Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Een variante ontstaat uit een bestaand virus. Als het virus bijna niet meer bestaat zoals in China , kan er ook geen variante meer ontstaan. Varianten ontstaan puur toevallig, en de kans dat een variante ontstaat wordt steeds maar groter als het virus nog veel langer circuleert of als er heel veel mensen besmet zijn.
-
Fake .... diabetes type 2 ontstaat door verkeerde voeding, bvb. door overmatig suikergebruik. Er zal nooit een ernstige reden gevonden kunnen worden dat dit na 10 jaar ( astublieft zeg
Waarom verwijst ge nog naar dat Nature artikel ? Ik heb erop gereageerd dat ge ook "deskundig" in staat moet zijn om het te kunnen interpreteren.
-
Klinkklare onzin. Men sluit nu de klas/school bij 3-4 besmettingen. Dat is ook gokken omdat men er vanuit kan gaan dat er nog anderen besmet zullen zijn, precies omdat de uitslag van de PCR test pas na een paar dagen bekend is;Wil. schreef: ↑03 dec 2021, 00:36.....l enz. We blijven aanmodderen en we geraken nooit in een gunstige herstartpositie.
Dat maakt niks uit. Ik pleit ervoor dat alle kinderen van één school een halve dag samenspelen in een overvolle en drukke binnenspeelplaats. Een jonge leerkracht doet hen spelletjes spelen: allemaal handjes schudden bij elkaar en vervolgens hun eigen gezicht betasten. Ik weet al hoe dat afloopt: een grote week later zitten ze allemaal netjes in de klas zonder mondmasker.And last but not least, door wie is dat ene kind besmet geraakt dat nadien zijn leeftijdsgenoten en/of gans de klas besmet ? Jawel, door de ouders of grootouders.
.....
Als men die alle dagen met een speeksel test eruit haalt zal men het aantal besmettingen onder de kinderen beperken, en dus ook van hun ouders die door hen besmet geraken. Dat zullen er hooguit een paar per klas zijn. En jawel, diegenen die "net pas" besmet zijn geraakt zal men niet ontdekken omdat die nog te weinig virusmateriaal in neus en keel hebben, maar die haalt men de volgende dag er dan wel uit.
Jouw voorstel , dat is dus bijzonder ondoordacht. Ondertussen besmetten die kinderen hun ouders. En neen hoor, ze zullen niet na een week allemaal in de klas zitten. Ze besmetten mekaar niet allemaal op dezelfde dag, of wat denk je .... En dus gaan ze ook niet na een week terug allemaal in de klas zitten. Er bestaat ook zoiets als een incubatieperiode, en die verschilt van persoon tot persoon ( ook bij kinderen ).
-
Ze hebben nog steeds ongeveer 100 besmettingen per dag , en dat zijn "geïmporteerde" besmettingen. Al wie China binnenkomt ( buitenlander of eigen volk ) gaat drie weken op hotel in quarantaine. Als er daar één tussen zit die positief test, komt die ook in die statistiek van 100 besmettingen per dag Het zijn dus niet allemaal besmette personen die toevallig bij de dokter langslopen.
Kunt ge u voorstellen dat men de ganse provincie Antwerpen in quarantaine zet en alle grenzen ernaar sluit, dat men iedere inwoner van de provincie op één dag tijd gaat testen .... en dat omwille van het feit dat men "slechts" 10 besmettingen in "het stad" heeft vastgesteld ?
Wel , dat is de realiteit in China, en daar kunnen Belgen die er beroepshalve ( tijdelijk ) wonen getuigen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 03 dec 2021, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
In China is het geen probleem economisch , in ons mini landje kan je niet om de haverklap alle mensen in qarantaine steken en uw economie om zeep helpen , waarom denk je dat ze geen volledige lockdown toepassen?
Dat moet jij toch ook begrijpen en niet altijd China op het voorplan plaatsen het is natuurlijk een oplossing maar hier niet toepasbaar.
Dat moet jij toch ook begrijpen en niet altijd China op het voorplan plaatsen het is natuurlijk een oplossing maar hier niet toepasbaar.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
F50, als het over 'deskundigheid' gaat, zou ik me maar gedeisd houden. Ik ga deze keer niet opnieuw een link plaatsen naar het slachthuis vol kemels die jij al geschoten hebt.Fred1950 schreef: ↑03 dec 2021, 09:37Fake .... diabetes type 2 ontstaat door verkeerde voeding, bvb. door overmatig suikergebruik. Er zal nooit een ernstige reden gevonden kunnen worden dat dit na 10 jaar ( astublieft zeg) het gevolg is van een vaccin.
Waarom verwijst ge nog naar dat Nature artikel ? Ik heb erop gereageerd dat ge ook "deskundig" in staat moet zijn om het te kunnen interpreteren.
Al wat jij hier doet is zeggen: 'Dat is niet waar.' Het bewijs? Onbestaande. Zou de NCBI (National Center for Biotechnology Information) zomaar wat onzin schrijven? Bron
Ik luister wanneer jij iets over batterijen zegt. Echt!
Laatst gewijzigd door Wil. op 03 dec 2021, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Jongen, leer nu toch eens wat verder denken: als je over gans het land tegelijk school per school alle leerlingen intensief met elkaar in contact brengt in een gesloten ruimte, dan zijn alle voorwaarden voldaan om snel besmet te geraken. Dat is ook de bedoeling. Vervolgens blijven ze een dag of 10 thuis. Wie dan niet een beetje ziek is geworden, was al immuun, wat best mogelijk is.Fred1950 schreef: ↑03 dec 2021, 10:06Klinkklare onzin. Men sluit nu de klas/school bij 3-4 besmettingen. Dat is ook gokken omdat men er vanuit kan gaan dat er nog anderen besmet zullen zijn, precies omdat de uitslag van de PCR test pas na een paar dagen bekend is;Wil. schreef: ↑03 dec 2021, 00:36.....l enz. We blijven aanmodderen en we geraken nooit in een gunstige herstartpositie.
Dat maakt niks uit. Ik pleit ervoor dat alle kinderen van één school een halve dag samenspelen in een overvolle en drukke binnenspeelplaats. Een jonge leerkracht doet hen spelletjes spelen: allemaal handjes schudden bij elkaar en vervolgens hun eigen gezicht betasten. Ik weet al hoe dat afloopt: een grote week later zitten ze allemaal netjes in de klas zonder mondmasker.And last but not least, door wie is dat ene kind besmet geraakt dat nadien zijn leeftijdsgenoten en/of gans de klas besmet ? Jawel, door de ouders of grootouders.
.....
Als men die alle dagen met een speeksel test eruit haalt zal men het aantal besmettingen onder de kinderen beperken, en dus ook van hun ouders die door hen besmet geraken. Dat zullen er hooguit een paar per klas zijn. En jawel, diegenen die "net pas" besmet zijn geraakt zal men niet ontdekken omdat die nog te weinig virusmateriaal in neus en keel hebben, maar die haalt men de volgende dag er dan wel uit.
Jouw voorstel , dat is dus bijzonder ondoordacht. Ondertussen besmetten die kinderen hun ouders. En neen hoor, ze zullen niet na een week allemaal in de klas zitten. Ze besmetten mekaar niet allemaal op dezelfde dag, of wat denk je .... En dus gaan ze ook niet na een week terug allemaal in de klas zitten. Er bestaat ook zoiets als een incubatieperiode, en die verschilt van persoon tot persoon ( ook bij kinderen ).
Zo'n actie moet worden bekend gemaakt aan alle ouders (die voor 90% of meer zijn gevaxt).
Wie loopt er dan gevaar?
De volgende keer krijg je er een tekeninkske bij. OK?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
We sukkelen nu al bijna 2 jaar met up's en down's. Het virus is hier met een paar honderd nieuwe besmettingen per dag nooit weg geweest en dat op een bevolking van amper 11 miljoen. In China draaide verleden jaar de economie al na 6 maanden terug op volle toeren en dat is nog steeds zo. En dat dus door hun bijzonder krachtige maatregelen.wardje schreef: ↑03 dec 2021, 10:33In China is het geen probleem economisch , in ons mini landje kan je niet om de haverklap alle mensen in qarantaine steken en uw economie om zeep helpen , waarom denk je dat ze geen volledige lockdown toepassen?
-
Beschouw het als een natuurlijke reactie van het immuunsysteem, niet van het vaccin. De pancreas zal eventjes uit cadans zijn geraakt, en dit zal ook gebeuren als je besmet zou geraken.
-
Hah, 't is nu niet een halve dag op de speelplaats, maar in een gesloten ruimte.
Welja, maak er eens een tekeninkske van ....
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Vandaag weer 18.000 besmettingen en dit al nagenoeg 2 jaar aan een stuk.
Als ik goed kan tellen moet straks heel België al 3 keer besmet zijn
Als ik goed kan tellen moet straks heel België al 3 keer besmet zijn
Spinnst du oder was
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Volgens de ministers zijn het allemaal of toch voor 90% niet-gevaccineerden die opgenomen worden . Daar moeten ze blij mee zijn ! iedere dag zijn er 6500 mensen minder die moeten ingespoten zijn . Op het einde van de maand hebben we 100.000 minder niet- gevaccineerden ! Zo gaat het ook , als Beke de waarheid spreekt . Indien hij liegt dan hebben we een groot probleem want dan moeten we verstrengen en de horeca sluiten .
Spinnst du oder was