Nu vergeet je toch voor het gemak wie er zo nog allemaal vóór Zweden in de rangschikking staat:
Is dat zo?

Is dat zo?

Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Inderdaad, "Ice" zou beter ginder gaan wonen, daar mag ze rondhuppelen en "totjes geven" zoveel ze wil.frits1955 schreef: ↑04 jun 2020, 13:57Ja, laat ons vooral een voorbeeld nemen aan ZwedenDe goeroe van de anti-lockdowners Anders Tegnell heeft daar nogal stevig de plank misgeslagen. Met 43 sterfgevallen per honderdduizend inwoners staan ze wereldwijd bij de top in de wereld qua overlijdens en ver boven de buurlanden Noorwegen en Denemarken die - ultieme vernedering - de grenzen openen behalve voor Zweden.... Van zijn gezwets dat " Stockholm binnen enkele weken groepsimmuniteit zou bereiken" blijft geen spaander heel - amper 7% vertoont antilichamen.
Nu kom je hier aandragen met een grafiek van het aantal nieuwe sterfgevallen per miljoen (of honderdduizend) inwoners.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik vraag wat het NUT is om te blijven kibbelen over de verschillen in aanpak van deze coronahoax, over welk land de meeste besmettingen en doden heeft alsof het godverdomme over een wedstrijdje gaat!
Het coronavirus is dus een hoax? Goed om dat te weten met 385.000 doden wereldwijd als gevolg van covid-19 en dat dank zij Ice deze hoax ontkracht werd door onze experte.
Blahblahblah, toe maar: coronadictatuur, zelfgekozen gevangenis, staatsterreur, coronahysterie: het kan niet meer op! Die 9500 landgenoten die ondertussen overleden zijn zullen je dankbaar zijn omwille van dat "onbestaande" gezondheidsrisico.Wat nu belangrijk zou moeten zijn is hoe het verder moet en of wij bereid zijn vrijwillig onze vrijheden en rechten in te leveren voor een gezondheidsrisico dat onbestaande blijkt te zijn.
Wie wil leven onder een coronadictatuur in een zélfgekozen gevangenis onder staatsterreur want dáár komen de maatregelen voor deze coronahysterie op neer.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik vind het inderdaad overdreven en zelfs misdadig om mensen de stuipen op het lijf te jagen met 385.000 doden (onbetrouwbare cijfers dat ze zélf toegeven!) terwijl alleen al de seizoensgriep 2017-2018 zomaar even 1,7 MILJOEN dodelijke slachtoffers eiste! Of vindt gij dat geen hoax, dan?
Bedoel je die 9500 landgenoten die onnodig overleden zijn omdat de regering en viro-loog van ranst hen het geneesmiddel, dat hijzélf ontdekte in 2004, onthield waardoor ze genezen en gered hadden kunnen worden énkel om door wurgmaatregelen van een valse pandemie de burgers hun rechten te kunnen ontnemen?!
Er is in Zweden blijkbaar iets zwaar fout gelopen , vandaag terug ongeveer 1050 nieuwe besmettingen tegen de tendens in van 400 per dag. Ze hebben daar een héél groot feestje gehouden , zeker ?Fred1950 schreef: ↑04 jun 2020, 14:44.....
( p.s. als uitzondering op die stabiele ca. 400 besmettingen per dag, telt Zweden net vandaag 2214 nieuwe besmettingen.Toeval of niet, de toekomst zal uitwijzen wat hier aan de hand is )
bron : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6 plus een rekenmachine erbij halen ( maar geen Muyterse )

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Aller vooruit, vandaag terug ongeveer 1100 nieuwe besmettingen. Als dit hun nieuwe stabiliteit per dag wordt bereiken ze hun 70 % groepsimmuniteit binnen ongeveer 20 jaarFred1950 schreef: ↑05 jun 2020, 12:11Er is in Zweden blijkbaar iets zwaar fout gelopen , vandaag terug ongeveer 1050 nieuwe besmettingen tegen de tendens in van 400 per dag. Ze hebben daar een héél groot feestje gehouden , zeker ?Fred1950 schreef: ↑04 jun 2020, 14:44.....
( p.s. als uitzondering op die stabiele ca. 400 besmettingen per dag, telt Zweden net vandaag 2214 nieuwe besmettingen.Toeval of niet, de toekomst zal uitwijzen wat hier aan de hand is )
bron : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6 plus een rekenmachine erbij halen ( maar geen Muyterse )![]()
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 06 jun 2020, 13:43, 3 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En door hun schuld
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.