Coronavirus
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Hoe ik dat bezie?Fred1950 Gisteren, 22:09
Ge moet dat zien in de "strategie" van de regering. Het is op zich geen "booster" , maar het geeft een "boost" aan de twee vorige shots.
Mijn eerste 2 prikken dateren van maart, dus 9 maanden geleden.
Daar zal niks meer 'te rapen vallen' om nog een boost aan te geven.- Pfizer gevaccineerden kregen 3 milliliter/shot ——> 2 shots = 2x3 = 6 milliliter
- Bij de boostershot krijgen die nu ook de volle 3 milliliter.
Dus gewoon terug een eerste prik van 3 ml. En hoe ik het dan verder bezie heb ik al eerder geschreven.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Alles moet dicht in Nederland uit vrees voor de omicron-variant.
De feiten in Zuid-Afrika waar omicron deze week het hoogste aantal besmettingen ooit haalde:

De besmettingeeuuhh! gaan vertikaal.

De dodenaantallen? Zo vlak als het water op een visvijvertje.
De feiten in Zuid-Afrika waar omicron deze week het hoogste aantal besmettingen ooit haalde:

De besmettingeeuuhh! gaan vertikaal.

De dodenaantallen? Zo vlak als het water op een visvijvertje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wat je niet begrijpt, moet je niet direct opzij schuiven, Sof.
Hoe lang is het geleden dat je weer het deksel op je neus kreeg omwille van je 'inzichtelijke uitspraken' ? Ik zal het je nog eens inpeperen. Het was hier op deze blz. waar je dacht de wijsneus uit te kunnen hangen toen ik stelde dat de omikronvariant de laatste golf veroorzaakte in Zuid-Afrika. Maar jij wist weer beter.
Ik luister aandachtig wanneer jij iets over batterijen zegt...

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Is dat wel zo ? Bewijs dat maar eens , ge moogt de Zuid-Afrikaanse president daarvoor gerust eens bellen. De laatste golf ( zonder Omikron variante ! ) is er bij ons omdat de gevaccineerden zich "super" begonnen te gedragen, en alle remmen losgooiden. Dat kan evengoed in Zuid-Afrika het geval zijn, ze hebben ook al een flinke vaccinatie ronde achter de rug.Wil. schreef: ↑15 dec 2021, 17:04Wat je niet begrijpt, moet je niet direct opzij schuiven, Sof.
Hoe lang is het geleden dat je weer het deksel op je neus kreeg omwille van je 'inzichtelijke uitspraken' ? Ik zal het je nog eens inpeperen. Het was hier op deze blz. waar je dacht de wijsneus uit te kunnen hangen toen ik stelde dat de omikronvariant de laatste golf veroorzaakte in Zuid-Afrika. Maar jij wist weer beter.
Ik luister aandachtig wanneer jij iets over batterijen zegt...
-
Het ging duidelijk om de situatie in Zuid-Afrika. Het is een drogredenering om het onderwerp te verleggen.
Het volstaat om naar die blz. te gaan en daar te zien hoe je met je mond vol tanden stond.
Ik herhaal: als jij over batterijen spreekt, luister ik aandachtig ...
Het volstaat om naar die blz. te gaan en daar te zien hoe je met je mond vol tanden stond.
Ik herhaal: als jij over batterijen spreekt, luister ik aandachtig ...

"'Emergence of Omicron was inevitable', says South Africa President as COVID cases increase five-fold"
"As the country heads into a fourth wave of COVID-19 infections, we are experiencing a rate of infections that we have not seen since the pandemic started. The Omicron variant that was brought to global attention by South African scientists nearly two weeks ago appears to be dominating new infections in most provinces," the President said.
QED

Ok, impliciet beweert ge dus dat de vaccinaties niet werken ( als de oorzaak niet bij losbandig gedrag ligt )Wil. schreef: ↑15 dec 2021, 17:28"'Emergence of Omicron was inevitable', says South Africa President as COVID cases increase five-fold"
"As the country heads into a fourth wave of COVID-19 infections, we are experiencing a rate of infections that we have not seen since the pandemic started. The Omicron variant that was brought to global attention by South African scientists nearly two weeks ago appears to be dominating new infections in most provinces," the President said.
QED
![]()
-
Alweer een voorbeeld van een drogredenering! Houdt het dan nooit op bij jou?Ok, impliciet beweert ge dus dat de vaccinaties niet werken ( als de oorzaak niet bij losbandig gedrag ligt )
Wanneer een nieuwe variant besmettingen veroorzaakt, bewijst dit dan dat de vaccinaties niet werken? Think, think, Aretha!

En hiermee bewijs jij dat je niet kunt redeneren. Wanneer gaat een virus zich verspreiden denk je ? Juist , wanneer de gevaccineerden zich losbandig beginnen te gedragen. En dat is niet specifiek voor een corona virus, maar voor alle virussen die zich via de luchtwegen verspreiden. Dus, denk jij en redeneer maar eens verder dan je neus lang is. Dat er weinig ziekenhuis en sterfgevallen bij die Omikron variante opduiken kan net te wijten zijn aan de vaccinatie.Wil. schreef: ↑15 dec 2021, 17:40Alweer een voorbeeld van een drogredenering! Houdt het dan nooit op bij jou?Ok, impliciet beweert ge dus dat de vaccinaties niet werken ( als de oorzaak niet bij losbandig gedrag ligt )
Wanneer een nieuwe variant besmettingen veroorzaakt, bewijst dit dan dat de vaccinaties niet werken? Think, think, Aretha!
Het lijkt net of iedereen jouw statements moet geloven omdat gij die schrijft of zegt.
p.s Leeuwin besmet
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Als de vaccins hun werk zouden doen hadden we ons vrijheid maar dat is juist niet ,
er komen telkens andere varianten naar boven .
Zodus is blijven prikken tot dat we erbij liggen .
En dan mag je nog zo voorzichtig zijn .
Plus de vaccins staan niet op punt tegen de nieuwe varianten .
-
Voor de zoveelste keer, vaccinaties beschermen NIET tegen besmettingen, wel tegen het ernstig ziek worden ervan. En wie besmet is, gevaccineerd of niet, kan nog steeds iemand anders besmetten.Golf 5 schreef: ↑15 dec 2021, 18:13Als de vaccins hun werk zouden doen hadden we ons vrijheid maar dat is juist niet ,
Hoe langer er losbollen rondlopen die het virus blijven verspreiden, des te groter is de kans dat er nieuwe varianten opduiken. De leeuw die besmet is geraakt, is ook besmet geweest door "een losbol" die anderen ( mens of dier ) niet genoeg heeft beschermd. Het kan ook niet anders als ik zie hoeveel er hun masker op hebben en het onder de neus laten zakken, of met luchtgaten bovenaan en onderaan , en ga zo maar door .... Dat zijn personen die nu nog meer anderen gaan besmetten met de nieuwe besmettelijker Omikron variant. Vrijheid heeft zijn prijs, en daar gaat iedereen voor betalen ...
-
De bokkensprongen van Freds gedachtengang:
En vandaag klinkt het :
" Wanneer gaat een virus zich verspreiden denk je ? Juist , wanneer de gevaccineerden zich losbandig beginnen te gedragen. En dat is niet specifiek voor een corona virus, maar voor alle virussen die zich via de luchtwegen verspreiden. Dus, denk jij en redeneer maar eens verder dan je neus lang is. Dat er weinig ziekenhuis en sterfgevallen bij die Omikron variante opduiken kan net te wijten zijn aan de vaccinatie. "
Samenvattend:
1. niet-gevaccineerden maken de grootste kans iemand te kunnen besmetten
2. de besmettingen komen voort van gevaccineerden want die gedragen zich losbandig. (geen woord meer over de losbandige niet-gevaccineerden)

Fred1950 schreef: ↑24 nov 2021, 23:17Larie ....
"als de drank is de man, dan is de wijs.... " dan springt het virus uit de kan van de niet-gevaccineerde ....
Ik schreef ook al dat een gevaccineerde voor een veel beperktere periode iemand anders kan besmetten dan een niet-gevaccineerde. De kans dat een gevaccineerde iemand anders besmet is veel kleiner , incubatie tijd gerelateerd, met een factor 7/2 = 3,5 maal kleiner.
En vandaag klinkt het :
" Wanneer gaat een virus zich verspreiden denk je ? Juist , wanneer de gevaccineerden zich losbandig beginnen te gedragen. En dat is niet specifiek voor een corona virus, maar voor alle virussen die zich via de luchtwegen verspreiden. Dus, denk jij en redeneer maar eens verder dan je neus lang is. Dat er weinig ziekenhuis en sterfgevallen bij die Omikron variante opduiken kan net te wijten zijn aan de vaccinatie. "
Samenvattend:
1. niet-gevaccineerden maken de grootste kans iemand te kunnen besmetten
2. de besmettingen komen voort van gevaccineerden want die gedragen zich losbandig. (geen woord meer over de losbandige niet-gevaccineerden)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.