Coronavirus
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het is meer dan een leeuw of tijger....
https://www-theguardian-com.translate.g ... pto=nui,scOmicron draagt ongeveer 50 mutaties die nog niet eerder in combinatie zijn gezien, waaronder meer dan 30 mutaties op het spike-eiwit dat het coronavirus gebruikt om zich aan cellen te hechten.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Parlementair kan ( en mag bijna ) alles , anders geen probleem ze passen onmiddellijk de wet aan en direct wordt hij goedgekeurd , ze gaan niet in eigen voet schieten.
Laatst gewijzigd door wardje op 29 nov 2021, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Verklaren ? Heeft het iets met covid te maken ?
De linker kolom is het griekse alfabet, en rechts daarvan staat er ook in opstijgende volgorde de naam van een maand erbij, en blijkbaar allemaal in het Spaans.
Als men niet "wijs" genoeg is om in de tweet de link naar dat beeld te plaatsen, dan is het waardeloos. Het kan evengoed photoshop of wat dan ook zijn. De grootste dommekloten zijn diegenen die daar een "interpretatie" aan geven zonder te weten wat het eigenlijk betekent. Zoiets is ongeveer hetzelfde als iemand die een "vreemd voorwerp" op straat vindt dat hij niet kent, en dan denkt dat het van een buitenaards ruimtestation afkomstig is ( ik stel het nu eens overdreven scherp onnozel voor de zwevende "dromers" onder ons ).
( p.s. Het zal misschien iets met de horoscoop van één of ander Johns Hopkins student te maken hebben
De tekst van de tweet is alleszins doelbewuste desinformatie verspreiding. Wanneer gaan de onnozelaars daar nu eens eindelijk mee stoppen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 29 nov 2021, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De grootste betoging ooit in Guadeloupe : tegen de opgelegde covidregeltjes.
Die mensen zijn het beu, zo lijkt het.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De kleuters spelen graag, en het moet allemaal "leuk" zijn.Wil. schreef: ↑29 nov 2021, 09:47De grootste betoging ooit in Guadeloupe : tegen de opgelegde covidregeltjes.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Och ik stelde mij gewoon de vraag omdat:Fred1950 Ongelezen bericht 24 minuten geleden
'De eerste besmetting met de deltavariant van het coronavirus werd in India gemeld' lees ik in een artikel van 30/08/2021
In deze lijst zie ik de datum 'may 2022' staan bij de Zuid-Afrikaanse variant en er wordt nu al melding gemaakt van deze variant (vermoeidheid). Misschien een drukfout
Ik wist wel dat u een plausibele uitleg had. U behoort namelijk enkel tot de'domme kloten' en gelukkig niet tot de 'grootste' domme kloten. Mijn vertrouwen in u had anders een niet meer te herstellen deuk gekregen.Het kan evengoed photoshop of wat dan ook zijn. De grootste domme kloten zijn diegenen die daar een "interpretatie" aan geven zonder te weten wat het eigenlijk betekent.
-
Ach kom man, als je die lijst gelooft als wanneer een virus muteert, dan zou dat ding het netjes om de maand gedaan hebben. Dat is toch te zot om te geloven, precies of een virus iets over onze maand-en jaartelling zou afweten.Dicksy schreef: ↑29 nov 2021, 10:04Och ik stelde mij gewoon de vraag omdat:Fred1950 Ongelezen bericht 24 minuten geleden
'De eerste besmetting met de deltavariant van het coronavirus werd in India gemeld' lees ik in een artikel van 30/08/2021
In deze lijst zie ik de datum 'may 2022' staan bij de Zuid-Afrikaanse variant en er wordt nu al melding gemaakt van deze variant (vermoeidheid). Misschien een drukfouten ik dacht dat hier iemand van de 'experten' (u bijvoorbeeld) daar wel een plausibele uitleg voor konden geven. That's all folks.
.....
A propos, het virus mag nog 7 keer muteren, en dan moet het stoppen.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Inderdaad een fake !
Fact check door Reuters:
Fact Check-Bogus document claims to show ‘release dates’ of COVID-19 variants
Quote:
VERDICT
False. A chart of unknown origin, misattributed to the WHO, WEF, the Gates Foundation and John Hopkins University with alleged “released dates” of COVID-19 variants is bogus and contains inaccurate information.
Deze lijst is eerst opgedoken in een tweet van 7 Juli 2021. Het betrokken tweet account is ondertussen door Twitter opgeschort:´

-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Omnicron is een bedrijf,misschien heeft er een slimme minister de beurscijfers op nagezienDicksy schreef: ↑29 nov 2021, 09:05https://twitter.com/FCMarcha/status/146 ... image.jpeg
Een fake-lijst?
Wie kan mij dit verklaren?![]()
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/29 ... corona-ma/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Voor de kippen is er ook ophokplicht, mogen wij alleen nog naar de winkel gaan?
Naar de Holllander kijk ik, den Duits, den BBC, den Amerikaan, zo gans den dag. Het lijkt of je aan't lijntje wordt gehouden.
Naar de Holllander kijk ik, den Duits, den BBC, den Amerikaan, zo gans den dag. Het lijkt of je aan't lijntje wordt gehouden.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Ons gedrag wordt beïnvloedt door wat we zien. Vliegtuigen volgepropt met mensen als haringen in een ton. Luchthavens en voetbalstadions vol supporters die alle regels aan hun laars lappen, enzovoort. Je zou voor minder de maatregelen niet meer serieus nemen.
Nadat we hopeloos te laat gestart zijn met de Boosters dankzij onze federale Min van Volksgezondheid, die trouwens hardnekkig vasthoudt aan 6 maanden interval, terwijl tal van landen 3 maanden voldoende vinden.
In China lachen ze zich een breuk als ze zien hoe er in Europa getalmd wordt om vaccinatie te verplichten. Geen nood, het Chinese marktaandeel groeit met de dag.
China wordt een wereldspeler, neen China IS een wereldspeler.
Nadat we hopeloos te laat gestart zijn met de Boosters dankzij onze federale Min van Volksgezondheid, die trouwens hardnekkig vasthoudt aan 6 maanden interval, terwijl tal van landen 3 maanden voldoende vinden.
In China lachen ze zich een breuk als ze zien hoe er in Europa getalmd wordt om vaccinatie te verplichten. Geen nood, het Chinese marktaandeel groeit met de dag.
China wordt een wereldspeler, neen China IS een wereldspeler.