Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hier weer zo'n gratuite, loze bewering die op niks gebaseerd is.Fred1950 schreef: ↑16 jan 2023, 19:55Prijs je dan gelukkig onder de meer dan 99,9 % meerderheid die er ook geen last van hadden. Check op betrouwbare bronnen hoeveel mensen wereldwijd gestorven zijn door bijwerking van de covid vaccinatie en wat dan telkens de doodsoorzaak was ( hart , bloedklonters , vergiftiging , of wat dan ook .... ). De mensen die eraan gestorven zijn hadden een probleem met hun eigen immuunstelsel.
Het aantal jonge atleten dat 'plots' gestorven is in de periode kort na hun vaccinatie, valt niet te verklaren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Sousske - Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
Het klinisch onderzoek was veel te kort en met zoveel bijwerkingen zou ik het vaccin per direct van de markt hebben gehaald maar neen, big pharma moest miljarden winst maken op kap van de onwetende burger.
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. 
-
Ik heb 2 auto-immuunziektes en dat is net de reden waarom ik het vaccin NIET nam.Fred1950 schreef: ↑16 jan 2023, 19:55Prijs je dan gelukkig onder de meer dan 99,9 % meerderheid die er ook geen last van hadden. Check op betrouwbare bronnen hoeveel mensen wereldwijd gestorven zijn door bijwerking van de covid vaccinatie en wat dan telkens de doodsoorzaak was ( hart , bloedklonters , vergiftiging , of wat dan ook .... ). De mensen die eraan gestorven zijn hadden een probleem met hun eigen immuunstelsel.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
mor vent toch, der zen andere personen die daar nen hele dag met moeten rondlopen,
mor ja nen Limburger is ni veel gewoon denk ik
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Niet alleen HLN geeft die cijfers Fred, maar deze komen rechtstreeks van hun "correspondent in China, Roland Smid. "China meldt geen 60.000 ovelijdens aan CSSE , en dus ook niet officieel. Wat HLN er van maakt kan me gestolen worden.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... bsurd-laag
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat die correspondent maar vlug terug naar huis komt vooraleer die opgepakt wordt voor "anti China" gedrag.tokkio schreef: ↑17 jan 2023, 17:26Niet alleen HLN geeft die cijfers Fred, maar deze komen rechtstreeks van hun "correspondent in China, Roland Smid. "China meldt geen 60.000 ovelijdens aan CSSE , en dus ook niet officieel. Wat HLN er van maakt kan me gestolen worden.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... bsurd-laag
-
Gemuilkorfd rondlopen zal ik van zijn leven niet gewoon worden.
-
k zen gene vent
Limburgers zijn zeker veel gewoon, alleen zo'n mondvod lijkt me niet echt fijn om bijna de godganse dag te dragen.
-
Blijkbar heeft hun concentratie op het maken van een anti virus niet veel geholpen omdat het covid-vaccin niet werkt.