Bluft Trump ?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Trump is kinderlijk jaloers van het uitgebreide Russisch landgebied , hij wil de grootste/langste hebben.
'k Vraag me af of hij het rampgebied rond Los Angeles gaat bezoeken. En zo zie je maar dat de "beau monde" in de VS ook niet gespaard blijft van de klimaatwijziging ...
'k Vraag me af of hij het rampgebied rond Los Angeles gaat bezoeken. En zo zie je maar dat de "beau monde" in de VS ook niet gespaard blijft van de klimaatwijziging ...
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En bluffen doet hij ...
Gans die inauguration leek op een kroning van een Engelse keizer. Hij boezemt me angst in , hij denkt en praat als een maniakale dictator. En steeds moet diene God te pas en te onpas er bij komen. Amerikanen zijn blijkbaar al even erg als de Allah aanbidders.
Gans die inauguration leek op een kroning van een Engelse keizer. Hij boezemt me angst in , hij denkt en praat als een maniakale dictator. En steeds moet diene God te pas en te onpas er bij komen. Amerikanen zijn blijkbaar al even erg als de Allah aanbidders.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 jan 2025, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Net als zondag heeft maandag in Brussel een betoging plaatsgevonden tegen Donald Trump, die vandaag voor de tweede keer president van de Verenigde Staten is geworden. De aanwezigen verzetten zich tegen zijn "destructieve" agenda. Volgens de politie waren er ongeveer ]150 mensen aanwezig.
Als hij dat te weten komt zal hij vannacht slecht slapen !
Als hij dat te weten komt zal hij vannacht slecht slapen !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die branden, vroeger brandden de arme mensen dat struikgewas plat en maaiden het gazon rond hun huis. Er was dan geen brandstof voor vuur. Men is die als misdadiger, brandstichter gaan behandelen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk