"Er zijn in dit land welgeteld DRIE zgn. onderzoeksjournalisten aangesloten bij het ICIJ, "
Ja? Ik heb enkel het volgende gepost:"Ik stel daarbij nogmaals enkel vast dat de grote schandalen van belastingontduiking, Panama papers, Swiss Leaks,Publifin en nog vele andere onfris ruikende zaken door samenwerkingsverbanden van onderzoeksjournalisten o.a. die van knack , naar buiten komen ( en niet door een hoopje bloggers.)
Mij gaat het om die onderzoeksjournalisten waarbij dus o.a. iemand van Knack. Ik suggereer toch nergens dat de helft van het Belgische journaille daar aan bezig is ? Dat is toch helemaal niet relevant?
En dat Knack vol zit met deze of gene heeft daar toch niets mee te maken ? Als Knack u niet aanstaat -wat dan nog?
"The New-York Times, noch de Washington Post noch The Wall Street Journal zijn geaffilieerd met dat consortium."
Ja? En? Heb ik dat misschien ergens beweerd?
Dat de Panama Papers naar buiten kwamen door een anonieme tipgever doet er toch niet toe als het boeltje vervolgens uitgevlooid wordt door een pak onderzoeksjournalisten - 376 journalisten uit 76 landen blijkbaar . en dat is voor mij het enige relevante.
Het Watergate schandaal dat zou leiden tot het aftreden van Nixon werd ook door een anonieme tipgever -Deep Throat - in gang gezet en vervolgens uitgespit door 2 onderzoeksjournalisten van The Washington Post. Wat was daar mis mee?
"Hoho freundschaft, spreek voor jezelf hé,"
Ja natuurlijk, dacht je dat ik hier voor jou zat te spreken? Each man speaks for himself. Voel je je persoonlijk geviseerd door wat ik post? Dat is helemaal niet zo hoor. Is het een beetje hinderlijk misschien dat hier eens een ander klokje weerklinkt uit een politieke richting die jou niet aanstaat? Er zitten er hier nog die dat vervelend vinden maar ja...misschien zit ik wel net daarom hier. Velen lezen mee maar posten niets he..
" Dat aanmatigende toontje "
"
"Aanmatigend" ? Misschien moet je je eigen posts links en rechts eens herlezen.....
"ik kan omgaan met de media en jullie niet wegens veel te dom"
Dat is volledig jouw interpretatie - ik heb zoiets zeker niet geschreven. Maar ik snap wel dat je dat graag wil zien staan.
Nu, voor mij allemaal niet gelaten hoor- in een hoekje wegkruipen zal ik zeker niet doen

Alleen hoop ik dat je iets meer stijl hebt dan sommigen hier die enkel op de man kunnen spelen. Dat doen namelijk enkel puisterige pubers of seniele bejaarden.