@Dicksy: ik reageer niet meer op de enkele schijnheilige individuen hier.
Zij eisen meteen een bron als er kritiek gepost wordt dat hun niet aanstaat om vervolgens de geloofwaardigheid en reputatie van die bron te ondermijnen zonder één woord te reppen over de inhoud met bewijzen omdat ze daar geen argumenten tegen hebben. Zelf komen ze zelden met de bron van hun vermeende feiten.
Telkens dezelfde tactiek: heel zelfverzekerd insinuaties en geruchten komen verkopen als feiten, om dan achteraf hun ongelijk te moeten bekennen door weerleggingen met bewijzen én argumenten die ze dan nóg staalhard blijven ontkennen.
Deze hypocrieten blijven hardnekkig pogen om elk kritisch geluid te smoren om de schandelijke desinformatie voor politieke doeleinden, ook tegen húnzelf, te verdedigen.
Nepnieuws, verspreidt door roverheden die zich reeds jaren als onbetrouwbaar bewezen hebben, wordt door hen als de enige waarheid aangenomen ondanks de bewijzen van de politieke ongeloofwaardigheid en ontmaskeringen van hun talloze leugens terwijl de waarheid als ongeloofwaardig wordt verketterd en gepoogd wordt om kritische meningen de mond te snoeren.
Mij gaat het in dit covid-19 bedrog over het welzijn en behoud van rechten voor de bevolking, voor de ménsen, dat zwaar geschonden wordt door de népmaatregelen van de roverheid die ons recht naar armoede, big brother controle en dictatuur leiden zowel economisch als in ons dagelijkse leven én voor de volgende generaties die nog jaren zullen moeten bloeden voor deze onvoorstelbare aanslag op onze democratische vrijheden en financiën.
Voor zulke hypocrieten gaat het echter om gelijk te halen door naast de kwestie in een discussie te lullen zoals kibbelende kleuters en intussen blijven ze ónze en hun eigen ondergang verdedigen.
Dat is onbegrijpelijk, dit soort masochisten zijn de oorzaak dat de politiek kan doen wat ze wil met de hele bevolking.
Zij zagen de poten vanonder de stoel waarop ze zelf zitten en willen dan onze stoelpoten ook nog afzagen.
Ze verdedigen ons aller ondergang en nog wel tegen hun eigen welzijn.
Zijn ze achterlijk, oerdom dat ze in eigen vel blijven snijden of begrijpen ze er geen snars van?
Een andere uitleg voor deze zelfhaat is daar haast niet voor te vinden...
Aan discussies met schijnheilige huichelaars die in deze vicieuze cirkel van zelfbedrog naast de kwestie blijven ronddraaien, zoals een hamster in zijn rad, zonder ooit toe te komen aan de kern van de zaak, doe ik dus niet meer mee...tijdverlies...als zij vrijwillig onder de knoet en in het gareel van dictatuur willen kruipen, dan doen ze maar, 't zal mij een zorg wezen...
On topic:
Overigens worden de karretjes van de supermarkten niet meer ontsmet, dat mogen klanten nu zelf doen, zijn er geen extra jobs meer om het aantal klanten aan de ingang te tellen en lopen er steeds minder gemuilkorfde angsthazen rond...ik heb niet één klant met handschoenen meer gezien en steeds minder mondmaskers..
Het politieke plannetje om de bevolking door sociale controle van angsthazen te dwingen de nepmaatregelen te volgen is reeds in het water gevallen.

mogelijk bereidt dat politiek tuig nu de tweede 'golf' met nieuwe maatregelen reeds voor..