Coronavirus
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Een onzichtbare geldstroom, al gezien wat de kerkfabrieken tegenwoordig uit de grond stampen. Á 2000 per persoon voor 'n pensionaatkamertje en nieuwe klaslokalen of uitbreiding van de school.
En dat zal niet voor leegstand bedoeld zijn.
En dat zal niet voor leegstand bedoeld zijn.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Niet echt, omdat een "goede" dokter mij dat aangeraden had toen ik eens antibiotica moest nemen. Antibiotica vernietigt de darmflora, en die darmflora dat zijn ..... ook bacteriën , maar dan "goeie"Charlie Maru schreef: ↑30 okt 2021, 19:23Ge spreekt precies van ondervinding.....Fred1950 schreef: ↑30 okt 2021, 19:06Charlie Maru schreef: ↑30 okt 2021, 17:58....
Ik heb hier net 2 weken antibiotica geslikt (voor een serieuze ontsteking), en heb er wel een halve sch*terij aan over gehouden.![]()
Heeft de dokter er niet bijverteld dat ge er veel yoghurt moest bij eten ?
![]()
( als alternatief voor yoghurt kan je "Ercéflora" capsules nemen , vrij te verkrijgen bij de apotheker - bijsluiter lezen )
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Het weer moet er voor iets tussen zitten . Ik zit momenteel in zuid Afrika en daar is minder dan 6 % gevaccineerd en de ziekenhuizen lopen terug leeg en de mensen worden niet ziek . En ja cijfers zijn altijd een beetje manipuleerbaar . Maar das overal . Het valt op , ik denk dat men in de zomer meer ventileert tov de winter . Want dan houden we alles potdicht . Ik denk zelfs dat ventilatie een grotere rol speelt tov een masker. Begrijp me niet verkeerd het masker is nuttig. Prioriteit ventilatie
Spinnst du oder was
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Eigenlijk dus gewoon een flyer van de stad om iedereen warm te maken voor die derde vaccinatie en van toepassing op diegene die nog geen uitnodiging voor een extra vaccin (derde prik) gehad hebben. Ze willen vooruit lopen en niet wachten op de beslissing van die putchistenregering om het derde vaccin al toe te dienen aan iedereen die het nu al wil.Fazal schreef 54 minuten geleden:
De uitnodiging was (voorlopig) alleen voor 80-plussers bestemd, dus niet op naam.
Dit toont hun tweede alinea aan waarin zij stellen:
‘ Omdat de besmettingscijfers in Vlaanderen, maar ook in Gent sinds deze week stijgen, is het ook voor jou belangrijk om jezelf goed te……enz……..’
De groep 85-plusser wordt hier al uitgesloten omdat zij reeds van de veronderstelling uitgaan dat deze groep hun extra vaccin al gehad hebben. Lees hiervoor aandachtig de eerste regel in de eerste alinea: ‘ als gevaccineerde 85-plusser……’
Deze flyer is dus niet (zoals uzelf terecht stelt) aan u persoonlijk gericht maar aan alle Gentenaars, dus geen vierde prik voor u.
(Zo lees ik het toch)
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Gezien ik al 3 keer ben gevaccineerd, mag ik veronderstellen dat het 'extra vaccin' een 4de zou zijn.
Op de omslag stond wel mijn naam en adres vermeld. Op de brief wordt mijn naam niet vermeld.(???)
Ik denk dus dat de afzender(s) wel degelijk weten dat ik 80-plusser ben, en dat ik er al 3 heb gehad!?
Het is dus niet zo dat àlle Gentenaars zo'n brief (als flyer) hebben ontvangen.
En als zij dat NIET weten, dan vraag ik mij af hoe ik dan aan die coronapas op mijn smartphone ben geraakt.
Dat moet dus logischerwijze wel bij hen zijn geregistreerd, en zouden ze mij toch geen extra vaccin aanbieden!?
Het lijkt mij dus ergens normaal dat ik het als een 4de vaccin beschouw.
https://atv.be/nieuws/belgie-bestelt-al ... ierde-prik
Maar ik zeg het nogmaals, ik heb er genoeg van, en ik ga er dus niet op in.
Op de omslag stond wel mijn naam en adres vermeld. Op de brief wordt mijn naam niet vermeld.(???)
Ik denk dus dat de afzender(s) wel degelijk weten dat ik 80-plusser ben, en dat ik er al 3 heb gehad!?
Het is dus niet zo dat àlle Gentenaars zo'n brief (als flyer) hebben ontvangen.
En als zij dat NIET weten, dan vraag ik mij af hoe ik dan aan die coronapas op mijn smartphone ben geraakt.
Dat moet dus logischerwijze wel bij hen zijn geregistreerd, en zouden ze mij toch geen extra vaccin aanbieden!?
Maar ik zeg het nogmaals, ik heb er genoeg van, en ik ga er dus niet op in.
Laatst gewijzigd door Fazal op 31 okt 2021, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als ge al 3 vaccins tegen corona hebt gekregen ( griep vaccin mag je niet meetellen ), dan mag je die brief naast je neerleggen. Er is nog nergens sprake geweest van een vierde vaccin tegen corona. Dat je die brief hebt gekregen is puur omdat ge 80+ bent. Diegenen die de brief hebben verzonden weten wellicht niet eens wie al dan niet de derde prik al gekregen heeft. Je kan het administratieve slordigheid noemen ( wat het ook is ), maar dat is nu eenmaal de manier waarop ons "overheidsapparaat" werkt.Fazal schreef: ↑31 okt 2021, 12:37Gezien ik al 3 keer ben gevaccineerd, mag ik veronderstellen dat het 'extra vaccin' een 4de zou zijn.
Het is dus niet zo dat àlle Gentenaars zo'n brief zouden hebben ontvangen.
Maar ik zeg het nogmaals, ik heb er genoeg van en ga er dus niet op in.
Men bestelt vaccins, maar dat is de opbouw van een reserve voor 2022 als blijkt dat we er volgend jaar er nog niet uit geraken.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 okt 2021, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Bedoel je meer dan 8 miljoen brieven afprinten en per post verzenden?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
We hebben onze uitnodiging toch ook gekregen?
En waar vindt je info.
Volgens de VRT op hun app
Ben je vet mee als je geen PC of smartpfone hebt.
Al 4 man moeten helpen in het café die geen telefoon nr kenden om een aanvraag of op hun smartpfone
te krijgen.
En waar vindt je info.
Volgens de VRT op hun app
Ben je vet mee als je geen PC of smartpfone hebt.
Al 4 man moeten helpen in het café die geen telefoon nr kenden om een aanvraag of op hun smartpfone
te krijgen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41