Bluft Poetin?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als wij iemand op tv zien denken wij dat die ook naar school geweest is en wat goed en fout is. Dat zijn technologie rondom hem ook modern is zoals hier.
Dus wij kijken via tv naar ginds(de ver van mijn bed show).
Dus wij kijken via tv naar ginds(de ver van mijn bed show).
Laatst gewijzigd door boeffer op 25 dec 2023, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Beelden tonen enorme explosie: Oekraïne raakt opnieuw Russisch marineschip op de Krim
Oekraïne is er opnieuw in geslaagd om een Russisch marineschip te raken op de Krim. Dat heeft het Russische ministerie van Defensie bevestigd aan het staatspersbureau RIA Novosti. Eerder al berichtten Russische nieuwsmedia op Telegram dat er luide explosies te horen waren in de buurt van de havenstad Feodosia aan de Zwarte Zee. De door Rusland geïnstalleerde gouverneur Sergej Aksjonov meldt dat er een dode en twee gewonden gevallen zijn. De Oekraïense luchtmacht heeft de verantwoordelijkheid voor de luchtaanval vanmorgen opgeëist.
https://www.hln.be/buitenland/beelden-t ... ~a2cef247/
Beelden tonen enorme explosie: Oekraïne raakt opnieuw Russisch marineschip op de Krim
Oekraïne is er opnieuw in geslaagd om een Russisch marineschip te raken op de Krim. Dat heeft het Russische ministerie van Defensie bevestigd aan het staatspersbureau RIA Novosti. Eerder al berichtten Russische nieuwsmedia op Telegram dat er luide explosies te horen waren in de buurt van de havenstad Feodosia aan de Zwarte Zee. De door Rusland geïnstalleerde gouverneur Sergej Aksjonov meldt dat er een dode en twee gewonden gevallen zijn. De Oekraïense luchtmacht heeft de verantwoordelijkheid voor de luchtaanval vanmorgen opgeëist.
https://www.hln.be/buitenland/beelden-t ... ~a2cef247/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Als vergelding, nadat eerder op de dag Amerikaanse militairen op de luchtmachtbasis Erbil met een drone werden aangevallen:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ff93e&ei=1
Heeft niks met Poetin te maken.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ff93e&ei=1
Heeft niks met Poetin te maken.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Vergelding zal niet uitblijven ......Charlie Maru schreef: ↑26 dec 2023, 09:38HLN:
....
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De voorbije dagen hebben de Oekraïners drie SU-34 jachtvliegtuigen neergehaald. Dat zijn zowat de beste vliegtuigen uit het arsenaal van de Russen. Kostprijs? Meer dan 36 miljoen per stuk. Samen > 100 miljoen.
Maar minstens even erg is het feit dat 4 van de 6 piloten (2 per vliegtuig) gedood werden. Daar zit jaren opleiding in en dat vervang je niet op 1 -2 - 3.
Het gevolg is dat de Russen hun aanvallen met die vliegtuigen hebben stopgezet. Ze werden gebruikt om de posities van UA op de linkeroever van de Dnipro te bestoken, maar ze zijn door Patriots uit de lucht gehaald.
Het is daarbij niet gebleven: op 24/12 en 25/12 heeft het leger van UA nog 2 bijkomende jachtvliegtuigen uit de lucht gehaald. Voeg daarbij het landingschip dat vernield werd aan de oostkant van de Krim (dicht bij de Kerch-brug) en het wordt duidelijk dat de Kerstman niets bij had voor Vlad Poetin (stoute jongens krijgen niks...)
Maar minstens even erg is het feit dat 4 van de 6 piloten (2 per vliegtuig) gedood werden. Daar zit jaren opleiding in en dat vervang je niet op 1 -2 - 3.
Het gevolg is dat de Russen hun aanvallen met die vliegtuigen hebben stopgezet. Ze werden gebruikt om de posities van UA op de linkeroever van de Dnipro te bestoken, maar ze zijn door Patriots uit de lucht gehaald.
Het is daarbij niet gebleven: op 24/12 en 25/12 heeft het leger van UA nog 2 bijkomende jachtvliegtuigen uit de lucht gehaald. Voeg daarbij het landingschip dat vernield werd aan de oostkant van de Krim (dicht bij de Kerch-brug) en het wordt duidelijk dat de Kerstman niets bij had voor Vlad Poetin (stoute jongens krijgen niks...)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Geen enkel jachtvliegtuig (ook F16 niet) of bommenwerper is nog veilig voor één eenvoudige soldaat-milicien met een simpele raketwerper. Trouwens ook de Leopard II hebben niks meer te zoeken aan 't front ... Duur speelgoed met hoog opgeleide manschappen tegen AI in een rugzakje 
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wij laten ook liever onze nagelnieuwe F35 uit de lucht halen; dan kunnen we al sneller nieuwe kopen, Die F16 zijn misschien wel nog goed genoeg om, samen met onze onverkochte kleding; in Afrika te worden gedropt.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus