Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Shanghai in lockdown
25 miljoen mensen leven nu onder het Chinese gevangenisregime.
Die Chinezen denken daarmee ook maar één stap vooruit te geraken in het beheersen van de epidemie: mis, mis en nog eens mis.
Je kunt omikron niet aan banden leggen. Dat virus is nog besmettelijker dan de mazelen. Waarschijnlijk is dit het meest besmettelijke virus ooit dat massaal onder de mensheid verspreid is. Het verplaatst zich samen met de lucht. Leg dus de lucht maar aan de ketting, hé.
Al bij al zijn het nu de eigen luizen die teruggekomen zijn om te bijten.
De volgende stap: heel China in lockdown. Waarom niet, hé?
25 miljoen mensen leven nu onder het Chinese gevangenisregime.
Die Chinezen denken daarmee ook maar één stap vooruit te geraken in het beheersen van de epidemie: mis, mis en nog eens mis.
Je kunt omikron niet aan banden leggen. Dat virus is nog besmettelijker dan de mazelen. Waarschijnlijk is dit het meest besmettelijke virus ooit dat massaal onder de mensheid verspreid is. Het verplaatst zich samen met de lucht. Leg dus de lucht maar aan de ketting, hé.
Al bij al zijn het nu de eigen luizen die teruggekomen zijn om te bijten.
De volgende stap: heel China in lockdown. Waarom niet, hé?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hou oud is dat nieuwsbericht ? Niet aan banden te leggen ? Jij bent mis, en jouw fantasie is blijkbaar niet aan banden te leggen.
Onderstaand beeld is de toestand van vandaag : op ongeveer 1,4 miljard inwoners hebben ze NU nog ongeveer 10.000 besmettingen per dag, dat is *maar" evenveel dan de huidige 10.000 op 11 miljoen inwoners in ..... België
Check dit prentje maar eens na op de CSSE pagina.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
-
Vanaf deze week beschouwt Spanje corona als een gewone griep.
Geen verplichte quarantaine meer, geen rapportering meer, geen mondmaskers. Ook niet voor mensen met lichte symptomen.
Geen verplichte quarantaine meer, geen rapportering meer, geen mondmaskers. Ook niet voor mensen met lichte symptomen.

Aan de andere kant: Shanghai - vechten voor voedsel om de lockdown door te komen
In de lokale supermarkt
In de lokale supermarkt

Vechten ze daar ook met mekaar voor het WC papier ?Wil. schreef: ↑29 mar 2022, 16:41Aan de andere kant: Shanghai - vechten voor voedsel om de lockdown door te komen
In de lokale supermarkt
Ondertussen heeft China zo goed als terug de controle over de vespreiding.
En bij ons ? Wel , Sciensano geeft geen dagelijkse rapporten meer vrij ( ambtenaren weet je wel , liever lui dan moe ) , en dus gaat de VRT en zelfs Jambon ervan uit, volgens eigen zeggen, dat de pandemie in België voorbij is. Zinsverbijstering met nog steeds meer ziekenhuisopnames en ca. 20 covid overlijdens per dag.
Gij noemt dat "sociologische beïnvloeding" , nietwaar mijnheer Wil-met-punt
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 31 mar 2022, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Nee, ze gebruiken daar de wc-borstel om hun kont af te kuisen.....Fred1950 schreef: ↑31 mar 2022, 13:35Vechten ze daar ook met mekaar voor het WC papier ?Wil. schreef: ↑29 mar 2022, 16:41Aan de andere kant: Shanghai - vechten voor voedsel om de lockdown door te komen
In de lokale supermarkt![]()
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred zijn interpretatie: 'Ondertussen heeft China zo goed als terug de controle over de verspreiding.'
Echt?
Nieuws dat 6 uur oud is:
"Shanghai authorities extend Covid lockdown as cases continue to surge"
Het aantal 'gevallen' loopt nog steeds vlug op. Dus meer lockdowns in China.
Zinloos.
Echt?
Nieuws dat 6 uur oud is:
Het aantal 'gevallen' loopt nog steeds vlug op. Dus meer lockdowns in China.
Zinloos.

-
Hoe belachlijk is dit nu weer
Onderstaand beeld is het resultaat van niet dagelijks de cijfers bekend te maken. De wereld ziet nu meteen hoe lui onze ambtenaren wel zijn. Proficiat , en een bank achteruit op de wereldranking voor "goed bestuur" ....
Het aantal overlijdens ( hier 79 ) moet je spreiden over de voorbije drie dagen, maar over het precies dodenaantal op een bepaalde dag heb je uiteraard het raden naar. Zielig ....
Het aantal overlijdens ( hier 79 ) moet je spreiden over de voorbije drie dagen, maar over het precies dodenaantal op een bepaalde dag heb je uiteraard het raden naar. Zielig ....
-
Weer op de site geweest waar je nog met de kleurpotloodjes mag werken?
Waar ik mijn info haal, hebben de ambtenaren alweer voortreffelijk werk geleverd en kan de lezer die goed geïnformeerd wil zijn de zaken van dag tot dag volgen.
Waar ik mijn info haal, hebben de ambtenaren alweer voortreffelijk werk geleverd en kan de lezer die goed geïnformeerd wil zijn de zaken van dag tot dag volgen.

Bedoelt ge de info van deze anti-China site ?
Wil. schreef: ↑31 mar 2022, 15:58.....