Verleden eeuw kreeg iedereen een vaccinatie, weigeraars werden oge(toets stuk akt
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Besmettingeeuuhh!!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Weeral zelf prentjes aan het bijwerken ?
Fredje, blijf bij je batterijen, brave jongen. Daar ben je echt een crack in.Fred1950 schreef: ↑13 dec 2021, 11:25Weeral zelf prentjes aan het bijwerken ?Wie heeft u verteld dat de laatste besmettingspiek in Zuid-Afrika uitsluitend te wijten is aan de Omikron variant ?
Ge hebt de neiging zoals vele andere nitwits desinformatie te verspreiden. Doe dat toch niet , beste man.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ja, Professor Dr. Nitwit
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 13 dec 2021, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Keer op keer van 't zelfde. Nu zie je nog maar eens tot welk niveau jouw zelf-schooling heeft geleid.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zelf-opvoeding heeft niets met zelf-scholing te maken ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Boris weert zich ondertussen als een duivel in een wijwatervat na de onthullingen ...Downing Street mag feesten, Jan modaal moet zich aan de regels houden...volgens Boris Johnson 30 % in de UK

frits1955 minder dan een minuut geleden
Boris weert zich ondertussen als een duivel in een wijwatervat na de onthullingen ...Downing Street mag feesten, Jan modaal moet zich aan de regels houden...
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.