Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Men zal de virus en corona spuit niet terzelfdertijd geven ... De corona spuit mag je volgens mij pas in januari verwachten, de griepspuit in november.
Ik ben vol verwachting hoe dat in Leuven met al dat opeengepakt volk zonder masker gaat aflopen
Een nieuwe hotspot van besmettingen ?
Als ze dan eens zoals de Chinezen zouden handelen en gans het gebied 50 km rond Leuven in quarantaine zetten en IEDEREEN binnen die straal gaan testen ? Ze kunnen in de rij langs de straat staan, dus ook in een kilometerslange rij voor een PCR test.

Ik ben vol verwachting hoe dat in Leuven met al dat opeengepakt volk zonder masker gaat aflopen
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ook aandelen van de PCR test fabriekFred1950 schreef: ↑26 sep 2021, 15:19Men zal de virus en corona spuit niet terzelfdertijd geven ... De corona spuit mag je volgens mij pas in januari verwachten, de griepspuit in november.
Ik ben vol verwachting hoe dat in Leuven met al dat opeengepakt volk zonder masker gaat aflopenEen nieuwe hotspot van besmettingen ?
Als ze dan eens zoals de Chinezen zouden handelen en gans het gebied 50 km rond Leuven in quarantaine zetten en IEDEREEN binnen die straal gaan testen ? Ze kunnen in de rij langs de straat staan, dus ook in een kilometerslange rij voor een PCR test.
![]()
![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Neen, ik ben de CEO van de fabriektokkio schreef: ↑26 sep 2021, 17:32Ook aandelen van de PCR test fabriekFred1950 schreef: ↑26 sep 2021, 15:19Men zal de virus en corona spuit niet terzelfdertijd geven ... De corona spuit mag je volgens mij pas in januari verwachten, de griepspuit in november.
Ik ben vol verwachting hoe dat in Leuven met al dat opeengepakt volk zonder masker gaat aflopenEen nieuwe hotspot van besmettingen ?
![]()
![]()
![]()
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Geregeld komt het bij jou weer naar boven: die drang op totale controle op de bevolking. Wat is de titel weer van dat boek dat daarover gaat?Fred1950 schreef: ↑26 sep 2021, 15:19Men zal de virus en corona spuit niet terzelfdertijd geven ... De corona spuit mag je volgens mij pas in januari verwachten, de griepspuit in november.
![]()
![]()
Wat zeg je? Je leest geen boeken?
Dat verklaart wel het één en het ander.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Hij stond "niet" schouder aan schouder.....
denkt die snul nu echt dat hij met idioten te doen heeft!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202109 ... 1Fq1tA7PIM
denkt die snul nu echt dat hij met idioten te doen heeft!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202109 ... 1Fq1tA7PIM