Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

boeffer

09 jul 2020, 00:01

Was die app er maar al om voor kontakt tracing te doen. Officieel dan (onofficieel traceert men je ook via dat kattebelletje), zo was er minder werk.
Wellicht daarom nu die snelle wetten. En afgekeken van GB.
Een paar keer had ik al zeillessen besteld in .be met prive leraar. Ganse week donder & bliksem was dat + verder werken. Ik zorg dat ik in't buitenland zit.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Fred1950

09 jul 2020, 00:46

In Terzake van vandaag heeft Beke nog eens heel duidelijk gemaakt met wat voor incompetente politieke idioten Vlaanderen en België opgescheept zit .... :roll:

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/terzake/20 ... d20200708/ Buitenlanders buiten de Schengen zone, bvb. de Verenigde Staten, Brazilië of Indië moeten nog niet getest worden omdat ... lees goed ... "buitenlandse zaken" nog moet bepalen of die landen een code rood zouden moeten krijgen. Ze plakken nu een kleurke op alleen de landen uit de Schengen zone. Dat virus wrijft nu waarschijnlijk terug in zijn pollen. :evil: Naar het schavot met die omhooggevallen debielen, en dit soort "arbeid" verrichten ze voor gemiddeld 6000 Euro netto per maand. Dit gaat toch niet meer op, mensen, dat kan toch zo niet blijven duren ... :(

Charlie Maru

09 jul 2020, 09:31

Beke doet mij altijd denken aan "Marcske" van de Kampioenen.......

Op de lange duur zou men nog gaan denken dat ze daar een nieuwe film aan het maken zijn.....De Corona-Kampioenen.....Het hele verhaal zou er nog goed in passen ook. :roll:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

E.T.

09 jul 2020, 09:33

Maar spaar ons van nog meer herhalingen :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
Ice

09 jul 2020, 11:45

Charlie Maru schreef:
08 jul 2020, 21:53
Eerst 2-3 maanden achteraan de feiten lopen om daarna boetes te gaan geven tot 4.000€ en zelfs gevangenisstraffen........

Heel diene nest politiekers die zich met volksgezondheid bezig houdt zou beter eens langs de psychiater passeren.
Als men denk dat men het strafste al gezien heeft.......komen er toch nog altijd straffere stoten uit.
Anderzijds........
In Afrika zijn meer dan een half miljoen coronabesmettingen geregistreerd. In verschillende landen is er een opmerkelijke stijging, meldt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).
Anderzijds vloeien die "bootvluchtelingen" hier verder binnen, maar geene ene die erover spreekt.
Zijn daar ook Corona-gevallen bij ? gaan ze die dan ook beboeten als ze proberen te verdwijnen in de anonimiteit ?
Boetes om op vakantie te gaan??! 8O
Het dreigen met verplichte quarantaine na vakantie (voor vermeende opflakkering in vakantiegebieden met valse cijfers) is intimidatie om vakantiegangers te ontmoedigen om toch op vakantie te vertrekken.
Wie op vakantie durft te gaan, zal bij terugkeer gestraft worden door verplichte quarantaine en bóetes?!

Vakantie moet opnieuw en énkel het voorrecht worden van de elite, het gepeupel moet maar braaf in de regen in dit kikkerland hun vakantie doorbrengen om de lokale economie te steunen nadat ze de vetbetaalde politici hun vakantie in zonnige oorden gesponsord hebben met hun belastinggeld.
Dat politiek rapaille meent nu ook al te kunnen bepalen waar we nog op vakantie MOGEN gaan.
Ze gunnen ons geen vakantie meer en gebruiken daarvoor de smoes van onbestaande opflakkeringen van het virus in vakantiegebieden....ze bepalen met codes welke landen nog aan toerisme mogen verdienen en straffen burgers die zelf bepalen waar ze op vakantie willen gaan.
Wie gelooft die leugenaars nog? Dictators zijn het, hitler verbleekt erbij.

Net als het aantal zogenaamde besmettingen en overlijdens door corona waarmee we dagelijks rond de oren gemept worden - compleet óngeloofwaardig!
Ik, en velen met mij, geloven er geen snars meer van tenzij deze bewéringen bewezen worden door de corona slachtoffers met naam, toenaam én gezondheidssituatie bekend te maken.
Anders worden de dagelijkse cijfers, die ze telkens blíjven verzinnen, verwezen naar waar ze thuishoren: de prúllenbak!! :evil:

En het who? Wie gelooft die corrupte maffia nog, nadat díe beerput werd opengetrokken? :roll:
Afrikaanse bootvluchtelingen die besmet zijn worden met open armen ontvangen, dan kan dat politiek crapuul een tweede golf besmettingen in de schoenen schuiven van de vakantiegangers.
Ice

09 jul 2020, 12:44

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/li ... ~acde360b/

hln laat bij dit artikel geen reacties toe omdat ze weten dat de publieke opinie tégen deze verplichting is!
Trouwens: supermarkten hebben al laten weten dat ze hun klanten géén mondmaskers zullen verplichten...ik ben benieuwd hoe dat politiek tuig de supermarkten zal gaan verplichten? (Maar geen nood, de turkse en andere winkels met migranten uitbaters die wetten aan hun laars lappen, zullen er wél bij varen, veel meer klandizie en winsten!)

Het coronavirus wordt enkel misbruikt voor politieke doeleinden om onze vrijheid te ontnemen.
Door de maatregelen voor een vermeend killervirus wordt oorlog gevoerd tegen de bevolking door de roverheid en wordt de (schijn)democratie listig omgevormd naar een dictatuur.
Behalve onze vakantie verpesten/ontzeggen door intimidatie en straffen als je durft op vakantie te gaan, wordt de bevolking nu zelfs voedsel ontzegd door de verplichting van het nutteloze mondmasker.
Wie dus door het zelfbeschikkingsrecht beslist om geen mondmasker te dragen, door het RECHT op de VRIJE mening over deze nepcorona hype, wordt de toegang tot voedsel ontzegd?? Honger lijden voor je vrije mening...zover is het dus al gekomen dankzij de angsthazen die zich laten bedriegen en beliegen door ongeloofwaardige politici en de leugenmedia. :x

Is het de angsthazen nu stilaan duidelijk hoezeer ze bij de neus genomen worden met deze corona drógredenen voor het doel van dictatoriale controle door dat stelletje psychopaten dat zich politici noemt of nóg niet?! :roll:

Fred1950

09 jul 2020, 14:20

Ice schreef:
09 jul 2020, 11:45
....
Ik, en velen met mij, geloven er geen snars meer van tenzij deze bewéringen bewezen worden door de corona slachtoffers met naam, toenaam én gezondheidssituatie bekend te maken.
....
Bel eens naar Walter Grootaers van de Kreuners :) Aan een corona dode kunt ge het helaas niet meer vragen ....
Ice

09 jul 2020, 16:41

Fred1950 schreef:
Bel eens naar Walter Grootaers van de Kreuners :) Aan een corona dode kunt ge het helaas niet meer vragen ....
Is dat je enige, zielige poging om je naïeve geloof in leugenachtige huichelaars, die je met je bange neus nemen, te blijven verdedigen?
De maatregelen ontmaskeren de bedoelingen van deze georkestreerde pandemie.
Maw: de adder komt uit het gras en gij nodigt em nog uit om je te bijten.. :roll:

Hecht er nog iemand geloof aan cijfers die ze zelf toegeven vals te zijn om wurgmaatregelen te kunnen verplichten? 8O
Die moeten dan toch dringend eens hun bovenkamer laten nakijken... :roll:

Fred1950

09 jul 2020, 17:47

Ice schreef:
09 jul 2020, 16:41
Fred1950 schreef:
Is dat je enige, zielige poging om je naïeve geloof in leugenachtige huichelaars, die je met je bange neus nemen, te blijven verdedigen?
....
:lol:
Ho, maar je mag ook eens Hilde Crevits of Boris Johnson gaan interviewen. :D Ik ken geen andere personen die jou te woord zullen willen staan over hun corona ervaringen. :mrgreen:

En pas maar op, binnenkort wordt een mondmasker verplicht omdat het aantal besmettingen terug lichtjes begint te stijgen. Blijf dan maar in uw kot als ge geen boete wilt betalen. :D
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 09 jul 2020, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

miel

09 jul 2020, 19:45

Wanneer iemand op eigen initiatief een coronatest ondergaat, bv om op reis te gaan, wat moet die persoon dan betalen.
Wanneer je melding krijgt van contacttracers, wat moet er dan betaald worden?
Hoeveel betaalt het ziekenfonds terug?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

Fred1950

09 jul 2020, 21:31

miel schreef:
09 jul 2020, 19:45
Wanneer iemand op eigen initiatief een coronatest ondergaat, bv om op reis te gaan, wat moet die persoon dan betalen.
Wanneer je melding krijgt van contacttracers, wat moet er dan betaald worden?
Hoeveel betaalt het ziekenfonds terug?
Ik zou het begot niet weten .... :cry:

boeffer

09 jul 2020, 22:32

Om naar buitenland te vliegen wordt de test niet terugbetaald !(ca 48 : https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/pas ... inami.html
Slovaken waren de beste leerlingen https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/23 ... esverhaal/
Vroeger gooide men heksen op de brandstapel.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Fred1950

10 jul 2020, 00:21

boeffer schreef:
Om naar buitenland te vliegen wordt de test niet terugbetaald !(ca 48 : https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/pas ... inami.html
Slovaken waren de beste leerlingen https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/23 ... esverhaal/
Niet altijd alles geloven. Het G.H. Luxemburg, Zwitserland zijn ook succesverhalen, maar de laatste week neemt het aantal besmettingen in Slovenië , Slovakije , Tsjechië , Luxemburg en ( lichtjes in ) Zwitserland per dag terug toe. Ierland is voor het ogenblik het land met een stabiel constant aantal besmettingen per dag. In geen enkel land ter wereld staat de dagteller stil. Dit was wel twee weken lang het geval in Nieuw-Zeeland.
Ice

10 jul 2020, 10:28

Fred1950 schreef:
09 jul 2020, 17:47
Ho, maar je mag ook eens Hilde Crevits of Boris Johnson gaan interviewen. :D Ik ken geen andere personen... die jou te woord zullen willen staan over hun corona ervaringen. :mrgreen:

En pas maar op, binnenkort wordt een mondmasker verplicht omdat het aantal besmettingen terug lichtjes begint te stijgen. Blijf dan maar in uw kot als ge geen boete wilt betalen. :D
Natuurlijk ken je geen andere personen met corona, die zijn er ook niet.. :roll:
Behalve enkele politiekers en bv's, beiden mediageil, zijn er helemaal geen mensen die iemand kennen met corona.
Vreemd, nietwaar?
Duizenden doden, elke dag tientallen/hónderdtallen besmettingen maar niemand kent dan in eigen omgeving een besmette of zieke, bevéstigd, door corona??
Compleet óngeloofwaardig!!!!!
Normale mensen stellen zich dan terecht vragen.... :roll:
Hoeveel forumleden kennen iemand met corona?
Echt met corona, getést én bevestigd, jonge mensen zonder gezondheidsproblemen, geen bejaarden of zieke mensen die allemaal vals als corona geteld worden om ons angst aan te jagen.
We worden bedonderd en corona is de dekmantel om ons te knechten onder een dictatuur.

@miel: testen zijn onbetrouwbaar en terugbetaling? Daar hebben ze nog niks voor verzonnen.. :mrgreen:
Ice

10 jul 2020, 10:40

Fred1950 schreef:
10 jul 2020, 00:21
boeffer schreef:
Niet altijd alles geloven. Het G.H. Luxemburg, Zwitserland zijn ook succesverhalen, maar de laatste week neemt het aantal besmettingen in Slovenië , Slovakije , Tsjechië , Luxemburg en ( lichtjes in ) Zwitserland per dag terug toe. Ierland is voor het ogenblik het land met een stabiel constant aantal besmettingen per dag. In geen enkel land ter wereld staat de dagteller stil. Dit was wel twee weken lang het geval in Nieuw-Zeeland.
Wie zegt het! :twisted:
Dagtellingen zijn bedróg.
Lokale bewoners in vakantiegebieden waar zogezegd een opflakkering is waarvoor code rood wordt gegeven, hebben helemaal géén weet van meer besmettingen of zieken door corona
Politieke leugenaars vergeten dat mensen onderling via internet contact hebben en wanen ons te kunnen wijsmaken wat ze willen....en enkele domoren trappen er nóg met hun grote voeten in... :evil: