Elektrische wagens
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Jamaja, dat staat er niet bij he!?Fred1950 schreef: ↑07 mei 2020, 00:12Allé gij !Fazal schreef: ↑06 mei 2020, 15:58https://www.egear.be/elektrische-wagens/
Ah verdomme ... , dat zijn weggeefprijzen.![]()
![]()
Een salariswagen is toch "gratis" ?
![]()
En waar moet ik, op mijn 83ste, nog een salariswagen gaan halen???
Jaja, lach maar.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
E.T.Ik zal dan maar nogmaals reageren:
Niemand gaat met een salariswagen naar een klant of op herstelling .
Is te zien , WELKE overeenkomst dat ze opstellen en welk beroep dat je uitoefent
Hoe moeten vertegenwoordigers naar hun klant E.T met elektrische bakfiets .
In de verkoopwereld idem t'is niet allemaal voeding zijn nog andere zaken
, moet hier soms echt lachen wat jullie allemaal soms schrijven .
of je gans bedrijfswagen ter u beschikking krijgt . ( Kun je alleen maar weten hoe contract is opgesteld en de afspraken tussen bedrijf en personeel )
Of dat je zelf tussenkomst oplegt , is te zien wat de bedrijfsleider of overheid vooropstelt .
Of dat gedeelte bedrijfswagen , en helft privé .
Moet altijd eerst zie hoe contract is opgemaakt en dan pas kun je reageren .
Hoeveel bankfilialen stellen wagens ter beschikking , omdat flexibel moeten opstellen , dat ze
zich kunnen verplaatsen .
Hoeveel kantoren van boekhouders of bedrijfsrevisoren die gaan ook met de bakfiets naar werk en erna op klantenbezoek
Hoeveel verkopers van aannemers die hebben ook bedrijfswagen .
Ga jij met bestelwagen naar de klant neen doen ze niet . Alleen als ze werken komen uitvoeren dan wel .
En ga zo maar door .
En niet denken dat bestelwagens niet aftrekbaar zijn zijn ook onkosten
Wat ga je doen mensen die van wacht zijn ook in de nacht om drie met trein naar huis laten komen ?
Die mensen gaan ook naar huis met bedrijfswagen naar huis en als de wacht is gedaan leveren zij die terug binnen . Op naar de volgende wacht .

Dat is de toekomst en dan nog twee honden trainen en ze kunnen starten zie dat je niet beland in de gracht of dat honden op hol slagen .
Niemand gaat met een salariswagen naar een klant of op herstelling .
Is te zien , WELKE overeenkomst dat ze opstellen en welk beroep dat je uitoefent
Hoe moeten vertegenwoordigers naar hun klant E.T met elektrische bakfiets .
In de verkoopwereld idem t'is niet allemaal voeding zijn nog andere zaken
, moet hier soms echt lachen wat jullie allemaal soms schrijven .
of je gans bedrijfswagen ter u beschikking krijgt . ( Kun je alleen maar weten hoe contract is opgesteld en de afspraken tussen bedrijf en personeel )
Of dat je zelf tussenkomst oplegt , is te zien wat de bedrijfsleider of overheid vooropstelt .
Of dat gedeelte bedrijfswagen , en helft privé .
Moet altijd eerst zie hoe contract is opgemaakt en dan pas kun je reageren .
Hoeveel bankfilialen stellen wagens ter beschikking , omdat flexibel moeten opstellen , dat ze
zich kunnen verplaatsen .
Hoeveel kantoren van boekhouders of bedrijfsrevisoren die gaan ook met de bakfiets naar werk en erna op klantenbezoek
Hoeveel verkopers van aannemers die hebben ook bedrijfswagen .
Ga jij met bestelwagen naar de klant neen doen ze niet . Alleen als ze werken komen uitvoeren dan wel .
En ga zo maar door .
En niet denken dat bestelwagens niet aftrekbaar zijn zijn ook onkosten
Wat ga je doen mensen die van wacht zijn ook in de nacht om drie met trein naar huis laten komen ?
Die mensen gaan ook naar huis met bedrijfswagen naar huis en als de wacht is gedaan leveren zij die terug binnen . Op naar de volgende wacht .

Dat is de toekomst en dan nog twee honden trainen en ze kunnen starten zie dat je niet beland in de gracht of dat honden op hol slagen .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Per definitie is een bedrijfswagen een auto, camion of camionette waar het logo van het bedrijf op geschilderd staat. Die wagen mag iemand gebruiken voor woon/werk verkeer en in het weekend ( bvb. mensen van het wit-geel- kruis doen dit). Ga je met zo'n wagen naar Spanje of op skivakantie gaan pronken ? Ik denk het niet. De Nederlandse parvenus gingen met hun vette Tesla leasing ( salaris ) wagens op skivakantie naar Oostenrijk en kwamen met een coronaatje terug thuis.
-
Hoeveel geld zou je ( nog ) willen besteden aan een elektrische wagen ( als je tenminste nog auto zou willen rijden) ?Fazal schreef: ↑07 mei 2020, 12:47Jamaja, dat staat er niet bij he!?Fred1950 schreef: ↑07 mei 2020, 00:12Allé gij !Fazal schreef: ↑06 mei 2020, 15:58https://www.egear.be/elektrische-wagens/
Ah verdomme ... , dat zijn weggeefprijzen.![]()
![]()
Een salariswagen is toch "gratis" ?
![]()
![]()
En waar moet ik, op mijn 83ste, nog een salariswagen gaan halen???
Jaja, lach maar.![]()
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Fred, een elektrische wagen is gewoon te duur voor wat het is.Fred1950 schreef: ↑07 mei 2020, 14:57Hoeveel geld zou je ( nog ) willen besteden aan een elektrische wagen ( als je tenminste nog auto zou willen rijden) ?Den "Sof" zou misschien nog zijn Kangoo willen inruilen voor een "Porsche elektriek" . 'k Zal eens vragen hoeveel hij nog wenst te krijgen voor zijn 6 jaar oude Kangoo ZE.
![]()
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Fred schreef:
Hoeveel geld zou je ( nog ) willen besteden aan een elektrische wagen ( als je tenminste nog auto zou willen rijden) ?
Ik rijd met een Skoda Octavia 1.4 TSI, bouwjaar 2010, 'eerste eigenaar', met (nog maar) 38000 km op de teller.
Onderhouden tot en met, en dus echt wel zo goed als nieuw.
Ik rijd nog elke dag, en nog altijd met evenveel plezier.
Die wagen is mijn vrijheid, mijn plezier, èn dus eigenlijk mijn leven.
Helaas, zal die, ingevolge de LEZ (in Gent) na 2027, bij het de oud-ijzer belanden.
Hoeveel geld zou je ( nog ) willen besteden aan een elektrische wagen ( als je tenminste nog auto zou willen rijden) ?
Ik rijd met een Skoda Octavia 1.4 TSI, bouwjaar 2010, 'eerste eigenaar', met (nog maar) 38000 km op de teller.
Helaas, zal die, ingevolge de LEZ (in Gent) na 2027, bij het de oud-ijzer belanden.
-
https://www.tijd.be/netto/belastingen/d ... 74735.html
De fiscus en uw bedrijfswagen: wat moet u weten?
Veel leesgenot .
fred1950 
De fiscus en uw bedrijfswagen: wat moet u weten?
Veel leesgenot .
-
Hoh, maar in 2027 zal een elektrische vééél goedkoper zijn dan wat je nu voor je Skoda hebt betaald ( en die zal niet moeten onderdoen voor wat je nu gewoon bent).Fazal schreef: ↑07 mei 2020, 15:53Fred schreef:
Helaas, zal die, ingevolge de LEZ (in Gent) na 2027, bij het de oud-ijzer belanden.![]()
-
Vergeet uw banden niet op te pompen hé gast 34........
Anderzijds, er is een groot verschil tussen een elektrische salariswagen (of hoe je het ook wilt noemen) van een werkende mens en een wagen (elektrisch ? ) voor iemand met een gematigd pensioen(tje)
-
Ge kunt bij de aankoop er misschien een lief , slank mooi Chineeske bij krijgen om alles te vertalen, maar ik vrees dat dat een hééél dure extra optie zal zijn.
-
Ik zou eerder denken dat ge er gratis een chineese wagen bij krijgt bij aankoop van een mondmasker....
-
Charlie Maru
Beste Charlie neen dat ga ik zeker niet vergeten mijn banden
Zo zijn mijn ouders ooit gestart met triporteur , waren andere tijden dan nu .
Maar mag dat niet teveel op forum zetten zie dat groen daar mee begint
Idd dat gaat gevolgen krijgen , bedrijfsleiders gaan ook twee keer nadenken net als hun personeel
Is niet meer betaalbaar . Zijn er al veel die hun wagen hebben ingeleverd .
En dat ze ook twee keer nadenken voor later pensioen .
Zeg nu niet bij iedereen maar gebeurt .
Dat zou ik niet vertrouwen gratis bij mondmasker
Maar fred1950 zal ons daar wel bij helpen is Chinese les aan volgen
Beste Charlie neen dat ga ik zeker niet vergeten mijn banden
Zo zijn mijn ouders ooit gestart met triporteur , waren andere tijden dan nu .
Maar mag dat niet teveel op forum zetten zie dat groen daar mee begint
Idd dat gaat gevolgen krijgen , bedrijfsleiders gaan ook twee keer nadenken net als hun personeel
Is niet meer betaalbaar . Zijn er al veel die hun wagen hebben ingeleverd .
En dat ze ook twee keer nadenken voor later pensioen .
Zeg nu niet bij iedereen maar gebeurt .
Dat zou ik niet vertrouwen gratis bij mondmasker
Maar fred1950 zal ons daar wel bij helpen is Chinese les aan volgen
-
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Blijkbaar niet hé. Als je al begint door verschillende begrippen bewust door elkaar te mengen.
Een salariswagen krijg je in plaats van een loonsverhoging met alle gevolgen vandien ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet