Coronavirus
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De "professor"Van Ranst heeft op de radio gezegd dat de kinderen niet ernstig ziek worden, maar dat het nu "de oudjes" zijn die ziek worden,heeft niet gezegd corona, maar aandoening van de longen, hij geraakt terug niet van zijn griep vaccin af zekerGeen paniek. Onze 'experten' en 'ministers van gezondheid' zullen wel de nodige ballonnetjes oplaten wanneer het tijd is, voor diegene die willen, om een run naar apothekers, huisartsen e.a....te doen.
Daar zijn nog teveel ongebruikte vaccins en die willen ze toch niet ook laten vervallen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Duitsland is met Gründlichkeit onderzocht wat de gevolgen zijn van het massaal injecteren van vaccins. Het aantal "plotse overlijdens" is ineens gestegen vanaf het eerste trimester van 2021 - toen zijn de vaccins in groten getale toegediend.
Ik heb meermaals geschreven dat de langetermijneffecten van deze vaccins onvoldoende gekend waren. Bepaalde zelfverklaarde 'experts' wuifden dat weg. We weten nu wel beter.

Ik heb meermaals geschreven dat de langetermijneffecten van deze vaccins onvoldoende gekend waren. Bepaalde zelfverklaarde 'experts' wuifden dat weg. We weten nu wel beter.

Laatst gewijzigd door Wil. op 20 dec 2022, 21:30, 2 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat soort mannen zouden beter hun glazen bol op hun eigen bol kapot slaan. Hoe in godsnaam kan hij zoiets weten of voorspellen.Fazal schreef: ↑20 dec 2022, 19:28Spoedarts Jan Stroobants waarschuwt:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... f8d00b7411
Is er een lagere vaccinatiegraad tegen griep , en waardoor zou dat dan "plotseling" komen ? Wat beweert Sciensano hierover ? Sciensano meldt inderdaad een groter wordende besmetting en ziekenhuis opname wegens corona.
Van Ranst beweert dat al jaren. Ik krijg de indruk dat "de mot" in de bestrijding van virusziektes zit. Men vertoont een Foert ! en neemt geen enkele verantwoordelijkheid meer. De bevolking moet nu maar zelf haar plan trekken, en als ze epidemisch ziek wordt , wast de Vlaamse Regering en de "experts" hun handen in onschuld.tokkio schreef: ↑20 dec 2022, 18:35De "professor"Van Ranst heeft op de radio gezegd dat de kinderen niet ernstig ziek worden, maar dat het nu "de oudjes" zijn die ziek worden,heeft niet gezegd corona, maar aandoening van de longen, hij geraakt terug niet van zijn griep vaccin af zekerGeen paniek. Onze 'experten' en 'ministers van gezondheid' zullen wel de nodige ballonnetjes oplaten wanneer het tijd is, voor diegene die willen, om een run naar apothekers, huisartsen e.a....te doen.
Daar zijn nog teveel ongebruikte vaccins en die willen ze toch niet ook laten vervallen.![]()
"We" niet , maar GIJ "denkt" het steeds beter te weten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De wetenschap zegt nu wat ik toen zei.
De wetenschap wijst jouw verzinsels naar de prullenbak.
De wetenschap wijst jouw verzinsels naar de prullenbak.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Als we de waarschuwing van spoedarts Jan Stroobants ook naast ons gaan neerleggen, wie moeten we dan nog geloven!? Weten 'wij' soms alles beter??? Wat en hoe, waar en bij wie, kunnen we nog iets leren als we alles wat we lezen, als fake of gelogen gaan beschouwen!? Of als we alle aanbrengers als onbekwaam gaan bestempelen!? 
-
Ge kunt ALLES nog geloven van mijFazal schreef: ↑21 dec 2022, 11:34Als we de waarschuwing van spoedarts Jan Stroobants ook naast ons gaan neerleggen, wie moeten we dan nog geloven!? Weten 'wij' soms alles beter??? Wat en hoe, waar en bij wie, kunnen we nog iets leren als we alles wat we lezen, als fake of gelogen gaan beschouwen!? Of als we alle aanbrengers als onbekwaam gaan bestempelen!?![]()
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 dec 2022, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kan geen maskers meer zien Fred!
Alleen nog in klinieken verdraag ik het, omdat ik anders aan de deur wordt gezet.
Maar als een dokter dan wat zachtjes speekt, iets wat ik normaal ten zeerste op prijs stel, versta ik soms geen woord van wat hij/zij zegt.
Alleen nog in klinieken verdraag ik het, omdat ik anders aan de deur wordt gezet.
Maar als een dokter dan wat zachtjes speekt, iets wat ik normaal ten zeerste op prijs stel, versta ik soms geen woord van wat hij/zij zegt.
-
En verplicht uw huisdokter dan geen masker ? Bij mijn dierenartse komt ge zelfs niet binnen zonder mondmasker , en ze laat ook nog eens slechts 2 personen toe in de wachtkamer. Ze is wel drie keer kort na mekaar door corona besmet geweest , en dat is ze beu !
Het RSV en griep virus slaat blijkbaar sterk toe in de scholen. Sommige klassen worden gewoonweg gesloten omdat tot 60 % ervan thuis ziek zit. Enne ... het zal wellicht niet alleen griep zijn , maar ook voor en stuk corona. Geraak maar eens als oudere tezelfdertijd besmet door zowel griep als corona .... IZ verzekerd ...
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 dec 2022, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pfff .. ge moet dat niet uit respect doen , ge moet dat doen om u tegen zijn "uitstoot" af te schermen. De kans dat een huisdokter besmet wordt is vele malen groter dan bij wie dan ook. Die komt immers steeds maar met zieken in contact.