Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Intussen hebben de Oekraïners nog eens toegeslagen in Nevsky Mazut, in de omgeving van St.-Petersburg, meer dan 800 km van UA.
Dit is al de vierde aanval op de olie-exporthavens in die buurt in twee weken tijd.
Dit is al de vierde aanval op de olie-exporthavens in die buurt in twee weken tijd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En was er in 2014 geen staatsgreep door de Nationalisten gepleegd , dan was er geen opstand geweest in de Donbas , en was er ook geen reden voor Poetin om UA binnen te vallen.
Hoe gedurfder de aanvallen van Oekraïners worden , des te groter de represailles kunnen worden. Kiev en Lviv in één keer platgooien zoals de Amerikanen/Britten dat met Dresden hebben gedaan is voor de Russen nog steeds geen probleem.
-
Janoekovitsj die uit zijn land moest vluchten door de staatsgreep die HIJ pleegde ? Kom zeg , een beetje serieus blijven.Wil. schreef: ↑02 feb 2024, 16:11Er is geen staatsgreep gepleegd, behalve dan door Janoekovitsj die besliste om de wil van het volk niet te volgen, maar wél de wil van Poetin. Dat is de definitie van een staatsgreep.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is de logica zelf: als je het volk opzij schuift, moet je niet verrast zijn als datzelfde volk achter je aan komt. Dan maar rap, rap naar .... Poetin! (Waarom eigenlijk naar Poetin?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Welk volk of volkje bedoel je eigenlijk ? Ge tracht mensen iets wijs te maken ondanks dat ge zelf heel goed weet hoe de vork in de steel zit of zat.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Oeps....
Heeft de Russische verkiezingscommissie toch wel niet (mogelijks) onregelmatigheden gevonden
in de benodigde handtekeningen (100.000) voor deelname aan de presidentsverkiezingen van Boris Nadezjdin.
Mogelijks hangt hem uitsluiting aan de presidentsverkiezingen boven het hoofd.
Het zal uitgezocht worden tot op het bot, (denk ik).
Heeft de Russische verkiezingscommissie toch wel niet (mogelijks) onregelmatigheden gevonden
-
Dat zou de mogelijke overwinning van Poetin dan wel minder glans geven.Dicksy schreef: ↑03 feb 2024, 16:19Oeps....
Heeft de Russische verkiezingscommissie toch wel niet (mogelijks) onregelmatigheden gevondenin de benodigde handtekeningen (100.000) voor deelname aan de presidentsverkiezingen van Boris Nadezjdin.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
De VS heeft al bewezen dat zelfs een verdachte van diverse criminele feiten president kan zijn en waarschijnlijk dit jaar ook weer zal worden.
Als een meerderheid aan kiezers louter op emotionele aannames kiest, dan wordt al wat hun doet blindelings goedgekeurd, ook door zij die daardoor totaal tegen hun eigenbelang ingaan.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Ik zou hier graag "" iettenwadde "" in de groep gooien .
Veronderstel nu eens dat UKR de oorlog verliest en RU begint zijn klauwen uit te strekken naar één van die Baltische staatjes die bij de Nato/Navo behoren ; zou Europa dan zijn dure eed gestand doen en dit staatje effectief met militaire steun te hulpe komen ? Ik vraag me dit wel serieus af ?
werewoef
Veronderstel nu eens dat UKR de oorlog verliest en RU begint zijn klauwen uit te strekken naar één van die Baltische staatjes die bij de Nato/Navo behoren ; zou Europa dan zijn dure eed gestand doen en dit staatje effectief met militaire steun te hulpe komen ? Ik vraag me dit wel serieus af ?
werewoef
AMEN en AUM
-
Dat doen ze nu toch ook al met Oekraïne , alleen mag het officieel niet geweten zijn. Moest je eens weten hoeveel Amerikanen als "adviseur" zich ook aan het front bevinden , of hoe dat Poolse MIG's zonder kentekens boven Oekraïne vliegen. Boven de Zwarte Zee en rond Kaliningrad patrouilleren schier dagelijks Amerikaanse verkenningsvliegtuigen. De Baltische staten behoren nu dus tot de NAVO , en dan mogen Amerikanen heel gewoontjes hun luchtruim binnen. En of ze daar voor terugdeinzen ? De Amerikanen bombardereren voor het ogenblik stellingen van Iran gezinde milities in Syrië en Irak dat het een lieve lust is. De wereld behoort hen toe , of denk je dat zij , de Amerikanen , daar anders over denken.... Poetin heeft trouwens al voorgesteld dat de Russischtaligen in de Baltische staten beter naar Rusland zouden verhuizen. Vooral in Letland begint men de tang te zetten op de Russischtaligen. Ik kan me ook niet voorstellen dat drones en raketten maar eventjes zonder Amerikaanse ( navigatie ) hulp een slordige 1000 km kunnen afleggen naar Sint Petersburg en Moskou.werewoef schreef: ↑03 feb 2024, 22:13Ik zou hier graag "" iettenwadde "" in de groep gooien .
Veronderstel nu eens dat UKR de oorlog verliest en RU begint zijn klauwen uit te strekken naar één van die Baltische staatjes die bij de Nato/Navo behoren ; zou Europa dan zijn dure eed gestand doen en dit staatje effectief met militaire steun te hulpe komen ? Ik vraag me dit wel serieus af ?![]()
![]()
![]()
werewoef