Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Covid is niet klein te krijgen ! ......
( uit het laatste Sciensano rapport )
SARS-CoV-2:
Aantal nieuwe gevallen: De zevendaagse incidentie voor België bedraagt 9,5/100 000 inwoners over de periode van 23 juni tot 29 juni tegenover 8,2/100 000 inwoners in de voorgaande zeven dagen.
Positiviteitsratio: De positiviteitsratio voor België bedraagt 17,0% voor de periode van 23 juni tot 29 juni tegenover 15,3% in de voorgaande zeven dagen.
Afvalwatersurveillance: De virale lading is op een hoog niveau vergeleken met de 9e golf en neemt toe. ...
( uit het laatste Sciensano rapport )
SARS-CoV-2:
Aantal nieuwe gevallen: De zevendaagse incidentie voor België bedraagt 9,5/100 000 inwoners over de periode van 23 juni tot 29 juni tegenover 8,2/100 000 inwoners in de voorgaande zeven dagen.
Positiviteitsratio: De positiviteitsratio voor België bedraagt 17,0% voor de periode van 23 juni tot 29 juni tegenover 15,3% in de voorgaande zeven dagen.
Afvalwatersurveillance: De virale lading is op een hoog niveau vergeleken met de 9e golf en neemt toe. ...
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Van Spanje hoor ik nogal veel besmette van terugkomen op mijn Engelse facebookgroep, ganse families. En dat is reeds begonnen in Pasen. Ergens leeft dat beestje nog ergens.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Net zoals het griepvirus zal het nooit meer verdwijnen. Het blijkt nog steeds over de JN.1 variant te gaan waarvan bekend is dat die nogal mild is. Het zal worden zoals met het griepvirus , en dat 1 tot 2 keer per jaar een spuitje.
De "geleerden" stellen ook nog "geleerde" dingen vast
Een aantal aminozuursubstituties in het spike-eiwit van de variant BA.2.86 (en zijn sub-varianten zoals JN.1) worden door ECDC opgevolgd omdat ze mogelijk kunnen leiden tot een verminderde immuunrespons. Het gaat om de substitutie van fenylalanine door leucine op positie 456 van het spike-eiwit (BA.2.86 + S:F456L) en de substitutie van arginine door threonine op positie 346 van het spike-eiwit (BA.2.86 + S:R346T). Van de 13 geanalyseerde stalen die werden afgenomen in de SARI-surveillance tussen 6 mei en 2 juni, werden 8 stalen geïdentificeerd als BA.2.86 + S:F456L en 5 stalen als BA.2.86 + S:R346T. Bij 4 van deze stalen werden zowel S:F456L als S:R346T vastgesteld, een combinatie die bekend staat als “FLiRT”.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een goeie aanloop naar een 'eervolle terugtrekking' uit de race?
Wat een tegenstelling:
Trump wordt geraakt door een kogel maar binnen de 15 sec. staat hij terug recht met de vuist in de lucht.
Biden schuifelt 2 tot 3 trappen omhoog wanneer hij in zijn vliegtuig stapt, en moet pauzeren om op adem te komen.
(Zou die dan geen masker moeten dragen?
)
Voor heel wat democraten waarschijnlijk een teken om niet te gaan kiezen voor die man. Aangezien er voor hen geen alternatief is, blijven ze wellicht thuis.
Wat een tegenstelling:
Trump wordt geraakt door een kogel maar binnen de 15 sec. staat hij terug recht met de vuist in de lucht.
Biden schuifelt 2 tot 3 trappen omhoog wanneer hij in zijn vliegtuig stapt, en moet pauzeren om op adem te komen.
(Zou die dan geen masker moeten dragen?
Voor heel wat democraten waarschijnlijk een teken om niet te gaan kiezen voor die man. Aangezien er voor hen geen alternatief is, blijven ze wellicht thuis.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Naarmate er nieuwe stammen van het virus ontstaan, adviseert het Centers for Disease Control and Prevention (CDC) dat mensen een bijgewerkt COVID-19- en griepvaccin voor 2024-2025 krijgen voor de herfst- en winterseizoenen.
Onder ongevaccineerde singles valt het advies van de CDC in dovemansoren.

Onder ongevaccineerde singles valt het advies van de CDC in dovemansoren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Neen, neen, een druivelaar scheurkalender: elke dag lachen geblazen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.