Coronavirus
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ikzelf heb (al) 3 vaccinaties gehad, zònder enig neveneffect.
Nu heb ik een uitnodiging voor een 4de ontvangen.
Zal ik er meteen nog een paar bij vragen?
Ik heb nooit bijwerkingen, van geen enkel medicament. Ik zal maar niet te hard roepen, want je weet maar noot.
Maar gezien ik nooit bijwerkingen heb, heb ik mij ook al dikwijls afgevraagd of het geneesmiddel op zichzelf dan wel degelijk werkt, want ik heb telkens weer een echt paardenmiddel nodig.
Lichte geneesmiddelen helpen mij geen zier.
Maar goed, de huisarts moet natuurlijk met lichte middelen starten.
Ofwel geneest iets bij mij vanzelf, ofwel is de arts genoodzaakt tot zwaardere middelen over te gaan.
Enfin, zo zie je maar, en de ene is ook de andere niet natuurlijk.
Ik heb nooit bijwerkingen, van geen enkel medicament. Ik zal maar niet te hard roepen, want je weet maar noot.
Maar gezien ik nooit bijwerkingen heb, heb ik mij ook al dikwijls afgevraagd of het geneesmiddel op zichzelf dan wel degelijk werkt, want ik heb telkens weer een echt paardenmiddel nodig.
Maar goed, de huisarts moet natuurlijk met lichte middelen starten.
Ofwel geneest iets bij mij vanzelf, ofwel is de arts genoodzaakt tot zwaardere middelen over te gaan.
Enfin, zo zie je maar, en de ene is ook de andere niet natuurlijk.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ik ben ook iemand die raar of zelden koorts ontwikkelt......Fazal schreef: ↑30 okt 2021, 17:45Ik heb nooit bijwerkingen, van geen enkel medicament. Ik zal maar niet te hard roepen, want je weet maar noot.
Maar.....als ik koorts krijg, dan kan het ook wel tellen.
Dat wil dan ook niet zeggen dat medicamenten geen bijwerkingen hebben.
Ik heb hier net 2 weken antibiotica geslikt (voor een serieuze ontsteking), en heb er wel een halve sch*terij aan over gehouden.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Excuseer Fazal maar lees ik dit correct, voor een vierde vaccinatie?Fazal Vandaag, 17:45
Ik heb nooit bijwerkingen, van geen enkel medicament.
Heb je daar achter geïnformeerd of dit wel klopt want dit zou ik toch zeer straf vinden omdat ze er nog niet uit zijn wie de derde gaat krijgen.
Misschien is dit één van de bijwerkingen, dat men er aan verslaafd geraakt en al naar een volgende verlangt. (Grapje hé
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Charlie Maru schreef: ↑30 okt 2021, 17:58....
Ik heb hier net 2 weken antibiotica geslikt (voor een serieuze ontsteking), en heb er wel een halve sch*terij aan over gehouden.![]()
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Er zijn wel meer mensen die een vierde UITNODIGING krijgen
Waarschijnlijk omdat ze op de eerste niet of te laat gereageerd hebben
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Met dit verschil:E.T. 10 minuten geleden
Er zijn wel meer mensen die een vierde UITNODIGING krijgen
Fazal Vandaag, 17:45
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ge spreekt precies van ondervinding.....Fred1950 schreef: ↑30 okt 2021, 19:06Charlie Maru schreef: ↑30 okt 2021, 17:58....
Ik heb hier net 2 weken antibiotica geslikt (voor een serieuze ontsteking), en heb er wel een halve sch*terij aan over gehouden.![]()
Heeft de dokter er niet bijverteld dat ge er veel yoghurt moest bij eten ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Nee hoor, ik heb er niet om gevraagd. Uitnodiging gisteren in mijn brievenbus.Dicksy schreef: ↑30 okt 2021, 18:54Excuseer Fazal maar lees ik dit correct, voor een vierde vaccinatie?Fazal Vandaag, 17:45
Ik heb nooit bijwerkingen, van geen enkel medicament.![]()
Heb je daar achter geïnformeerd of dit wel klopt want dit zou ik toch zeer straf vinden omdat ze er nog niet uit zijn wie de derde gaat krijgen.
Gold alleen nog maar voor 80-plussers. Moet wel een afspraak maken.
En neen E.T., ik heb al altijd onmiddellijk en op tijd gereageerd, en ben bijgevolg al 3 keer gevaccineerd.
Ik heb ze alle drie op mijn smartphone staan.
Maar nu ben ik het en beetje beu aan het worden. Ik denk dat ik er nu niet direct op in zal gaan.
-
Moet jij weten als je mij niet gelooft.
En ik ga niet informeren ook. Meer nog, ik moet ze niet hebben.
Ik heb geen bijwerkingen gehad, maar ik wil er ook geen indigestie aan over houden.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Ik heb alvast nee gestemd op de Poll hier op SenNet.voorn 18 minuten geleden
Het weigeren van een derde spuit; veranderd niets aan je save ticket heeft VDB gezegd.
Maar ja, VDB zegt zoveel. Als men zijn politieke carriere zo bekijkt, nog zo iemand die 'expert' in alles is wat een politiek postje kan opleveren.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Net zoals met de griep kunnen wij perfect leven met corona.
Dit gruwelijke coronajaar 2021 heeft tot nu toe MINDER doden opgeleverd dan elk van de 3 jaren vóór 2020.
Wat wil dat zeggen? Dat betekent dat men ons noch in 2017, noch in 2018, noch in 2019 heeft willen behoeden voor de dodelijke griepepidemie in elk van die drie jaren.
De donkerblauwe lijn van 2021 loopt maar tot 18 oktober omdat recentere gegevens niet beschikbaar zijn.

Daaruit blijkt dat het de overheid absoluut niet te doen is om het voorkomen van overlijden van mensen, maar in eerste instantie om het niet in de problemen komen van de hospitalen. Daarin schuilt nl. het verschil met de griep: coronapatiënten leggen vanaf een bepaalde drempel een stuk van een ziekenhuis quasi lam zodat andere belangrijke ingrepen niet kunnen plaatsvinden.
In tweede instantie gaat het de politici om hun gezicht te redden (misschien komt die bekommernis wel op de 1e plaats?).
Dat de Fredjes van deze wereld dan hier komen vertellen dat ze zelfs een papieren vaccinatiebewijs willen zien van iemand die bij hen in huis komt, toont aan hoe ver Pavlov zijn hondjes al getraind heeft.
Oh ja, voor ik het vergeet: in Zweden zijn er nog veel minder doden, hé .
Dit gruwelijke coronajaar 2021 heeft tot nu toe MINDER doden opgeleverd dan elk van de 3 jaren vóór 2020.
Wat wil dat zeggen? Dat betekent dat men ons noch in 2017, noch in 2018, noch in 2019 heeft willen behoeden voor de dodelijke griepepidemie in elk van die drie jaren.
De donkerblauwe lijn van 2021 loopt maar tot 18 oktober omdat recentere gegevens niet beschikbaar zijn.

Daaruit blijkt dat het de overheid absoluut niet te doen is om het voorkomen van overlijden van mensen, maar in eerste instantie om het niet in de problemen komen van de hospitalen. Daarin schuilt nl. het verschil met de griep: coronapatiënten leggen vanaf een bepaalde drempel een stuk van een ziekenhuis quasi lam zodat andere belangrijke ingrepen niet kunnen plaatsvinden.
In tweede instantie gaat het de politici om hun gezicht te redden (misschien komt die bekommernis wel op de 1e plaats?).
Dat de Fredjes van deze wereld dan hier komen vertellen dat ze zelfs een papieren vaccinatiebewijs willen zien van iemand die bij hen in huis komt, toont aan hoe ver Pavlov zijn hondjes al getraind heeft.
Oh ja, voor ik het vergeet: in Zweden zijn er nog veel minder doden, hé .

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.