet op restaurant gingen zullen dat nu ook niet doen, app of geen app, vaccinatie of geen vaccinatie.
Laat ze het maar invoeren, ze zullen rap op hun achterste poten staan. :lol:

(Ha, Prima Vera ik had uw berichtje niet gelezen want was het mijne aan het typen. Maar blijkbaar zitten we met hetzelfde gedacht. :lol: )
Blijkbaar wel hé! :wink:

marcelvm

01 dec 2020, 15:17

Zij die tegen vaccinatie zijn bewijs op zak
Als zij Corona krijgen als het druk is in het zieken huis zij als laatste behandeld moeten worden of niet
Maar dat mogen dokters weer niet

Idefix

01 dec 2020, 16:09

Dat is een persoonlijke beslissing en niemand moet daar iemand anders verantwoording voor afleggen noch heeft er zaken mee. Er zijn 10-tallen redenen om wel of niet te vaccineren.
De zon is gratis voor iedereen

bluevelvet

01 dec 2020, 16:49

marcelvm schreef:
Als zij Corona krijgen als het druk is in het zieken huis zij als laatste behandeld moeten worden of niet
Het is al erg druk geweest in de ziekenhuizen, coronapatiënten kregen voorrang op andere dringende interventies die werden uitgesteld. Dat mocht dan weer wel :? Vermoedelijk zijn daardoor ook doden gevallen. Ach, zolang het maar geen coronadoden zijn nietwaar :roll:
Intriest ! terwijl het alsmaar duidelijk wordt dat de PCR testen niet geldig zijn, omdat ze het virus niet kunnen aantonen, en bijgevolg de strenge maatregelen gebaseerd op valse informatie genomen werden. (Zie over PCR test topvirologe Koopmans en Jaap Van Dissel, directeur RIVM).
Waarom zouden alle mensen verplicht gevaccineerd moeten worden, tegen een virus dat vermoedelijk onbestaande lijkt te zijn ?

tokkio

01 dec 2020, 17:12

Ik heb de indruk dat de hebzucht van farmaceutische monsterbedrijven schromelijk wordt onderschat, zij hebben níet jouw en mijn gezondheid voor ogen!
Geld primeert boven de gezondheid,neem nu remdesivir ,de grondstof kost 1€ heb ik ergens gelezen , maar het farmabedrijf vraagt +2000€ voor een behandeling, en dat vind ik er over, en ook dat middel voor die baby dat 1,9 miljoen koste,die farmabedrijven gaan echt over lijken,en om verder over dat remdesivir te gaan , de EMA heeft het eerst goedgekeurd in juli,en wat verder leest men dat het geen wonder middel is, en nu zegt de WHO dat het niet help, maar ondertussen is er wereldwijd al mega winst mee gemaakt.....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/03 ... emdesivir/
of is het weer baad het niet schaad het niet...
https://www.tijd.be/dossiers/coronaviru ... 68585.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Prima Vera

01 dec 2020, 17:15

marcelvm schreef:
:evil: :evil:
Ben jij d'r ook al zo éne, heiliger dan de paus? Ik hoop dat jij niet rookt noch drinkt want teken dan ook al maar een papiertje dat je als laatste mag geholpen worden!
Vergeet tenslotte niet dat we allemaal wel betalen voor onze ziekenkas.
Ik word altijd misselijk van zo'n uitspraken.

Charlie Maru

01 dec 2020, 18:04

marcelvm schreef:
Als ik evenveel bijgedragen heb als u aan de sociale zekerheid, dan heb ik evenveel recht als u om in een ziekenhuis behandeld te worden, roker of niet; gevaccineerd of niet. :wink:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Prima Vera

01 dec 2020, 18:13

Charlie Maru schreef:
01 dec 2020, 18:04
marcelvm schreef:
Als ik evenveel bijgedragen heb als u aan de sociale zekerheid, dan heb ik evenveel recht als u om in een ziekenhuis behandeld te worden, roker of niet; gevaccineerd of niet. :wink:
Zeker weten.

voorn

01 dec 2020, 18:45

Als je lever naar de knoppen is door den drank. Sta je wel vanachter op de lijst voor transplantatie.

Prima Vera

01 dec 2020, 18:52

voorn schreef:
01 dec 2020, 18:45
Als je lever naar de knoppen is door den drank. Sta je wel vanachter op de lijst voor transplantatie.
Dat is een feit, druggebruikers eindigen ook achteraan op de lijst voor orgaantransplantatie.