Ik heb het pdf gelezen,mooie reclame, maar ondoorzichtig,ze spreken niet van het loon van de directeur=generaal, de directeur, de voorzitter ,de ondervoorzitter,de onderzoekers..... de spreken van 7 vrijwilligers die 217 patiënten begeleiden.....de terug betaling van borst reconstructies,ik ken een dame die het heeft laten doen,maar ze had gelukkig een heel goede hospitalisatie verzekering....tand implantaten worden betaald....als het bewezen is dat het van kanker komt.
Ik zeg niet dat er iets goed mee gedaan wordt,maar....ons kent ons zeker?
Ze brengen ook het roken, het meeroken en de diesel ter sprake, niets van de boten, de vliegtuigen of de verbrandings- ovens,ook de groeihormonen, antibiotica en andere chemische producten in het voedsel komen niet ter sprake.
En we betalen allemaal voor de ziekteverzekering, en van het loon gaat er ook RMZ af, waarvan ook een deel voor gezondheidzorg diend maar als men een ernstige ziekte krijgt , en men heeft wat eigendom ,dan vind men niet een organisatie die bijspringt,en geeft magie niet thuis.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pe ... ~a2b98b59/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.